Algemeen Vragen Topic
De lijn is heel duidelijk op het perron aangegeven (per perron gaat er maar 1 lijn), maar de RER A heeft een paar splitsingen, dus niet alle treinen die dezelfde kant op gaan (van dezelfde lijn) komen op dezelfde plek uit. Omdat Disney het eindpunt is maakt het hier heel erg uit. Het staat duidelijk aangegeven, je moet alleen weten dat je er op moet letten
-
metonsvier
- Member

- BerichtenCOLON 1
- GeregistreerdCOLON 12 Jan 2017, 21:51
Hoi Allemaal,
Top forum met veel antwoorden op onze vragen.
Wij gaan volgend weekend naar Disneyland. Nu zag ik dat het wel heel koud wordt...-5 'snachts en overdag -1
Nu vragen we ons af of alle attracties wel open zijn met temperaturen onder het vriespunt.
Bedankt!
Top forum met veel antwoorden op onze vragen.
Wij gaan volgend weekend naar Disneyland. Nu zag ik dat het wel heel koud wordt...-5 'snachts en overdag -1
Nu vragen we ons af of alle attracties wel open zijn met temperaturen onder het vriespunt.
Bedankt!
Achtbanen zijn zo wie zo gesloten bij deze temperaturen. Er is dan te veel kans dat de remmen niet werken en een trein doorschiet. Alles buiten zoals autopia zal waarschijnlijk ook dicht zijn. Alle binnen ride zijn wel gewoon open zal alleen koud zijn want niet alle rijen zijn ook binnen vaak allleen overdekt.
Ik ben hier en het was vorige week ook min 2 en alles was open hoor behalve autopia (renovatie)en de bootjes en circus treintje.calimero schreefCOLONAchtbanen zijn zo wie zo gesloten bij deze temperaturen. Er is dan te veel kans dat de remmen niet werken en een trein doorschiet. Alles buiten zoals autopia zal waarschijnlijk ook dicht zijn. Alle binnen ride zijn wel gewoon open zal alleen koud zijn want niet alle rijen zijn ook binnen vaak allleen overdekt.
judge doom van roger rabbit ontmoet op mijn avatar 
-
NCC-1701-Q
- Member

- BerichtenCOLON 13
- GeregistreerdCOLON 17 Aug 2016, 15:50
Tijdens de Kerstperiode was het ook royaal onder het vriespunt en daarvoor werd geen enkele attractie gesloten. Dus het is niet zo dramatisch als bij een niet nader te noemen groot Nederlands attractiepark... 
Ik ben ook is benieuwd voor de komende dagen. Wij vertrekken zondag... ben al sterk aan het twijfelen om zaterdag een deel te rijden. De neerslag lijkt in FR beter mee te vallen dan in BE alleszins
Sequoia Lodge (3x), Santa Fe (1x), Davy Crocket (1x), Cheyenne (2x), New Port Bay (2x)
- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
- GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52
Wij zijn 1e kerstdag geweest naar dat niet nader te noemen park in nl en alleen de water attracties waren gesloten. ik twijfel alleen wat de temperatuur was.olafLover schreefCOLONWij gaan morgen naar dat niet nader te noemen park met mijn werk, hou er al rekening mee dat het geen enkele achtbaan wordt. Hoop dat er sneeuw ligt zodat ik voor de mooie plaatjes kan gaan
Volg onze avonturen op instagram
Ik kom vaak in de Efteling, en over het algemeen zijn alle buitenachtbanen dicht als de temperatuur rond het vriespunt ligt. In Disneyland Parijs zijn over het algemeen alle buitenachtbanen open, ook als het vriest. Ik kan me nog wel herinneren dat ik een jaar of 3 terug in Indiana Jones zat toen het 5 graden vroor!
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Een vieruurtje, voor een drankje en koek.Anneke schreefCOLONWat is een Pause Gourmande en waar kun je dat halen ?
Is geldig in de meeste restaurants tussen 15u en 18u dacht ik, de restaurants staan op de coupon.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Wij zijn enkele jaren geleden in december geweest bij -7 graden en ik kan me niet herinneren dat er attracties dicht waren vanwege de kou. Alleen Big Thunder Mountain was dicht, maar dat was (weer) voor onderhoud...
Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk

[/u