Swing into Spring! (tot 22 juni 2014)
Dit is geen reclamefoto hoor. Afbeelding is door een fan gemaakt. Het bloemensculptuur komt uit het Flower en Garden festival in Epcot, daar hebben ze gewoon het logo over geplaatst :p
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Ja , weet ik maar is deze afbeelding niet door disneyland paris gemaakt?
Ziet er tof uit!!
Hier zijn nog een paar concept tekeningen.
Bron - Radio Disney Club
http://radiodisneyclub.fr/disneyland-pa ... emps-2014/

Bron - Radio Disney Club
http://radiodisneyclub.fr/disneyland-pa ... emps-2014/

Heb er heel veel zin in!!
Waaaaaw, als we zo'n sculpturen gaan krijgen ben ik al gelukkig! Wat ziet het er mooi uit!! Ben blij dat ook wij dit kunnen meemaken!
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Nieuwe concept art, bron dlrp express

Ze zullen volgende week wel beginnen met de voorbereidingen?

Ze zullen volgende week wel beginnen met de voorbereidingen?
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

er is nog een concept tekening vrijgegeven van de route van de Cavalcade.
de cavalcade maakt 3 showstops bij Town Square, Central Plaza en The Royal Castle Stage.
ook zijn er nog twee concept tekeningen vrijgegeven van de sculpturen, de lampen en de vlaggen aan de lantaarnpalen.
(Bron: discoverthemagic.nl)
http://www.discoverthemagic.nl/2014/01/ ... nd-parijs/

de cavalcade maakt 3 showstops bij Town Square, Central Plaza en The Royal Castle Stage.
ook zijn er nog twee concept tekeningen vrijgegeven van de sculpturen, de lampen en de vlaggen aan de lantaarnpalen.
(Bron: discoverthemagic.nl)
http://www.discoverthemagic.nl/2014/01/ ... nd-parijs/

- Mouseketeer
- Member

- BerichtenCOLON 1507
- GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00
Fijn die concept art van de showstops.
Dan weet ik waar ik naartoe moet rennen om het geheel vanuit alle mogelijke hoeken te fotograferen.
Dan weet ik waar ik naartoe moet rennen om het geheel vanuit alle mogelijke hoeken te fotograferen.

De helft van de concepten hierboven zijn niet up to date en zouden nooit online moeten verschijnen.
Er is geen cavalcade en dus ook geen 3 showstops.
De decoraties zijn ook her en der veranderd. dus houd je niet vast aan de beelden op deze concepts hierboven.
De decoraties zijn ook her en der veranderd. dus houd je niet vast aan de beelden op deze concepts hierboven.
- Mouseketeer
- Member

- BerichtenCOLON 1507
- GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00
Dus, enkel een showtje op Central Plaza?Ulti schreefCOLONDe helft van de concepten hierboven zijn niet up to date en zouden nooit online moeten verschijnen.

In het persbericht word toch gesproken over een cavalcade? Ben benieuwd wat er nu allemaal écht gaat komen en hoe het eruit gaat zien. Het festival zou over 2 weken al moeten beginnen.. tijd voor voorbereidingen?
-
juniordisneyfan
- Member

- BerichtenCOLON 221
- GeregistreerdCOLON 15 Mei 2012, 16:37
Oké ! Toch vind ik het raar dat Disney zelf niet veel hier over zegt .
Hopelijk toch een nieuw leuk thema feest .
Hopelijk toch een nieuw leuk thema feest .
Er is specifiek gekozen om geen marketing toe te passen, het seizoen is niet om nieuwe mensen te lokken maar om de satisfaction te verhogen van de gasten die sowieso al zouden komen.
@Wezz voorbereidingen starten aankomende week in het park, Spring Promenade is een happening op de hub en castle stage.
@Wezz voorbereidingen starten aankomende week in het park, Spring Promenade is een happening op de hub en castle stage.