Café Mickey Babbelbox 2.0, voor leuke praatjes!

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
Japperboy
Moderator
Moderator

:D voor foto's te plaatsen van je computer moet je ze waarschijnlijk eerst online zetten, kan op verschillende manieren. Makkelijkste is misschien fb.

Wou dat ik ook zo'n taarten kon maken. Onlangs liet ik taart maken voor schoonbroer met ronde foto van de deathstar, maar was toch niet zelfde dan een echte deathstar taart in 3d

proficiat met je zoon zijn eerste communie, bij ons op school was het vandaag ook eerste communieviering. Altijd leuk om de kinderen van het eerste leerjaar zo te zien stralen.

Wou ook dat ik op Star wars night kon zijn, maar buiten de interstellar march, dance party en chewbacca vond ik het toch nog veel geld voor iets wat we dagelijks in februari en maart konden zien. had eigenlijk gehoopt op nog meer exclusieve personages, eventueel acteurs, rock & rollercoaster met star wars theme, ... (maar ik ben de laatste tijd misschien te veel verwend geweest door Disneyland dat ik steeds meer en meer wil :p)
Ga volgende week naar Disneyland, dus ben wel zeer benieuwd naar de nieuwe hyperspace. Had naderhand wat schrik of ik met m'n 1m97 wel zou passen in de nieuwe rijvoertuigen, omdat ze tamelijk smal blijken te zijn.
ps: ik doe hier ook nog eens een oproep om actief deel te nemen aan de spelletjes topics. Ik ben de laatste tijd een beetje verslaafd geworden aan cafemickey :D waardoor ik elk nieuw bericht in de gaten houd :lol:
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Minnie1979
Member
Member

Op fb kan ik foto's plaatsen maar hier nog niet, ga eens tijd moeten maken om het help topic te lezen, zodat ik banners ook kan plaatsen.

Meestal ben ik steeds aan het multi-tasken, lees ik hier mee en terwijl nog met andere dingen bezig

Ps ik kan ook geen taarten maken, gelukkig een hele goede bakker die super mooie taarten maakt :-)
Afbeelding

Afbeelding
Japperboy
Moderator
Moderator

als je ze op fb hebt, gewoon rechtermuisklik --> linkadres kopieren --> hier img klikken en tussen
je link plakken

zo simpel als dat

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Minnie1979
Member
Member

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Minnie1979
Member
Member

Japperboy schreef:als je ze op fb hebt, gewoon rechtermuisklik --> linkadres kopieren --> hier img klikken en tussen
je link plakken

zo simpel als dat
Hier ergens gelezen dat ze afraden via fb, heb dus via tinypic gedaan en tis mij gelukt.
Afbeelding

Afbeelding
Japperboy
Moderator
Moderator

Minnie1979 schreef:Afbeelding
Wow dat is echt wel prachtige taart! De figuurtjes erop maken het volgens mij extra leuk voor de jarige

Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Japperboy schreef:als je ze op fb hebt, gewoon rechtermuisklik --> linkadres kopieren --> hier img klikken en tussen
je link plakken

zo simpel als dat
De linkjes van fb worden vaak gewijzigd. De foto's zijn dan na een tijdje niet meer te zien. We raden het dan ook altijd af. Het beste is om de foto's in tinypics te uploaden of mupload. De link kun je kopieren en hier plaatsen.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Japperboy schreef:
Minnie1979 schreef:Afbeelding
Wow dat is echt wel prachtige taart! De figuurtjes erop maken het volgens mij extra leuk voor de jarige
Heel erg mooi!

Sent from my iPhone using Tapatalk
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Minnie1979 schreef:Nog een gelukkige verjaardag gewenst voor Colin. Mooie taart.

Mijn dochter was eind april jarig, bij haar was het Frozen taart. Maar weet niet hoe ik hier foto's kan zetten :-)

Dit weekend was het bij ons de eerste communie van mijn zoon. Was fantastisch weekend met 2 leuke feestjes maar toch had ik beetje hartpijn dat ik niet naar de Star wars nights kon gaan. Had graag meet and greet gehad met chewbacca....

Ohja bijna vergeten, gisteren was ik ook trotse mama. Onze dochter zit sinds september in turnclub en gistermorgen was het terug sterrendag. Dacht dat ze geen 2de ster zou behalen maar ze had 10/10 voor haar oefeningen. Zo jaloers dat ik nooit zo lenig was als zij nu is :oops:
Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter en de communie van je zoon.

Super goed van je dochter zeg! Terecht dat je trots bent. Dat jaloerse gevoel had ik van het weekend ook. :p Mijn jongste mocht weer eens balletten en ze hield zich in, maar het liefst zwaait ze met haar benen van voor naar achter en weer terug. Wel viel ze nog een paar keer in spagaat. kleine stuiterbal. Maar, afgelopen woensdag was het me ook weer gelukt na ruim 20 jaar weer in de spagaat te komen. Komt uiteindelijk wel weer goed.
Japperboy
Moderator
Moderator

:P Wat mij opvalt is dat de forumleden van Cafeymickey geen echte quizfanaten zijn :P

Er heeft nu nog niemand gereageerd op het topic met de officiele vragen van de FAntastic quiz van op 12 april 2017

http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... 5&start=15

Amaris
Member
Member

Sorry, na een paar hectische dagen heb ik nu pas tijd om te reageren! Bedankt voor de felicitaties iedereen! Het was een hele leuke dag. Ik heb de taart ook niet zelf gemaakt hoor, een kennis van mijn ouders heeft het voor ons gedaan. Het Mickeyfiguurtje wat op de taart stond wordt nu door Colin overal mee naartoe gesleept, dus die zullen we over 1,5 week wel vervangen voor een wat groter en meer knuffelbaar exemplaar :)

Mama van prinsesjes schreef:
Dochters. :D vorig jaar stonden we met 3 op het podium, ik hoop volgend jaar weer.
3 mooie dames bij elkaar!
Minnie1979 schreef:Nog een gelukkige verjaardag gewenst voor Colin. Mooie taart.

Mijn dochter was eind april jarig, bij haar was het Frozen taart. Maar weet niet hoe ik hier foto's kan zetten :-)

Dit weekend was het bij ons de eerste communie van mijn zoon. Was fantastisch weekend met 2 leuke feestjes maar toch had ik beetje hartpijn dat ik niet naar de Star wars nights kon gaan. Had graag meet and greet gehad met chewbacca....

Ohja bijna vergeten, gisteren was ik ook trotse mama. Onze dochter zit sinds september in turnclub en gistermorgen was het terug sterrendag. Dacht dat ze geen 2de ster zou behalen maar ze had 10/10 voor haar oefeningen. Zo jaloers dat ik nooit zo lenig was als zij nu is :oops:
Ook een hele mooie taart! Nog gefeliciteerd! En wat knap van je dochter!
Minnie1979
Member
Member

Mag je in dit topic ook zagen? :-)

Ik verlang zo om terug naar Disneyland te gaan en moet nog maand wachten, dat is nog zo lang....

Wilde eigenlijk zaterdag één dagje gaan met de tgv maar de laatste tgv was al om 17u, die van 21 u volzet... en een dagje van 10 u tot 17 u vond ik wel beetje kort... dus resultaat ipv iedere maand eens op bezoek te gaan naar Disneyland zal er deze keer 2 maand tussen zitten...
Afbeelding

Afbeelding
Japperboy
Moderator
Moderator

Minnie1979 schreef:Mag je in dit topic ook zagen? :-)

Ik verlang zo om terug naar Disneyland te gaan en moet nog maand wachten, dat is nog zo lang....

Wilde eigenlijk zaterdag één dagje gaan met de tgv maar de laatste tgv was al om 17u, die van 21 u volzet... en een dagje van 10 u tot 17 u vond ik wel beetje kort... dus resultaat ipv iedere maand eens op bezoek te gaan naar Disneyland zal er deze keer 2 maand tussen zitten...
Of ge zoekt u een slachtoffer die zal rijden (in mijn geval m'n zus) en ge belooft haar dan een goedkoper ticket met de Friends korting. :thumbs:

Probeer met m'n abonnement toch ook 1 keer in de maand te gaan, maar t zal in juni niet lukken. In juli en augustus dan maar wat meer passeren. 3augustus ga ik zelf ook voor de eerste keer alleen met de tgv! Vind ik best wel spannend.

Ik ga ook nog eens zagen, maar met een forum oproep :roll: iemand die een gokje waagt? (reaction-addict)
http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... 5&start=30

of
http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... 0&start=30

Minnie1979
Member
Member

Wij gaan niet meer met de auto, ik moet rijden en is mij te lang 2u45 min rijden. En onze kids ook altijd super ambetant.
Alleen zou ik ook niet zien zitten maar ik heb geluk dat mijn kids en man even Disney gek zijn als ik :-)

Dus volgende maand voor het eerst met tgv vanuit Tourcoing, 1,5 u met de trein. Benieuwd heb nog nooit op tgv gezeten... Nadeel is wel dat er maar 2 treinen 's morgens naar marne-la-vallée zijn en 2 's avonds terug naar hier...
Afbeelding

Afbeelding
Japperboy
Moderator
Moderator

Minnie1979 schreef:Wij gaan niet meer met de auto, ik moet rijden en is mij te lang 2u45 min rijden. En onze kids ook altijd super ambetant.
Alleen zou ik ook niet zien zitten maar ik heb geluk dat mijn kids en man even Disney gek zijn als ik :-)

Dus volgende maand voor het eerst met tgv vanuit Tourcoing, 1,5 u met de trein. Benieuwd heb nog nooit op tgv gezeten... Nadeel is wel dat er maar 2 treinen 's morgens naar marne-la-vallée zijn en 2 's avonds terug naar hier...
Met kinderen en man wordt tgv wel duur ritje. Wij rijden er 3uur over, maar stoppen soms wel voor Seppe, om beentjes te strekken. Als we om 6 uur vertrekken slaapt hij ook nog even in de auto en sinds kort hebben we ook een dvd-speler geïnstalleerd waarmee ik hem kan klaarstomen met enkele Disney-klassiekers alvorens de meest magische plek te bezoeken. :D Helaas is mijn vrouw iets minder Disney-fan(freak) waardoor ik soms er eens alleen of met m'n zus op uit trek.

Plaats reactie

Terug naar “"Ons Café"”