FAQ Walt Disney World.
Je tickets gaan in op mome t dat je de 1x park betreed. Dus niet bij inchecken van hotel. In jullie geval vanaf 2 sept dus.
monsterdoll schreef:Dankje Calimero voor de antwoorden!
Wel zo prettig dat ik my experience enzo gewoon in het park kan openen
Ik denk dat ik voor desert party ga bellen, nog makkelijker en gezelliger dan online regelen.
Dat klinkt als een goede actie, maar we willen toch wel graag hopper kaarten dus dan ga ik nog even verder zoeken.
Aktie is er ook met hopper tickets maar wij vonden het zonde om behoorlijk veel meer te betalen voor de treinrit tussen de twee parken. Zijn ook wel beeje verwent wa harry potter betreft. In originele studio s in londen geweest en naar tentoonstelling tijdens rondleiding in de warner bros studios in LA. Hebben dus in overleg besloten treinrit te skippen.
- monsterdoll
- Member

Wie weet de snelste manier om van Orlando beach resort naar Dolphin resort te komen? Wij willen graag een auto huren bij Alamo die hebben namelijk bij Dolphin Resort een autolocatie, alleen moet je zorgen dat je zelf bij de auto komt.
Calimero wij hebben juist besloten dat we graag hoppertickets nemen zodat we juist met de trein kunnen wel willen we maar 2 dagen omdat we vooral gaan voor Harry Potter en de rest is leuk meegenomen. De zoektocht naar kaartjes is dus begonnen!
Calimero wij hebben juist besloten dat we graag hoppertickets nemen zodat we juist met de trein kunnen wel willen we maar 2 dagen omdat we vooral gaan voor Harry Potter en de rest is leuk meegenomen. De zoektocht naar kaartjes is dus begonnen!
disney rulez
*hopend naar disney te gaan dit jaar*
- scuba-angelo
- Member

kijk eens opmonsterdoll schreef:Wie weet de snelste manier om van Orlando beach resort naar Dolphin resort te komen? Wij willen graag een auto huren bij Alamo die hebben namelijk bij Dolphin Resort een autolocatie, alleen moet je zorgen dat je zelf bij de auto komt.
http://www.attractionticketsdirect.de/
die hebben bonus tickets die inclusief hopper zijn

- Prins Adam
- Beheerder

Voor kaartjes kan je ook hier terecht: http://www.jdoqocy.com/click-7731748-10 ... 7230470000monsterdoll schreef:Wie weet de snelste manier om van Orlando beach resort naar Dolphin resort te komen? Wij willen graag een auto huren bij Alamo die hebben namelijk bij Dolphin Resort een autolocatie, alleen moet je zorgen dat je zelf bij de auto komt.
Wij hadden ook een paar dagen auto gehuurd bij Alamo, toen we bij de receptie vroegen, kwam het busje van Alamo ons oppikken om auto af te halen.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- scuba-angelo
- Member

Heeft er al iemand problemen gehad om te betalen op de website van disneyworld met een kredietkaart van KBC? En hoe werd dit dan opgelost?
Ik wil 2 kaartjes kopen voor Mickey's Very Merry Christmas Party 2016 maar krijg steeds een error dat er iets mis is met mijn kredietkaartgegevens.
Alles is correct ingevuld volgens mijn kredietkaart gegevens.
Ik wil 2 kaartjes kopen voor Mickey's Very Merry Christmas Party 2016 maar krijg steeds een error dat er iets mis is met mijn kredietkaartgegevens.
Alles is correct ingevuld volgens mijn kredietkaart gegevens.

- scuba-angelo
- Member

EDIT: probleem opgelost, op het help gedeelte stond om met een andere browser te proberen en bij IE werkte het wel, bij chrome niet
Nee, hij detecteerd zelf dat het een mastercard is.
Ik kan alle stappen doorlopen, tot helemaal het einde bij purchase, en dan krijg ik een error.
Iejoortje schreef:Heb je ook de goede kaart ingevuld?? Als je Mastercard aangeeft terwijl je Visa hebt, geeft 'ie ook al een error.
Nee, hij detecteerd zelf dat het een mastercard is.
Ik kan alle stappen doorlopen, tot helemaal het einde bij purchase, en dan krijg ik een error.

- boogschutter
- Member

Ik heb via expadia geboekt.DisneyLover schreef:Oh ok, bedankt voor het antwoord! En waar hebben jullie je hotel geboekt? Kan dat ook gewoon via de Universal website als je in Europa woont?boogschutter schreef:In het vliegtuig moet je invullen wat je in usa komt doen.en adres hotel.heb adres wdw ingevuld omdat we daar het langste verbleven.bij douane vragen ze ook wat je komt doen maar moest geen papieren hotel laten zien.
Wij hadden universaltickets via undercover tourist besteld.stonden geen datums op.
maar je kan ook via universal zelf boeken.
- Prins Adam
- Beheerder

Via expedia kan ook gebeoket worden met onze link: http://www.cafemickey.com/forum/promo.phpboogschutter schreef:Ik heb via expadia geboekt.DisneyLover schreef:Oh ok, bedankt voor het antwoord! En waar hebben jullie je hotel geboekt? Kan dat ook gewoon via de Universal website als je in Europa woont?boogschutter schreef:In het vliegtuig moet je invullen wat je in usa komt doen.en adres hotel.heb adres wdw ingevuld omdat we daar het langste verbleven.bij douane vragen ze ook wat je komt doen maar moest geen papieren hotel laten zien.
Wij hadden universaltickets via undercover tourist besteld.stonden geen datums op.
maar je kan ook via universal zelf boeken.
Kost je niks!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier

- DisneyLover
- Member

Ik heb via expadia geboekt.
maar je kan ook via universal zelf boeken.[/quote]
Via expedia kan ook gebeoket worden met onze link: http://www.cafemickey.com/forum/promo.php
Kost je niks![/quote]
Bedankt voor de tip!!
maar je kan ook via universal zelf boeken.[/quote]
Via expedia kan ook gebeoket worden met onze link: http://www.cafemickey.com/forum/promo.php
Kost je niks![/quote]
Bedankt voor de tip!!
"Our fate lives within us, you only have to be brave enough to see it" - Merida
★ Al 27 Disneyland Parijs bezoeken achter de rug en eerste keer WDW 2017! ★

★ Al 27 Disneyland Parijs bezoeken achter de rug en eerste keer WDW 2017! ★

- boogschutter
- Member

Ik heb dat via internet gedaan
- monsterdoll
- Member

Iemand nog tips voor een goed table service restaurant?
Ik wilde eerst dessert party, maar dat is wel echt prijzig
disney rulez
Wat zoek je? Er zijn er zo veel en zo veel anders. Wil je met of zonder figuren. Met of zonder showtickets? Wij hebben vorige week Hollywood and Vine in de studio's gedaan. Is buffet restaurant met minnie and friends. Elk seizoen hebben ze andere kleding speciaal voor dat restaurant aan en kan je met ze oo de foto. Daarnaast kregen we ook toeganstikets voor Fantasmic show in de studio's zodat we mooi in middenvak gereserveerde plaatsen hadden. Scheelt in de rij staan of een fast pass met fast pass kom je als je laat bent aan de zijkant terecht en standby lijn is eigenlijk bijna onmogelijk om plek te lrijgen zonder uren van te voren in de rij te gaan staan. Uur voor aanvangmshow zijn daar bv alleen nog enkele sta plaatsen beschikbaar.monsterdoll schreef:Iemand nog tips voor een goed table service restaurant?
Je kan eten met pooh en friends, princessen, signature restaurants in kasteel belle beast er is zo veel. Tabelservice of buffet met speciaal iets zijn ook niet goedkoop hoor! Prijzen hangen ook af van dag seizoen tijd. Op de website staan vanaf tot prijzen vernoemd. Is lastig te berekenen voor jezelf totdat je daadwerkelijk hebt gegeten. Maar de dessert parties zijn inderdaad schrikbarend duur.
Voorbeeld van wat wij betaalde
Biergarten buffet restaurant epcot s avonds door de week $53,06 pp inc tax and fooi
Hollywood and vine fantasmic package with minnie and friends $62,50 pp inx tax and fooi

[/u