Dagje danstudio en theater. Het toppunt vandaag was echt wel
Het optreden van Melissa en Julie.

Michelle vond ook nog een vleugel.

Nope, ik houd het nooit droog als ik mijn kindjes zie optreden. Mijn hart zwelt gewoon van de trots. Als ik ze aan zie komen, dan begin ik al te huilen. 3 jaar terug traden we samen op. Ik was wit geschminkt en was na Melissa aan de beurt. Maar zodra ik haar zag dansen.... laat ik zeggen dat ik heel erg snel mijn hele make up open moest doen.Japperboy schreef:En heb je het droog kunnen houden?ziet er alleszins zeer leuk uit!
Daar ben je ook mama voor toch? Wat zagen ze er mooi uit!Mama van prinsesjes schreef:Nope, ik houd het nooit droog als ik mijn kindjes zie optreden. Mijn hart zwelt gewoon van de trots. Als ik ze aan zie komen, dan begin ik al te huilen. 3 jaar terug traden we samen op. Ik was wit geschminkt en was na Melissa aan de beurt. Maar zodra ik haar zag dansen.... laat ik zeggen dat ik heel erg snel mijn hele make up open moest doen.Japperboy schreef:En heb je het droog kunnen houden?ziet er alleszins zeer leuk uit!

Gefeliciteerd, wat een leuk huis.Amaris schreef:Hoera! Colin is vandaag 2 jaar geworden!
Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Ja je hebt gelijk en dank je wel.Amaris schreef:Daar ben je ook mama voor toch? Wat zagen ze er mooi uit!Mama van prinsesjes schreef:Nope, ik houd het nooit droog als ik mijn kindjes zie optreden. Mijn hart zwelt gewoon van de trots. Als ik ze aan zie komen, dan begin ik al te huilen. 3 jaar terug traden we samen op. Ik was wit geschminkt en was na Melissa aan de beurt. Maar zodra ik haar zag dansen.... laat ik zeggen dat ik heel erg snel mijn hele make up open moest doen.Japperboy schreef:En heb je het droog kunnen houden?ziet er alleszins zeer leuk uit!

Dochters.Japperboy schreef:Echt leuk als je zoiets kan delen met je dochter. Ik speel zelf toneel en hoop ooit ook met mijn zoon eens samen op het toneel te staan
@Amaris: wat een prachtige Mickey taart. Gefeliciteerd Collin!

Proficiat.Amaris schreef:Hoera! Colin is vandaag 2 jaar geworden!
Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Je mag ook trots zijnMama van prinsesjes schreef:Nope, ik houd het nooit droog als ik mijn kindjes zie optreden. Mijn hart zwelt gewoon van de trots. Als ik ze aan zie komen, dan begin ik al te huilen. 3 jaar terug traden we samen op. Ik was wit geschminkt en was na Melissa aan de beurt. Maar zodra ik haar zag dansen.... laat ik zeggen dat ik heel erg snel mijn hele make up open moest doen.Japperboy schreef:En heb je het droog kunnen houden?ziet er alleszins zeer leuk uit!