Wou dat ik ook zo'n taarten kon maken. Onlangs liet ik taart maken voor schoonbroer met ronde foto van de deathstar, maar was toch niet zelfde dan een echte deathstar taart in 3d
proficiat met je zoon zijn eerste communie, bij ons op school was het vandaag ook eerste communieviering. Altijd leuk om de kinderen van het eerste leerjaar zo te zien stralen.
Wou ook dat ik op Star wars night kon zijn, maar buiten de interstellar march, dance party en chewbacca vond ik het toch nog veel geld voor iets wat we dagelijks in februari en maart konden zien. had eigenlijk gehoopt op nog meer exclusieve personages, eventueel acteurs, rock & rollercoaster met star wars theme, ... (maar ik ben de laatste tijd misschien te veel verwend geweest door Disneyland dat ik steeds meer en meer wil :p)
Ga volgende week naar Disneyland, dus ben wel zeer benieuwd naar de nieuwe hyperspace. Had naderhand wat schrik of ik met m'n 1m97 wel zou passen in de nieuwe rijvoertuigen, omdat ze tamelijk smal blijken te zijn.
ps: ik doe hier ook nog eens een oproep om actief deel te nemen aan de spelletjes topics. Ik ben de laatste tijd een beetje verslaafd geworden aan cafemickey