Algemeen Vragen Topic

Allerlei info Disneyland Paris
BUTTON_POST_REPLY
Kaylee19
Member
Member
BerichtenCOLON 219
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2013, 18:23

Weet iemand wanneer je een kamer kan boeken voor 12 april 2017?
Iejoortje
Member
Member
BerichtenCOLON 315
GeregistreerdCOLON 04 Aug 2015, 09:08

Kaylee19 schreefCOLONWeet iemand wanneer je een kamer kan boeken voor 12 april 2017?
Dat kan nu al volgens mij. :) Enkel effe opletten dat je een goede aanbieding aanklikt. ;)
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Iejoortje schreefCOLON
Kaylee19 schreefCOLONWeet iemand wanneer je een kamer kan boeken voor 12 april 2017?
Dat kan nu al volgens mij. :) Enkel effe opletten dat je een goede aanbieding aanklikt. ;)
Nee, helaas, ik heb het net even gecheckt en kon ook enkel tot en met 28-3-2017 bestellen. Tot dan lopen ook de aanbiedingen tot nog toe. Wellicht heeft dat te maken met het jubileum.
Volg onze avonturen op instagram
Iejoortje
Member
Member
BerichtenCOLON 315

Afbeelding

Voila. :D 1 nacht lukt niet, 2 nachten wel. Misschien dat Disney voor die 12 april een minimum van 2 nachten hanteert??
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991

Kan het aan de soort site liggen? ik probeerde het via de Belgische site, aan de aanbieding te zien is dit de Nederlandse site.
Iejoortje
Member
Member
BerichtenCOLON 315

Zou heel goed kunnen, dit is inderdaad de NL site. Ik krijg ook enkel Santa Fe trouwens als mogelijkheid. Misschien zit de rest al vol??
Kaylee19
Member
Member
BerichtenCOLON 219

Bij mij zie ik alleen het Disneyland hotel
Laatst gewijzigd door 1 op Kaylee19, in totaal 5 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991

hmmm, op beide sites lopen de aanbiedingen tot en met 28-3-2017. Misschien moeten we toch nog even geduld hebben.
Kaylee19
Member
Member
BerichtenCOLON 219

Ik ga wel even bellen, want ik heb het idee dat het een fout is dat je nu al kunt boeken voor 12 april.
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Ik heb mijn hotel al geboekt .
Dit is wel het Magic Circus zonder ticket arrangement .
Dus het is wel een ander verhaal dan .
Gebruikers-avatar
Myriam23
Member
Member
BerichtenCOLON 256
GeregistreerdCOLON 21 Sep 2014, 16:18

Volgens mij komen de arrangement prijzen voor april pas vrij in oktober of november wanneer het "winterseizoen" aanbreekt
It's kind of fun to do the impossible

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Er zit al heel veel vol voor 12 april, de meeste partnerhotels hebben maar weinig plek meer. Voor BE/NL is deze periode nog niet boekbaar bij Disney zelf maar voor USA, UK enz. al wel. Daar is alleen een verblijf van 2 nachten of meer boekbaar.
Afbeelding
WitteVM
Member
Member
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 26 Apr 2016, 16:32

Kan er even iemand helpen? Zie door de bomen het bos niet meer ...

Begin november verjaren mijn beide kinderen en zoals elk jaar vieren we dit in DLP.
Ons 'vast' stramien is 1 of 2 nachtjes in de mobilhome op de parking en daarna op hotel (meestal Magic Circus)voor een nacht of 2-3. 1 keer ontbijt in Café Mickey met de verjaardag van ons zoontje en diezelfde dag verhuizen wij meestal naar het hotel. Wij hebben dreampassen.

Dit jaar gaat mijn moeder mee. Die heeft dus geen dreampas. Wat maakt dat ik niet weet wat ik moet doen...
Toen ons zoontje 3 werd hebben we een arrangement geboekt op naam van mijne man in Davy Crockett. Mijn moeder is toen ook meegegaan, wij hebben toen toeristentaks bijbetaald voor haar, onze dochter en mij. Mijn moeder had de inkomkaarten en ons zoontje ook.

We zijn dus met 5, 3 volwassenen en 2 kinderen die 8 en 13 worden tijdens de vakantie. Ik heb geen idee in welke (Disney- en partnerhotels) ze kamers hebben voor 5 personen en of je een kamer kunt boeken voor 5 met maar 1 arrangement en de rest gewoon verblijf. Met onze dreampassen kunnen we korting krijgen in de Disneyhotels, maar hoe dan met dat arrangement voor mijn mama?
Of moeten we eerder kijken naar een partnerhotel (en dan gaat mijn voorkeur uit naar Magic Circus) en losse tickets kopen voor haar? Via de korting die wij krijgen met onze passen, via het hotel of via online? En gaat er nog een actie van Bring a Friend komen (waarvan ik vermoed dat dit de goedkoopste oplossing is)voor begin november?
Dat er nog geen nieuwe Envie de + is, is ook niet bepaald een hulp en op de site vind je nog geen gegevens welke voordelen er gaan komen voor dreampashouders in november.

Buiten de verblijfsperikelen zit ik nog met een vraagje ... De verjaardagen vieren wij steeds met 1 ontbijt in Café Mickey en met ofwel uit eten met de figuren in het restaurant van het Disneylandhotel ofwel gaan we naar de Buffalo Billshow. Wij nemen mijn moeder mee op onze kosten, maar die heeft natuurlijk geen dreampas, krijgen we voor haar dan ook de kortingen of moeten we voor haar dan volle pot betalen?

Want dan zullen we toch eens moeten nadenken of het niet goedkoper is om voor haar ook een dreampass te nemen, alhoewel ze die daarna niet meer gaat gebruiken ...

Een hele boterham dus ... Dus als iemand raad weet?

Gewoon ervaringen van mensen die ook met 5 zijn en waar zij het beste/ liefste logeren is ook welkom! De bomen zal ik uiteindelijk toch zelf moeten omhakken (en gelukkig heb ik nog even tijd om te boeken).

Bedankt voor antwoord.

ps, ik heb ook iets gelezen dat je geen ontbijt meer krijgt in Davy Crockett? Vroeger moest je dat gaan afhalen, kun je daar dan nu brood en zo krijgen?
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Je krijgt inderdaad geen ontbijt meer bij Davy Crocket tenzij je halfpension hebt, er is wel een winkel die ontbijtspul verkoopt op het terrein.

De pas kortingen gelden voor het hele gezelschap, dus degene zonder pas wordt gewoon in de korting voor de hele tafel meegenomen.

Of er nog een BAF actie in november komt weten we nog niet helaas. Maar dat kost ook 45€ per dag (soms 35€ doordeweeks), dus of dat voordeliger is dan een arrangement is ff uitrekenen.

Ik heb geen ervaring met kamers voor 5 personen, dus daar kan ik je helaas niet mee verder helpen.
WitteVM
Member
Member
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 26 Apr 2016, 16:32

Het zou vooral doordeweeks zijn, dus 140 of 150€ als die BAF actie nog geldt.
Als die nog telt, zou Kyriad goedkoper zijn dan Davy Crockett. Pro Kyriad is dat het ontbijt er bij zit (zie me niet 4 dagen lang sandwiches eten als ik in DC geen brood vind), pro DC is dat het aparte slaapkamers zijn (bonneke met de kinderen in 1 kamer en wij een tweepersoonsbed).
Ik weet wel dat ze op beide plekken raar gaan kijken als we afkomen met ons vervoermiddel (een mobilhome);-)

Bedankt in ieder geval voor je antwoord Annet!
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar