Neen hoor goedkoper dan met auto. 60 euro heen en terug met ons 4. Auto zit ik al aan 65 euro benzine alleen, zonder tol en slijtage van auto.Japperboy schreef:Met kinderen en man wordt tgv wel duur ritje. Wij rijden er 3uur over, maar stoppen soms wel voor Seppe, om beentjes te strekken. Als we om 6 uur vertrekken slaapt hij ook nog even in de auto en sinds kort hebben we ook een dvd-speler geïnstalleerd waarmee ik hem kan klaarstomen met enkele Disney-klassiekers alvorens de meest magische plek te bezoeken.Minnie1979 schreef:Wij gaan niet meer met de auto, ik moet rijden en is mij te lang 2u45 min rijden. En onze kids ook altijd super ambetant.
Alleen zou ik ook niet zien zitten maar ik heb geluk dat mijn kids en man even Disney gek zijn als ik
Dus volgende maand voor het eerst met tgv vanuit Tourcoing, 1,5 u met de trein. Benieuwd heb nog nooit op tgv gezeten... Nadeel is wel dat er maar 2 treinen 's morgens naar marne-la-vallée zijn en 2 's avonds terug naar hier...Helaas is mijn vrouw iets minder Disney-fan(freak) waardoor ik soms er eens alleen of met m'n zus op uit trek.
Café Mickey Babbelbox 2.0, voor leuke praatjes!
- Minnie1979
- Member

- Mama van prinsesjes
- Moderator

Voor ons is het 6 uur rijden en we zijn tot nog toe wel altijd nog met de auto geweest. Maar de laatste tijd is mijn jongste zo ongeduldig. Ik vraag me af hoe het straks 11 uur in het vliegtuig moet.Minnie1979 schreef:Wij gaan niet meer met de auto, ik moet rijden en is mij te lang 2u45 min rijden. En onze kids ook altijd super ambetant.
Alleen zou ik ook niet zien zitten maar ik heb geluk dat mijn kids en man even Disney gek zijn als ik
Dus volgende maand voor het eerst met tgv vanuit Tourcoing, 1,5 u met de trein. Benieuwd heb nog nooit op tgv gezeten... Nadeel is wel dat er maar 2 treinen 's morgens naar marne-la-vallée zijn en 2 's avonds terug naar hier...
Volg onze avonturen op instagram
- Minnie1979
- Member

6 u rijden zou niks voor ons zijn maar wij rijden niet graag met de auto en kids zitten niet graag in auto.
Disneyland (2u45 en Efteling (2u) is het verst dat we met de auto gedaan hebben.
Vliegtuig valt nog mee maar is meestal maar 3 max 4 u dat we vliegen, valt nog mee omdat je daar eens kan rondlopen, naar toilet lopen...
Daarom dat wij nog paar jaar wachten voor naar Amerika te gaan, dat onze kids groter zijn en zich meer kunnen bezighouden tijdens de lange vlucht.
Disneyland (2u45 en Efteling (2u) is het verst dat we met de auto gedaan hebben.
Vliegtuig valt nog mee maar is meestal maar 3 max 4 u dat we vliegen, valt nog mee omdat je daar eens kan rondlopen, naar toilet lopen...
Daarom dat wij nog paar jaar wachten voor naar Amerika te gaan, dat onze kids groter zijn en zich meer kunnen bezighouden tijdens de lange vlucht.

Ik snap dat wel, ik heb dat ook. Ik denk niet dat dat op haar leeftijd al zo speeltMama van prinsesjes schreef:Voor ons is het 6 uur rijden en we zijn tot nog toe wel altijd nog met de auto geweest. Maar de laatste tijd is mijn jongste zo ongeduldig. Ik vraag me af hoe het straks 11 uur in het vliegtuig moet.en of we nog wel met de auto naar dlp kunnen. Hopelijk is het een fase.
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Efteling is 3 kwartier rijden, dat houdt ze nog wel vol, maar het is ook 3 kwartier naar mijn moeder en dat houdt ze weer niet vol. ze doen leuke spelletjes op de achterbank. Melissa heeft een IQ test in kaartjesvorm en daar spelen ze veel mee.Minnie1979 schreef:6 u rijden zou niks voor ons zijn maar wij rijden niet graag met de auto en kids zitten niet graag in auto.
We gaan familie bezoeken in augustus, alleen zijn alle vluchttijden anders dan die van een paar jaar terug. Een paar jaar terug vlogen we 's nachts, nu beginnen we om 17:00 al. 's nachts heeft het voordeel dat ze gelijk slaapt. Nu....
hahaha, nee, mijn jongste heeft nog geen smartphone, mijn oudste wel, maar die is voor foto's maken en bellen in noodgevallen. ow ja en soms mag ze met haar vriendinnetje appen.olafLover schreef:Ik snap dat wel, ik heb dat ook. Ik denk niet dat dat op haar leeftijd al zo speeltMama van prinsesjes schreef:Voor ons is het 6 uur rijden en we zijn tot nog toe wel altijd nog met de auto geweest. Maar de laatste tijd is mijn jongste zo ongeduldig. Ik vraag me af hoe het straks 11 uur in het vliegtuig moet.en of we nog wel met de auto naar dlp kunnen. Hopelijk is het een fase.
maar ik geef bij mezelf de smartphone de schuld. Ik kan echt niet meer gewoon even niets doen, heel vervelend eik!
6uur is wel lang in de auto, als je zo lang moet rijden, ga je waarschijnlijk toch meteen voor meerdere dagen? Misschien moet je meer tussenstoppen overwegen. Zelfs gewoon al stoppen bij een tankstation helpt bij ons wel. Seppe is natuurlijk nog maar 2, maar zit ook niet graag heel lang in de auto en een klein tussendoortje helpt hier wel. Vraag me af op welke leeftijd jullie een reis naar amerika zouden overwegen met kinderen. Ik hoopte altijd nog eens wdw te doen op zijn 6, maar misschien toch nog te jong en op zn 12 naar Californië, mn echte droomreis: studio's zien, hyperion, el capital theatre, het originele Disneyland,...
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Mijn man rijdt het liefst doorJapperboy schreef:6uur is wel lang in de auto, als je zo lang moet rijden, ga je waarschijnlijk toch meteen voor meerdere dagen? Misschien moet je meer tussenstoppen overwegen. Zelfs gewoon al stoppen bij een tankstation helpt bij ons wel. Seppe is natuurlijk nog maar 2, maar zit ook niet graag heel lang in de auto en een klein tussendoortje helpt hier wel. Vraag me af op welke leeftijd jullie een reis naar amerika zouden overwegen met kinderen. Ik hoopte altijd nog eens wdw te doen op zijn 6, maar misschien toch nog te jong en op zn 12 naar Californië, mn echte droomreis: studio's zien, hyperion, el capital theatre, het originele Disneyland,...
Vriendje van Melissa is naar wdw geweest vorig jaar, toen was hij 8, hij vond het super leuk en had een lief kadootje voor Melissa meegenomen. (het is zo schattig op die leeftijd)
Dit herken ik echt totaaaaal niet! (Zelfs de auto is van mijMama van prinsesjes schreef:Mijn man rijdt het liefst doorhij is niet eigenwijs of zo, wilt niet ruilen onderweg en ondanks dat het mijn auto is, bepaalt hij dus wat er gebeurd. Meestal zwijg ik er maar over.
- Mama van prinsesjes
- Moderator

De laatste keer zijn we 1 x gestopt voor een sanitaire stop en 1x omdat mama op de achterbank moest en 1x omdat mama er genoeg van had om tussen hun in te zitten. 
Haha, wij hebben 2 vaste stops en de laatste keren zijn we de laatste voorbij gereden
Dan wordt de chauffeurswissel dus ook overgeslagen, terwijl dat bij ons eik wel de bedoeling is...
Maar we zijn op de terugweg ook wel eens helemaal niet gestopt (we gaan meestal naar mijn schoonouders, hoeven maar net de grens over bij Breda)
Maar we zijn op de terugweg ook wel eens helemaal niet gestopt (we gaan meestal naar mijn schoonouders, hoeven maar net de grens over bij Breda)
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Nou ja, mijn man rijdt gewoon stug door tot we in Arnhem zijn. Zeker als de meisjes slapen.
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Laat ons genieten van het songfestival:

Bron: Pocket princesses

Bron: Pocket princesses
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Veel plezier Tess!!!! Dat is wel gaver.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk