Café Mickey Babbelbox 2.0, voor leuke praatjes!

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
olafLover
Moderator
Moderator

Ja klopt, ik vind hem ook erg mooi en treffend. Laat me nu ook ergens door tegen houden, had me net zo goed bij de supermarkt iets kunnen gebeuren toen.
Cynderella
Member
Member

olafLover schreef:Ja klopt, ik vind hem ook erg mooi en treffend. Laat me nu ook ergens door tegen houden, had me net zo goed bij de supermarkt iets kunnen gebeuren toen.
ik heb bij de jongen op school gezeten (zelfde jaar, andere klas) en in het winkelcentrum gewerkt. Bizar dat je leven er zo langs heeft gelopen.
Ook mijn motto is zeker: heb het leven lief en wees niet bang...
Laatst gewijzigd door Cynderella op 24 mei 2017, 09:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding T/m 25-8-2018
AfbeeldingVanaf 26-8-2018
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Cynderella schreef:
olafLover schreef:Ja klopt, ik vind hem ook erg mooi en treffend. Laat me nu ook ergens door tegen houden, had me net zo goed bij de supermarkt iets kunnen gebeuren toen.
ik heb bij de jongen op school gezeten (zelfde jaar, andere klas) en in het winkelcentrum gewerkt. Bizar dat je leven er zo langs heeft helpen.
Ook mijn motto is zeker: heb het leven lief en wees niet bang...
Ow, dat is helemaal een raar gevoel.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
D-Tekenaar
Member
Member

Hoe lang duurt het voor ik deze op heb ? :D

Afbeelding

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Japperboy
Moderator
Moderator

:lol: In halfuurtje zou ik de klus geklaard hebben
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
D-Tekenaar
Member
Member

heb er 4 binnen nu ..ben niet echt goed op mijn maag :P
Japperboy
Moderator
Moderator

:lol: Ongeveer een uurtje voor 4, dan ben je toch 12 uur zoet :D stel voor ze te verspreiden over meerdere dagen :P zijn ze zelfgemaakt?

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Tona Theodora
Member
Member

Dat ziet er lekker uit! :) je mag er ook wel een paar naar mij opsturen
Japperboy
Moderator
Moderator

Afbeelding

Mijn nieuwe tatoeage :lol:

Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Japperboy schreef:Afbeelding

Mijn nieuwe tatoeage :lol:
Hahahaha mooie.

Niet Disney, maar wel magisch mooi. Vandaag kreeg ik via een swap op een ander forum deze prent in een lijstje. <3

Afbeelding
Amaris
Member
Member

Iemand tips bij waterpokken? Colin is geveld. Ben allang blij dat het nu komt en niet tijdens ons tripje! Er hing vorige week al een bord kinderdagverblijf, dus ik zag de bui al hangen... maar gelukkig duurde het even. Ach, dan heeft ie ze maar gehad... tot nu toe heeft ie er niet heel veel last van, behalve een paar jeukende op zijn voetjes waar hij niet van af kan blijven.
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Calendulan emusile van vsm werkt goed tegen de jeuk.

Hier wacht ik nog steeds. Michelle haar halve klas is geveld, alleen Michelle is nog still standing strong......

Sent from my iPhone using Tapatalk
Minnie1979
Member
Member

Amaris schreef:Iemand tips bij waterpokken? Colin is geveld. Ben allang blij dat het nu komt en niet tijdens ons tripje! Er hing vorige week al een bord kinderdagverblijf, dus ik zag de bui al hangen... maar gelukkig duurde het even. Ach, dan heeft ie ze maar gehad... tot nu toe heeft ie er niet heel veel last van, behalve een paar jeukende op zijn voetjes waar hij niet van af kan blijven.
oei is minder met zo'n warm weer :?

kan je niet helpen met iets tegen jeuk maar ik gebruikte het liefst van al eosine, beste resultaat mee (vlug uitdrogen)

mogen ze met de windpokken naar de creche? bij ons niet, mogen pas terug komen als alle blaasjes zijn uitgedroogd
Afbeelding

Afbeelding
Amaris
Member
Member

Minnie1979 schreef:
Amaris schreef:Iemand tips bij waterpokken? Colin is geveld. Ben allang blij dat het nu komt en niet tijdens ons tripje! Er hing vorige week al een bord kinderdagverblijf, dus ik zag de bui al hangen... maar gelukkig duurde het even. Ach, dan heeft ie ze maar gehad... tot nu toe heeft ie er niet heel veel last van, behalve een paar jeukende op zijn voetjes waar hij niet van af kan blijven.
oei is minder met zo'n warm weer :?

kan je niet helpen met iets tegen jeuk maar ik gebruikte het liefst van al eosine, beste resultaat mee (vlug uitdrogen)

mogen ze met de windpokken naar de creche? bij ons niet, mogen pas terug komen als alle blaasjes zijn uitgedroogd
Hier in Nederland wel. Geloof dat de incubatietijd zo'n 3 weken is en kindjes al besmettelijk zijn voor ze bultjes krijgen. Ook heerst hier een beetje de gedachte van "dan hebben ze het maar gehad".
Nou ja met dit warme weer kleed ik hem wel weer luchtig. Vandaag lekker een badje opgezet in de tuin en hem in zijn blootje laten rondhupsen. Misschien dat juist de zon de blaasjes sneller uitdroogt? Bedankt voor de tips in ieder geval. Ik ga morgen even langs de apotheek.
Minnie1979
Member
Member

Niet aan te raden om kindje met waterpokken in de zon te zetten. Hij /zij zal nog veel meer jeuk krijgen en ook meer kans op littekens nadien.
Bij ons in belgië zeggen ze om het kind in bad te steken met stijfsel maar nooit zelf geprobeerd.
Afbeelding

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “"Ons Café"”