Disney Infinity

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Nieuws: Disney Infinity 3.0 gaat het water in

Afbeelding

Spelers en verzamelaars komen samen in Disney Infinity 3.0, waarbij diens laatste uitgave niet alleen draaide om Star Wars. We zagen onder andere Olaf uit Frozen, karakters van Zootropolis en Inside Out, maar voor de nieuwste toevoegingen duiken we de zee in.

Een verpakking macaroni met kaas doet ons niet direct denken aan Disney Infinity 3.0, maar anders is dit wanneer we de volgende promotie zien verschijnen. Het laat ons weten dat we uit mogen kijken naar een Play Set rondom de aankomende Pixar film Finding Dory, maar officiële details zijn nog niet naar buiten gebracht.

bron : http://www.gamed.nl
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

Disney trekt de stekker uit Disney Infinity

Afbeelding

Disney Interactive heeft bekendgemaakt te zullen stoppen met de serie Disney Infinity, die niet alleen speelbaar is op consoles, maar ook op tablets. Dat betekent dat er in de toekomst dus geen nieuwe personages meer worden uitgebracht en er geen nieuwe software zal verschijnen.

Disney Infinity, maar niet meer beyond

Daar waar Disney Interactive in maart nog aangaf compleet achter het idee van het toys-to-life-concept Disney Infinity te staan, maakt de ontwikkelaar en uitgever nu bekend te stoppen met de serie. Sterker nog, Disney zal voortaan helemaal geen games meer maken op basis van zijn eigen franchises en is voornemens zijn rechten uit te lenen aan derde partijen. De Disney Infinity-serie werd in 2013 geïntroduceerd en leek een groot succes te zijn – maar blijkbaar was het succes niet groot genoeg om door te blijven gaan met het concept.

In de afgelopen jaren heeft Disney Infinity meerdere releases op softwaregebied gekregen, ook software die je op je tablet kunt spelen. Daarnaast zijn er natuurlijk ontzettend veel van die speelgoedpoppetjes met nfc-chips uitgebracht die kunnen communiceren met de games. Wel komen er deze zomer nog twee geplande sets aan, op basis van Alice Through The Looking Glass en Finding Dory, maar daar lijkt het dan ook echt bij te blijven. Mocht je nog op zoek zijn naar een specifiek poppetje, wees dan snel: want er zal een run op gaan ontstaan.

bron : https://www.tabletsmagazine.nl
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Nooooooooo
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

Nederlandse tiener in actie om Disney Infinity te behouden

Afbeelding

Wanneer je favoriete gameserie stopt, kun je bij de pakken neer gaan zitten. Maar dat is niet wat de 13-jarige Tim Wanders uit Steenbergen deed. Toen hij hoorde dat Disney de stekker trekt uit Disney Infinity, startte hij een petitie om ze van gedachten te doen veranderen.

“Ik was in shock toen ik het ’s ochtends hoorde en dacht dat het een grap was,” laat Tim weten. “Toen ik op het Twitter-account keek van Disney Infinity-baas John Vignocchi, zag ik dat het waar was.” Toen de realiteit doordrong hield Disney-fan het niet droog.

Vrienden stimuleerden Tim om actie te ondernemen. “Ze zeiden dat ik het niet kon laten gebeuren en ik ertegen moest vechten. Enkele weken geleden heb ik al eens met een andere petitie meegedaan en toen kwam het idee om er nu zelf eentje te beginnen.”

Momenteel hebben al bijna 1.500 mensen de petitie van Tim ondertekend en over de hele wereld stromen de reacties binnen. Disney houdt volgens de jonge gamer de petitie in de gaten, maar hij denkt wel tien- tot vijftienduizend handtekeningen nodig te hebben om de entertainmentgigant van gedachten te doen veranderen.

Hoewel gamers in hun eentje Disney Infinity kunnen blijven spelen als de servers uitgeschakeld worden, is dat voor Tim niet genoeg. “Het is een spel waarbij iedereen samenkomt. Je kunt met vrienden samen racen en bouwen. Dat is het leukste en als de servers offline gaan is dat weg.”

Wanneer Disney de stekker trekt uit de online multiplayer, is nog niet bekend. De laatste poppetjes van Alice Through the Looking Glass en Finding Dory verschijnen deze zomer. Ondanks dat Tim erg teleurgesteld is in Disney, gaat hij deze ook halen voor zijn collectie. Inmiddels heeft hij al drie dozen vol met Disney Infinity-beeldjes.

De teleurstelling is zeker te begrijpen nu naar buiten komt welke plannen er nog waren voor de serie. Volgens website Kotaku zou Disney Infinity worden uitgebreid met content van nieuwe films als Rogue One: A Star Wars Story, Guardians of the Galaxy 2 en Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales. Ook zouden er plannen zijn van 30 cm grote beeldjes van onder andere Buzz Lightyear, Elsa, Hulk en Darth Vader.

Op ons verzoek om een reactie op de petitie verwijst Disney Benelux naar de officiële verklaring van het hoofdkantoor.

Klik hier om de petitie te tekenen !

bron : http://www.telegraaf.nl
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

Disney Infinity 3.0 stopt met werken vanaf 30 september

Afbeelding

Disney heeft een e-mail naar kopers van Disney Infinity 3.0 gestuurd met de mededeling dat het spel stopt met werken vanaf 30 september. De mobiele versies, beschikbaar op zowel Android als iOS, worden dan ook uit de app stores gehaald.

Nadat Disney eerder al naar buiten bracht dat de stekker uit het Disney Infinity-project getrokken zou worden, was het nog maar een kwestie van tijd voordat de apps offline gehaald zouden worden en niet meer functioneren zoals nu beloofd. Die datum is nu aangekondigd. Disney heeft namelijk een e-mailbericht naar de kopers van Disney Infinity 3.0 gestuurd met daarin de mededeling dat de game vanaf 30 september niet meer zal werken. De poppetjes die je dan hebt gekocht, zullen slechts poppetjes blijven.

Ook de andere versies zullen straks niet meer werken. Tussen nu en 3 maart gaat er een hoop veranderen. Online diensten wordt geschrapt of niet meer toegankelijk gemaakt, in-game-aankopen zijn straks niet meer bereikbaar en nieuwe in-game-aankopen kunnen niet meer gedaan worden. De games worden langzaam uit de app stores en de winkels gehaald (ook de versie voor Windows wordt geschrapt), tot op 3 maart de stekker uit de servers wordt getrokken. Dan houden we alleen de poppetjes nog over.

bron : https://www.tabletsmagazine.nl
Lianne
Member
Member
BerichtenCOLON 80
GeregistreerdCOLON 06 Dec 2013, 12:28

Zo jammer! Het is gewoon een geweldig spel.

Misschien dat de poppetjes dan binnenkort wel goedkoop te vinden zijn....
Gebruikers-avatar
Esther-Disney
Member
Member
BerichtenCOLON 332
GeregistreerdCOLON 28 Apr 2014, 15:48

Even een vraagje, ik snap dat de toy box dan niet meer werkt, maar toch wel de game zelf van finding dory?
Laatste trip in augustus. Het was een magisch jaar!
Gebruikers-avatar
SabinaH
Member
Member
BerichtenCOLON 127
GeregistreerdCOLON 17 Mrt 2012, 21:46

Alleen het online gedeelte doet het dan niet meer, als ik het goed begrepen heb...
15-19 april 2018 DLRP Kyriad
20-25 mei 2018 DLRP Kyriad
Dec 2018 DLRP Kyriad
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528

De toy box werkt ook op zich nog wel, alleen het delen niet. Dus je kan de game gewoon spelen en een toebox maken, maar niet meer op je telefoon of die van anderen zien. Zo heb ik het iig begrepen.
Gebruikers-avatar
Esther-Disney
Member
Member
BerichtenCOLON 332
GeregistreerdCOLON 28 Apr 2014, 15:48

pfffieuw gelukkig! dan hebben we nog even de tijd om Finding Dory verder te spelen
Ik vind het zo'n mooi spel!
Laatste trip in augustus. Het was een magisch jaar!
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528

Finding Dory hadden wij zo uitgespeeld. We waren alleen al een tijdje met Inside out bezig, en nu waren we vandaag opeens onze volledige voortgang kwijt! Beetje vervelend!
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Gisteren bij de Bart Smit waren de poppetjes in de aanbieding.
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528

Hoe duur zijn ze nu? Ze zijn al langer flink en vaak in de aanbieding, zelfs de nieuwe Dory set al! Ik heb nu alles wat ik wil, maar mijn vriend wil eigenlijk ook Star Wars (nou ja, eigenlijk wil hij gewoon alles, ik heb ook niet alle villans), dus als ze nu goedkoop genoeg zijn...
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Het zit allemaal in een bak, setjes van 2, 3 en enkele poppetjes. volgens mij max € 10,- verschilt wel per set en soort.
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528

Bedankt :)
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar