Dankjewel.Marieke1978 schreefCOLONWij zitten hier ook mee. Al is het probleem voor ons minder groot. Wij zouden 17 november weer naar huis gaan, maar waarschijnlijk gaan we nu de 16de aan het eind van de middag al weg.Ona1991 schreefCOLONhttps://www.blocage17novembre.com/?fbcl ... cXj616pmWE
Is er iemand die al eens zulke blokkade heeft meegemaakt en mij meer info kan bieden wat dit precies zou gaan betekenen?
Wij vertrekken die dag richting Villages Nature en ik ben echt al helemaal in paniek omdat ik onze eerste vakantiedag los in het water zie vallen.![]()
Ze kunnen toch niet écht alles volledig gaan blokkeren? Belangrijke doorgangswegen zullen de politie e.d toch zorgen dat er op z'n minst beperkte doorgang met eventueel wel vertragingen mogelijk is?
Ik kan er prima mee leven dat ik die dag niet van Villages Nature naar de Disney Parken geraak maar wij kijken echt al maandenlang uit naar onze welverdiende vakantie en zeker na enkele zware rotdagen de voorbije week ivm overlijden van mijn oma en ik zou hier momenteel echt gaan zitten janken uit schrik om gewoon niet ter plekke te geraken.
Ik heb al gebeld naar Villages Nature om te informeren of een dag vroeger aankomen eventueel mogelijk is maar ons type cottage wat wij de rest vd week geboekt hebben is niet meer vrij en de andere zijn absurd duur omdat die voor meer personen zijn.
Iemand die mij wat geruststelling of verduidelijking kan bieden? Mijn Frans is niet zo denderend dus ik begrijp ook niet alles wat er op bovengenoemde pagina staat, enkel de grote lijnen...
Is het niet mogelijk om in de buurt een hotelletje te boeken zodat je al dichtbij bent?
Gecondoleerd met je oma.
We hebben inderdaad een nacht in Hipark geboekt en rijden nu dus vrijdagavond na het werk nog op ipv zaterdagochtend. Naar verluidt zouden ze echter gaan proberen om die blokkade 4 dagen te gaan aanhouden... Wij zijn er tot de zaterdag nadien en moeten dus wel hoe dan ook de 17e bij Villages nature geraken en ze gaan ons dat precies niet makkelijk maken.