Café Mickey Babbelbox 2.0, voor leuke praatjes!
- Cynderella
- Member

ik heb bij de jongen op school gezeten (zelfde jaar, andere klas) en in het winkelcentrum gewerkt. Bizar dat je leven er zo langs heeft gelopen.olafLover schreef:Ja klopt, ik vind hem ook erg mooi en treffend. Laat me nu ook ergens door tegen houden, had me net zo goed bij de supermarkt iets kunnen gebeuren toen.
Ook mijn motto is zeker: heb het leven lief en wees niet bang...
Laatst gewijzigd door Cynderella op 24 mei 2017, 09:16, 1 keer totaal gewijzigd.
T/m 25-8-2018
Vanaf 26-8-2018- Mama van prinsesjes
- Moderator

Ow, dat is helemaal een raar gevoel.Cynderella schreef:ik heb bij de jongen op school gezeten (zelfde jaar, andere klas) en in het winkelcentrum gewerkt. Bizar dat je leven er zo langs heeft helpen.olafLover schreef:Ja klopt, ik vind hem ook erg mooi en treffend. Laat me nu ook ergens door tegen houden, had me net zo goed bij de supermarkt iets kunnen gebeuren toen.
Ook mijn motto is zeker: heb het leven lief en wees niet bang...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
- D-Tekenaar
- Member

Hoe lang duurt het voor ik deze op heb ? 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- D-Tekenaar
- Member

heb er 4 binnen nu ..ben niet echt goed op mijn maag 
- Tona Theodora
- Member

Dat ziet er lekker uit!
je mag er ook wel een paar naar mij opsturen
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Hahahaha mooie.Japperboy schreef:
Mijn nieuwe tatoeage
Niet Disney, maar wel magisch mooi. Vandaag kreeg ik via een swap op een ander forum deze prent in een lijstje. <3

Iemand tips bij waterpokken? Colin is geveld. Ben allang blij dat het nu komt en niet tijdens ons tripje! Er hing vorige week al een bord kinderdagverblijf, dus ik zag de bui al hangen... maar gelukkig duurde het even. Ach, dan heeft ie ze maar gehad... tot nu toe heeft ie er niet heel veel last van, behalve een paar jeukende op zijn voetjes waar hij niet van af kan blijven.
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Calendulan emusile van vsm werkt goed tegen de jeuk.
Hier wacht ik nog steeds. Michelle haar halve klas is geveld, alleen Michelle is nog still standing strong......
Hier wacht ik nog steeds. Michelle haar halve klas is geveld, alleen Michelle is nog still standing strong......
- Minnie1979
- Member

oei is minder met zo'n warm weerAmaris schreef:Iemand tips bij waterpokken? Colin is geveld. Ben allang blij dat het nu komt en niet tijdens ons tripje! Er hing vorige week al een bord kinderdagverblijf, dus ik zag de bui al hangen... maar gelukkig duurde het even. Ach, dan heeft ie ze maar gehad... tot nu toe heeft ie er niet heel veel last van, behalve een paar jeukende op zijn voetjes waar hij niet van af kan blijven.
kan je niet helpen met iets tegen jeuk maar ik gebruikte het liefst van al eosine, beste resultaat mee (vlug uitdrogen)
mogen ze met de windpokken naar de creche? bij ons niet, mogen pas terug komen als alle blaasjes zijn uitgedroogd

Hier in Nederland wel. Geloof dat de incubatietijd zo'n 3 weken is en kindjes al besmettelijk zijn voor ze bultjes krijgen. Ook heerst hier een beetje de gedachte van "dan hebben ze het maar gehad".Minnie1979 schreef:oei is minder met zo'n warm weerAmaris schreef:Iemand tips bij waterpokken? Colin is geveld. Ben allang blij dat het nu komt en niet tijdens ons tripje! Er hing vorige week al een bord kinderdagverblijf, dus ik zag de bui al hangen... maar gelukkig duurde het even. Ach, dan heeft ie ze maar gehad... tot nu toe heeft ie er niet heel veel last van, behalve een paar jeukende op zijn voetjes waar hij niet van af kan blijven.![]()
kan je niet helpen met iets tegen jeuk maar ik gebruikte het liefst van al eosine, beste resultaat mee (vlug uitdrogen)
mogen ze met de windpokken naar de creche? bij ons niet, mogen pas terug komen als alle blaasjes zijn uitgedroogd
Nou ja met dit warme weer kleed ik hem wel weer luchtig. Vandaag lekker een badje opgezet in de tuin en hem in zijn blootje laten rondhupsen. Misschien dat juist de zon de blaasjes sneller uitdroogt? Bedankt voor de tips in ieder geval. Ik ga morgen even langs de apotheek.
- Minnie1979
- Member

Niet aan te raden om kindje met waterpokken in de zon te zetten. Hij /zij zal nog veel meer jeuk krijgen en ook meer kans op littekens nadien.
Bij ons in belgië zeggen ze om het kind in bad te steken met stijfsel maar nooit zelf geprobeerd.
Bij ons in belgië zeggen ze om het kind in bad te steken met stijfsel maar nooit zelf geprobeerd.