Wat een nieuws om mee wakker te worden, wat verschrikkelijk!
Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
Café Mickey Babbelbox 2.0, voor leuke praatjes!
- boogschutter
- Member

Het houd maar niet op in engeland.verschrikkelijk weer
Ik ben in Engeland, heb niet altijd internet, vanmorgen wifi kunnen opzetten, 10 tal privé berichten om te vragen waar ik zat. Wij waren een paar dagen geleden in Londen. Niks politie gezien, ook niet in St Pancrass. Iets wat ik hoorde dat toch ook strenger zou worden na Manchester.
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Gisteren ook wat rondgeappt en gebeld. Iedereen die ik ken in londen was gelukkig niet in de buurt. Maar dat maakt het uiteraard niet minder erg.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
- Prins Adam
- Beheerder

Er komt binnenkort waarschijnlijk een nieuwe Café Mickey meeting! #Disneyquiz #Bowling

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Iedereen die ik ken in Londen had zelf al laten weten dat ze veilig zijn en hun familie ook. Maar wat vreselijk wat er weer is gebeurd.Mama van prinsesjes schreef:Gisteren ook wat rondgeappt en gebeld. Iedereen die ik ken in londen was gelukkig niet in de buurt. Maar dat maakt het uiteraard niet minder erg.
Iets positiever nieuws voor mezelf, Ik ga definitief m'n verjaardag vieren in DLP. Hotel is inmiddels geboekt. Nog maar 1,5 maand te gaan
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x
DLC
1999 1x
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x
DLC
1999 1x
- D-Tekenaar
- Member

Vandaag vieren Johnny Depp en Donald Duck hun verjaardag !!! proficiat

afbeelding is van SillyNate - DeviantArt

afbeelding is van SillyNate - DeviantArt
gevolg: een periode met de benen omhoog in de zetel!
Dat worden dan maar veel youtube-filmpjes bekijken, op het forum zitten en Disney-films bekijken
leuk leuk leuk, kijk er echt al weer naar uit, nu hopen dat het niet tijdens onze spanje vakantie is dan hahaPrins Adam schreef:Er komt binnenkort waarschijnlijk een nieuwe Café Mickey meeting! #Disneyquiz #Bowling

DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
Heb je wel álle tijd om aan de eindopdracht van de Misterverkiezing te werkenJapperboy schreef:Gisteren gevallen op knie van een schuine muur en meniscus gescheurd.
gevolg: een periode met de benen omhoog in de zetel!![]()
Dat worden dan maar veel youtube-filmpjes bekijken, op het forum zitten en Disney-films bekijken
. Maar goed, leuk is anders.... beterschap!
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Die had hij al lang af en ingeleverd Lars, jouw beurt!Lars1978 schreef:Heb je wel álle tijd om aan de eindopdracht van de Misterverkiezing te werkenJapperboy schreef:Gisteren gevallen op knie van een schuine muur en meniscus gescheurd.
Dat worden dan maar veel youtube-filmpjes bekijken, op het forum zitten en Disney-films bekijken. Maar goed, leuk is anders.... beterschap!
@japperboy, veel beterschap.
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Zeemeerminnen en piraten op de kinderboekenparade bij het kinderboekenmuseum vandaag:

En Paul van loon met z'n nieuwste boek;

En Paul van loon met z'n nieuwste boek;

Mama van prinsesjes schreef:Die had hij al lang af en ingeleverd Lars, jouw beurt!Lars1978 schreef:Heb je wel álle tijd om aan de eindopdracht van de Misterverkiezing te werkenJapperboy schreef:Gisteren gevallen op knie van een schuine muur en meniscus gescheurd.
Dat worden dan maar veel youtube-filmpjes bekijken, op het forum zitten en Disney-films bekijken. Maar goed, leuk is anders.... beterschap!
@japperboy, veel beterschap.
Heel erg bedankt allemaal! Kijk wel nu meer dan ooit uit naar de komende rondes, alle tijdverdrijf is welkom![]()
Ps: die jeugdboekenbeurs ziet er leuk uit!
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Heel gaaf! Thé Tjong-Khing heeft net 2 ballerina's voor de meiden getekend:

En nou krijgt Melissa een workshop van hem.

En nou krijgt Melissa een workshop van hem.