Wie herkent deze melodie nog?
Welke Disney film zag je laatst?
normaal nu opgelostAnnet schreefCOLONKan het helaas niet kijken/luisteren.
Vanmiddag voor de 2e keer naar Pirates 5 geweest
Hoe was Pirates? heb helaas nog niet de tijd (baby-sit gevonden) om hem te zien!
zoveel films te zien in dit blockbuster-seizoen
Het doet bij mij niet direct een belletje rinkelen, maar wil hem ook wel eens kijken
Pirates was super, vandaar ook de tweede keer haha. Ik ben dan wel groot fan, maar deel 4 vond ik echt niet zo fantastisch. Maar dat hebben ze met deel 5 weer helemaal goed gemaakt! Spannende, grappige, ontroerende film.
Pirates was super, vandaar ook de tweede keer haha. Ik ben dan wel groot fan, maar deel 4 vond ik echt niet zo fantastisch. Maar dat hebben ze met deel 5 weer helemaal goed gemaakt! Spannende, grappige, ontroerende film.
Annet schreefCOLONHet doet bij mij niet direct een belletje rinkelen, maar wil hem ook wel eens kijken![]()
en nu? vanaf 24:47
kijk al uit naar de nieuwe pirates, al veel goede dingen gehoord!
Ben ik het helemaal mee eens. Deel 4 vond ik ook minder, deel 5 is echter fantastisch!!!Annet schreefCOLONHet doet bij mij niet direct een belletje rinkelen, maar wil hem ook wel eens kijken![]()
- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
- GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52
Tinkerbell en Robin Hood
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
Het zwaard in de steen met m'n zoontje. Stond niet op m'n planning, maar m'n zoontje was zo gefascineerd toen hij dit filmpje van Disneyworld zag
Seppe: Disneyland!
ik: neen, seppe Disneyworld
seppe: wat is dat?
ik: dat is een zwaard
S: wat is hij aan t doen
ik: hij trekt het zwaard uit de steen, nu is hij koning!
S: wat is koning
ik: de koning is de baas, de baas van een land.
S: ik nog zwaard kijken

ik: neen, seppe Disneyworld
- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
- GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52
Hahaha, geweldigJapperboy schreefCOLONHet zwaard in de steen met m'n zoontje. Stond niet op m'n planning, maar m'n zoontje was zo gefascineerd toen hij dit filmpje van Disneyworld zag
ik: neen, seppe Disneyworld![]()
Volg onze avonturen op instagram
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Veel plezier bij FantasiaStitch87 schreefCOLONWe zijn naar Fantasia aan het kijken. Nooit te jong om klassieke muziek te leren appreciëren
Vorige week laatste Potc en vandaag Dr Strange, zalige film met verbluffend mooie visuele special effects. En zeker blijven kijken tot einde.
Ik begrijp niet waarom ik altijd alsvenige nog zit te wachten op de post credit scene
Ik begrijp niet waarom ik altijd alsvenige nog zit te wachten op de post credit scene