Kerst Decoraties @ Home
Hier wordt de kerst dit weekend gezet, ook al komt de Sint hier nog voor onze kleine meid, daar houd ik geen rekening meer mee sinds we de Sint ook al hebben ontmoet tussen de kerstbomen in speelgoedwinkels. Kerst in Disney = Kerst hier thuis. Wij houden ontzettend van de kerstperiode met alle lichtjes en deco en dan kunnen we tenminste wat langer genieten van alles. In de eerste dagen van januari wordt dan ook onze kerstboom en alle deco, terug netjes opgeborgen, met 3 koningen is hier dan ook niets meer te bespeuren.
(tenzij de decoratie buiten vast gevroren is in de grond zoals enkele jaren geleden haha)
(tenzij de decoratie buiten vast gevroren is in de grond zoals enkele jaren geleden haha)
Tale as old as time, Song as old as rhyme
Certain as the sun , Rising in the east
Beauty and the beast
Certain as the sun , Rising in the east
Beauty and the beast
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Ah die is ook al zo leuk !Twiggy schreefCOLONHier hangt de krans ook al zondag ga ik met de boom beginnen
Ik krijg echt zin om ook eentje te maken.
- boogschutter
- Member

- BerichtenCOLON 752
- GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09
Leuke krans, idd een idee deze te maken 
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
Ik zou wel niet weten hoe ik er aan moet beginnen
Misschien kunnen de creatievelingen even een uitlegje online zetten
Heel makkelijk hoor dit zijn gewoon 3 ronde schilders doeken ik koop ze bij cranenbroeck daar haal je het witte doek vanaf dan maak je die aan elkaar daarna gewoon groene slingers eromheen doen en daarna de lampjes lijkt misschien ingewikkeld maar heel makkelijk weet zeker dat jij dit ook kan D-tekenaarD-Tekenaar schreefCOLONIk zou wel niet weten hoe ik er aan moet beginnen![]()

- boogschutter
- Member

- BerichtenCOLON 752
- GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09
Je kan ook bij tuincentrum 3 ronde kransen halen waar al guirlande omzit, of kransen zonder guirlande en groen erom doen.aan elkaar maken met ijzerdraad en lampjes erom.( zo dacht ik het te doen
)
- disneynico
- Member

- BerichtenCOLON 21
- GeregistreerdCOLON 02 Okt 2013, 19:40
Ik heb ook een krans van 40cm en 2 van 18 cm met dunne ijzerdraad aan elkaar gemaakt. Gekleurde lampjes er in dan kleine gekleurde kerstballen er in zoals de originele die in Disneyland zelf hangt. En klaar
Bij ons komt de kerstviering ook iets later van zolder dan anders. Nu Mats en Stan er zijn, komt Sinterklaas namelijk eerst nog langs!
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
Dragy schreefCOLONBij ons komt de kerstviering ook iets later van zolder dan anders. Nu Mats en Stan er zijn, komt Sinterklaas namelijk eerst nog langs!
En krijg jij ook iets Dragy
Weet niet als ik braaf genoeg ben geweest dit jaar... Zal dat zien op 6 decemberD-Tekenaar schreefCOLONDragy schreefCOLONBij ons komt de kerstviering ook iets later van zolder dan anders. Nu Mats en Stan er zijn, komt Sinterklaas namelijk eerst nog langs!
En krijg jij ook iets Dragy
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)