Miss Ariel schreef:
Wat is je meest favoriete gedeelte in Disneyland Paris ?
Ik denk toch het Kasteel!! En het plein dat ervoor ligt. Het blijft prachtig, hoe vaak je het ook gezien hebt, de walk trough is mooi en het blijft na je eerste trip voor altijd in je hart, het is het symbool van Disneyland Parijs! Op het plein worden nu meer shows gehouden zodat we genieten van zang, dans en magie zo dichtbij, ook komt hier de Magic on parade langs en is er altijd leuke decoratie te vinden. Het kasteel is ook altijd groter in het echt dan op je foto haha, als je het kasteel ziet, krijg je dat ‘’ ik ben thuis gevoel’’ en s’avonds tijdens de Dreams geeft het ons het magische disney nostalgie gevoel terwijl we meezingen en dansen. Hier begint de magie van een trip voor mij, dan ben ik echt binnen in de magische wereld van Disney.
Als echte Miss weet je natuurlijk dat "Het plein voor het kasteel" Central Plaza heet
Denk dat dat thuis gevoel voor mij persoonlijk al een paar stapjes eerder begint..........het komen aanrijden op Boulevard du Parcs is voor mij dan weer het gevoel van thuiskomen.........
picture this....
Vroege ochtend rond 06.30 uur.......geen verkeer op de aanrijweg en dan zie je links van je NewPort Bay Hotel en recht voor je zie je net het topje van het kasteel voor je opdoemen .......de toegangspoortjes van de parking nog gesloten en je cd speler of liever gezegd memorystick staat op vol geluid.......
je hoort de muziek van Once Upon A Dream Parade ........
Come a little closer... come a little closer
Turn another page in the story of what's waiting for you
Step into the wonder... step into the wonder
Of everything you've pictured, as it comes into view
Just like we... (oh!) just like we... (yeah!)
Just like we dreamed it!
Dan voelt het voor mij als thuis komen