Alvast een tip als je wachten maar saai vind want :
Disneyland Paris gaat een poging doen om de allerlangste en allersaaiste wachtrij in het pretparkresort, die voor de overdekte achtbaan Crush's Coaster, iets draaglijker te maken. Vanaf volgende maand kunnen bezoekers zich tijdens het urenlange wachten voor de familiecoaster vermaken met een spelletje op hun telefoon. Er wordt een speciaal wifi-netwerk voor aangelegd. Bij Crush's Coaster zijn wachttijden van 180 minuten geen uitzondering. Disney ziet de nieuwe game als een test voor vergelijkbare systemen bij andere attracties. In de Amerikaanse Disney-parken zijn een hoop wachtrijen al uitgerust met interactieve elementen als spelletjes.
Verslag : Loooping(.nl)
Sent from my iPad using Tapatalk
Crush's Coaster
een zeer mooi gegeven , maar jammer genoeg geen oplossing voor de ellenlange wachtrijjuniordisneyfan schreef:Alvast een tip als je wachten maar saai vind want :
Disneyland Paris gaat een poging doen om de allerlangste en allersaaiste wachtrij in het pretparkresort, die voor de overdekte achtbaan Crush's Coaster, iets draaglijker te maken. Vanaf volgende maand kunnen bezoekers zich tijdens het urenlange wachten voor de familiecoaster vermaken met een spelletje op hun telefoon. Er wordt een speciaal wifi-netwerk voor aangelegd. Bij Crush's Coaster zijn wachttijden van 180 minuten geen uitzondering. Disney ziet de nieuwe game als een test voor vergelijkbare systemen bij andere attracties. In de Amerikaanse Disney-parken zijn een hoop wachtrijen al uitgerust met interactieve elementen als spelletjes.
Verslag : Loooping(.nl)
Link naar een filmpje : https://m.youtube.com/watch?v=QEdKHUbK2nA
( het kan niet zichtbaar zijn omdat Tapatalk niet werkt )
Vreemd vind ik. Je zou net denken dat ze mensen uit de wachtrij willen houden. Als dit aanslaat is de wachtrij binnenkort nog langer. Oké nu niet meteen bij Crushes Coaster. Maar het gaat om een test wordt in het artikel gezegd. Als ze dit toepassen bij meerdere attracties zouden mensen er minder tegenaan zien om in een langere wachtrij te staan. Is dat niet een beetje in eigen vlees snijden? Of zouden ze op termijn voor de apps laten bijbetalen?
Lijkt me anderzijds wel cool als er zo'n soort multi-play wordt ingebouwd, zodat wachtenden bijvoorbeeld tegen elkaar kunnen spelen of evtl. kunnen chatten. Vooral op drukke dagen kan dat zeker wel een meerwaarde zijn.
Lijkt me anderzijds wel cool als er zo'n soort multi-play wordt ingebouwd, zodat wachtenden bijvoorbeeld tegen elkaar kunnen spelen of evtl. kunnen chatten. Vooral op drukke dagen kan dat zeker wel een meerwaarde zijn.
- Prins Erik
- Member

Qua attractie op zich vind ik Crush de beste van het park. Maar die ongelooflijke wachtrij heeft het voor mij wel al vaak verpest. Vooral als hij voor de 1000ste keer weer eens stuk gaat en je na een uur wachten uit de rij moet.
1x meegemaakt dat we 2 uur stonden aan te schuiven (de attractie was ondertussen al 2x stopgezet en weer opgestart) en dat we dan de wachtrij moesten verlaten omdat het herstel lang zou duren. Maar als we dan de wachtrij uit gaan zien we al een hele nieuwe wachtrij buiten staan, te wachten tot hij terug open gaat. Ik snap niet waarom wij, die al 2 uur staan te wachten, uit de rij moeten, terwijl die mensen die buiten staan te wachten de nieuwe rij mogen maken. Hierdoor zullen zij er als eerste inzitten als de attractie terug open gaat. En wij mogen terug achteraan aansluiten. Ik vind dat wij ook het recht hadden om te blijven staan als we dat wilden. Of anders een ticket zouden moeten krijgen om langs de uitgang binnen te komen volgende keer.
Enfin, ik snap niet goed dat ze bij het maken, niet hebben nagedacht over de capaciteit. Ze konden toch wel voorspellen dat dit een erg populaire attractie zou worden, niet?
Van mij zouden ze de attractie best voor lange tijd mogen sluiten als ze hierdoor iets aan de capaciteit kunnen doen.
1x meegemaakt dat we 2 uur stonden aan te schuiven (de attractie was ondertussen al 2x stopgezet en weer opgestart) en dat we dan de wachtrij moesten verlaten omdat het herstel lang zou duren. Maar als we dan de wachtrij uit gaan zien we al een hele nieuwe wachtrij buiten staan, te wachten tot hij terug open gaat. Ik snap niet waarom wij, die al 2 uur staan te wachten, uit de rij moeten, terwijl die mensen die buiten staan te wachten de nieuwe rij mogen maken. Hierdoor zullen zij er als eerste inzitten als de attractie terug open gaat. En wij mogen terug achteraan aansluiten. Ik vind dat wij ook het recht hadden om te blijven staan als we dat wilden. Of anders een ticket zouden moeten krijgen om langs de uitgang binnen te komen volgende keer.
Enfin, ik snap niet goed dat ze bij het maken, niet hebben nagedacht over de capaciteit. Ze konden toch wel voorspellen dat dit een erg populaire attractie zou worden, niet?
Van mij zouden ze de attractie best voor lange tijd mogen sluiten als ze hierdoor iets aan de capaciteit kunnen doen.
Was er echt 0min wachttijd voor de single riders of was die rij nog niet geopend?
Vind het er wel leuk uitzien
Vind het er wel leuk uitzien
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007
Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007
Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
- jootjekadootje
- Member

De wachttijd van de Single Riders staat op het lagere bord aangegeven.
-
juniordisneyfan
- Member

De single riders line is niet de hele dag open .
Ze hebben een paar jaar geleden een test gedaan met Fastpass. Dit werkte totaal niet bij deze attractie. Dus vandaar dat ze deze niet definitief hebben ingevoerd. En bij de vliegende tapijten heb ik ze de laatste bezoeken nooit actief gezien, dus ik vraag me af of die nog vaak wordt ingezet. Verder zijn de Fastpass tickets ook al lang niet meer beschikbaar bij Studio Tram Tours, terwijl de automaten er ook nog staan. Dit is nu de parkeerplaats voor de kinderwagens geworden.
-
juniordisneyfan
- Member

Ik denk ook dat er nog wat te weinig in de WDS staat voor veel fastpass attractie's .
Hierin kan ik het voor 100% met je eens zijn , maar of daadwerkelijk iets aan de capaciteit willen doen daar twijfel ik ten zeerste aan.Prins Erik schreef:Qua attractie op zich vind ik Crush de beste van het park. Maar die ongelooflijke wachtrij heeft het voor mij wel al vaak verpest. Vooral als hij voor de 1000ste keer weer eens stuk gaat en je na een uur wachten uit de rij moet.
Vind ook als ze mensen uit de wachtrij halen dat ze dan buiten ook geen mensen opnieuw mogen laten aanschuiven .