Inderdaad! En het was niet eens druk in het park.Prins Adam schreefCOLONAmai
Het was zelfs vrij rustig, en dat voor een zaterdag in juli terwijl de vakantie al begonnen was.
Dus het zal niet aan de drukte hebben gelegen dat er zo'n wachtrij stond.

Inderdaad! En het was niet eens druk in het park.Prins Adam schreefCOLONAmai

Cheryl heeft ook mijn Merida ears gemaakt!kizzy schreefCOLONZo een zalige oortjes dat je maakt! Heb je nog foto's van andere? Er zou er hier wel eentje een hele collectie willen aanleggen hoor [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH AND SMILING EYES]

Is inderdaad ieders persoonlijke mening! Nikki's oren zijn iets "stoerder" dan die van mij, vond dat dat meer bij Nikki pasdeD-Tekenaar schreefCOLONIk moet toch zeggen dat ik meer fan ben van Cheryl haar oortjes.
Maar dat is natuurlijk ieders persoonlijke keuze.

Ik heb een instagram page, Nikki heeft mij zo gevondenRoseRaven schreefCOLONAhhhh wat een te gekke oortjes zeg! En je maakt ze zelf?! Heb je een pagina waar ik de rest kan zien? Nu ben ik namelijk erg nieuwsgierig

RoseRaven schreefCOLONSuper gaaf! Wanneer ik weer een Disney trip op de planning heb staan mail ik je wel
Oh wat gaaf!!!! Wat vraag je ervoor? Ik zou ook graag een bestelling willen doencheryl.de.jong schreefCOLONIs inderdaad ieders persoonlijke mening! Nikki's oren zijn iets "stoerder" dan die van mij, vond dat dat meer bij Nikki pasdeD-Tekenaar schreefCOLONIk moet toch zeggen dat ik meer fan ben van Cheryl haar oortjes.
Maar dat is natuurlijk ieders persoonlijke keuze.![]()
Dit zijn wat voorbeeldjes van oren die ik gemaakt heb, je kan het een uit de hand gelopen hobby noemen hihi![]()
Ik ben begonnen nadat een order die ik had geplaatst in Amerika niet volgens plan was verlopen, heb gelukkig wel mijn geld terug gehad.
Dacht wat zij kan kan ik ook! (En beter :p ) hihi