ze gaan Merida doen!!!
ik ben benieuwd
http://www.ew.com/article/2015/07/11/co ... me-camelot

same here!! maar vond dat ze Ariel ook wel goed hebben gedaan dus heb er vertrouwen inAnnet schreef:Ik las het inderdaad, ben benieuwd. Merida is echt een van mijn favorieten, dus hoop dat ze haar niet verpesten

Waiting for the day we'll meet. 

Je geeft het antwoord al zelf.BibiTotoLover schreef:Is deze serie nou van Disney of niet?
Hij wordt gemaakt door ABC Studios, maar dat is eigendom van Walt Disney Studios, maar wordt dan toch niet gemaakt dóór hun ??

Owww.. omdat in de beginpost staat "Niet echt een Disney serie"..Mouseketeer schreef:Je geeft het antwoord al zelf.BibiTotoLover schreef:Is deze serie nou van Disney of niet?
Hij wordt gemaakt door ABC Studios, maar dat is eigendom van Walt Disney Studios, maar wordt dan toch niet gemaakt dóór hun ??
De serie is van ABC, waar Disney de eigenaar van is.
Dus in zekere zin is het een Disney serie.
Waiting for the day we'll meet. 

Heb precies hetzelfde. Nog maar 1 aflevering gekeken van het 2e gedeelte van seizoen 4, kijk steeds eerst andere series.PuppyLikesYou schreef: Ben wel benieuwd!Seizoen 4 ben ik nog niet doorheen, kom er lastig door, vindt het niet meer zo leuk als voorheen.

Ja, vindt helaas het verhaal ook niet meer zo leuk, maargoed dat terzijde wel benieuwd!sanderz schreef:Heb precies hetzelfde. Nog maar 1 aflevering gekeken van het 2e gedeelte van seizoen 4, kijk steeds eerst andere series.PuppyLikesYou schreef: Ben wel benieuwd!Seizoen 4 ben ik nog niet doorheen, kom er lastig door, vindt het niet meer zo leuk als voorheen.