Kristof27 schreef:hehe lijkt me super xD
heb ondertussen een mailtje gestuurd naar Kitty om in te schrijven, maar sta er nog niet bij
Mailtje goed ontvangen, en je staat op onze lijst vermeld
Kristof27 schreef:hehe lijkt me super xD
heb ondertussen een mailtje gestuurd naar Kitty om in te schrijven, maar sta er nog niet bij

Ik heb je mailtje goed ontvangenAnnet schreef:Ik kom denk ik ook wel. Ga waarschijnlijk die zondag ook al, maar ach 2 dagen Efteling is ook leuk

Heel erg gaaf die vlagMagnficentMaleficent schreef:Wie meegaat naar de meetings van het forum zal nu deze vlag kunnen bewonderen.
Omdat ik als 1000ste lid die coole pin had gekregen vond ik het een beetje mijn "verantwoordelijkheid" om iets terug te doen voor het forum en ook gewoonweg voor de megainzet van de MODS die dit geweldige forum alive en kicking houden! en zo kwam ik dus op dit idee!
Zo kunnen leden verzamelen aan de vlag en maken we in een keer ook reclame!!(ben men armspieren al aan het trainen!)
SURPRISE (hope u guys like it)

MagnficentMaleficent schreef:Wie meegaat naar de meetings van het forum zal nu deze vlag kunnen bewonderen.
Omdat ik als 1000ste lid die coole pin had gekregen vond ik het een beetje mijn "verantwoordelijkheid" om iets terug te doen voor het forum en ook gewoonweg voor de megainzet van de MODS die dit geweldige forum alive en kicking houden! en zo kwam ik dus op dit idee!
Zo kunnen leden verzamelen aan de vlag en maken we in een keer ook reclame!!(ben men armspieren al aan het trainen!)
SURPRISE (hope u guys like it)

Op internet zijn er genoeg bedrijfjes die dat kunnen drukken voor je,...D-Tekenaar schreef:Zoals al eerder vermeld in het andere topic vindt ik de vlag echt wel mooi !
En zou ik hem ook wel willen hebben ! Ook zou ik zoals eerder vermeld een pet of baseball capp willen hebben met het logo.
Echt top!!!