Stel jezelf voor!

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
Tigerlily
Member
Member

Ik heb al enkele weken een account hier, maar vergeet me hier steeds voor te stellen :) ik ben 22 en woon sinds kort samen met mijn vriend. Mijn liefde voor Disney is me meegegeven van in de wieg. Mijn ouders namen me regelmatig mee naar Disneyland Parijs en sinds twee jaar hebben mijn vriend en ik een Dream jaarpas. Het is super om hier mee te lezen omdat iedereen hier de Disneygekte te pakken heeft want hier thuis begrijpen de meesten dat niet goed !
The only predictable thing in life is it's unpredictability'
DisneyGeek
Member
Member

Welkom tigerlily.
TheReal_BDLS
Member
Member

Welkom tigerlily, ken het gevoel ;)
Next Disney Trip 07-08-09 Juli 2015

Follow me on instagram @TheReal_BDLS

Disneyland Paris '99 Hotel Cheyenne
Disneyland Paris '04 Hotel New York
Disneyland Paris '14 Hotel Santa Fé
Disneyland Paris '15 Hotel Cheyenne / Santa Fé
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Welkom!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Farahdiva
Member
Member

Hallo allemaal,
Ik ben 36 en heb inmiddels 3 kinderen 2 zoons van 10 en 6 en een dochter van bijna 1 jaar.... Ik ben altijd een hele grote disneyfan geweest, vanaf kinds af aan...gewoon een stukje van mij....mijn man en ik gingen al toen we met z'2-en waren 2 keer per jaar naar disneylandparijs......en ook toen we kinderen kregen gingen we zo vaak als mogelijk. Helaas met onze dochter nog niet geweest....de centjes gaan met 3 kids soms naar anderen dingen en voor die oudste is het volle mep uiteraard....maar hopelijk gaat het er snel van komen..... Het voelt voor mij als een stukje thuiskomen en ik ben soms een groot kind maar daar helemaal, haha....ons favoriete hotel is New York......leuk om hier een beetje mee te lezen en babbelen....
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Farahdiva schreef:Hallo allemaal,
Ik ben 36 en heb inmiddels 3 kinderen 2 zoons van 10 en 6 en een dochter van bijna 1 jaar.... Ik ben altijd een hele grote disneyfan geweest, vanaf kinds af aan...gewoon een stukje van mij....mijn man en ik gingen al toen we met z'2-en waren 2 keer per jaar naar disneylandparijs......en ook toen we kinderen kregen gingen we zo vaak als mogelijk. Helaas met onze dochter nog niet geweest....de centjes gaan met 3 kids soms naar anderen dingen en voor die oudste is het volle mep uiteraard....maar hopelijk gaat het er snel van komen..... Het voelt voor mij als een stukje thuiskomen en ik ben soms een groot kind maar daar helemaal, haha....ons favoriete hotel is New York......leuk om hier een beetje mee te lezen en babbelen....
Welkom!

Afbeelding
Afbeelding
Disneymama
Member
Member

Hallo allemaal,

Ik ben Annabel, mama van twee mooie dochters ( 2 en 6 maanden ) en een groot disneyfan. Met de oudste zijn we al regelmatig in Disney geweest maar met de jongste pas 1 keer. Ik ben eigenlijk altijd al Disney fan geweest, vroeger keek ik vaak de films en nu vind ik het heerlijk op Disneyland Paris te bezoeken met mijn gezin. Nu leek het me leuk om andere mensen met de dezelfde liefde voor Disney te ontmoeten en ook eens wat informatie te vinden over de parken en Disney. Dus vandaar dat ik me hier heb aangemeld.
Monster-E
Member
Member

Welkom! Moest even goed lezen.. dacht even dat er maar 4 maanden leeftijdsverschil tussen zat... :p
DisneyGeek
Member
Member

Welkom Disneymama. [SMILING FACE WITH SMILING EYES]
Dragy
Moderator
Moderator

Welkom aan de drie nieuwe leden!
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Mich€l
Member
Member

Welkom aan de nieuwe leden en veel plezier hier :)
Pretparkfan
Member
Member

Hallo allemaal,
Ik ben gek van pretparken.
Mijn favoriete pretparken zijn: Disneyland Paris, Europapark, Phantasialand en Efteling.
Ik ben ook een heel grote fan van Disney Characters, vnl. van: Rapunzel, Elsa, Stitch, Bolt, Merida ............
Vandaar dat ik lid ben geworden van deze fantastische site !!
Ik ga per jaar 2 keer voor 5 dagen naar Disneyland omdat ik enkel tijdens schoolvakanties kan gaan. :-(
Gelukkig zijn mijn ouders ook echte pretparkfans en nemen ze mij elk jaar mee naar deze leuke trips.
Mich€l
Member
Member

Welkom!
Tinkerbelletje
Member
Member

Welkom allemaal :D
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Welkom

Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “"Ons Café"”