Disney games & apps
Leuk spel! Vind alleen wel dat je soms lang moet wachten voordat opdrachten klaar zijn. (Ik weet dat je het kunt versnellen met diamanten, maar om Pluto te verwelkomen heb je er 150 nodig. En ik ben niet van plan diamantjes te kopen
)
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007
Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007
Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Ja, echt he?!Artemis schreef:Veeeeeeeeels te verslavend, merk ik op. Hahahahaha
En nu is mn batterij bijna leeg
edit: Heb een oplader kunnen lenen
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x
DLC
1999 1x
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x
DLC
1999 1x
Heb zelf ook even Disney Magic Kingdoms gedownload en uitgeprobeerd, maar ik vind er persoonlijk niets aan... Je volgt eigenlijk teveel een uitgestippeld parcour zonder erg veel te doen. Had er iets meer verwacht eigenlijk
. Geef mij maar The Simpsons tapped out! :p
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
-
BibiTotoLover
- Member

Ik vind hem erg leuk! Vind het alleen jammer dat sommige karakters en attracties alleen maar met diamanten te koop zijn, maar was te verwachten natuurlijk. Dan wordt het gewoon lang doorsparen.
Toen ik vanochtend de App opende is hij denk ik vernieuwd, want nu heb ik ineens de magische broomsticks van Fantasia, ipv de raven van Malefide die we paar dagen geleden hadden. Maar het punt is dat ik ineens helemaal geen geluid meer heb tijdens het spelen van de App.
+ Edit; laat maar, is al opgelost.
Toen ik vanochtend de App opende is hij denk ik vernieuwd, want nu heb ik ineens de magische broomsticks van Fantasia, ipv de raven van Malefide die we paar dagen geleden hadden. Maar het punt is dat ik ineens helemaal geen geluid meer heb tijdens het spelen van de App.
+ Edit; laat maar, is al opgelost.
Waiting for the day we'll meet. 
Sinds enkele dagen staat er een nieuwe Disney app in de Google play store en op iTunes, Disney Magical Dice.

Disney Magical Dice is een gratis bordspel, die je het best kunt vergelijken met Monopoly. Het doel van het spel is om eigendommen te bouwen op verschillende ons welbekende Disneyplekken. Ook veranderen spelers avatar in bekende Disney characters. Tijdens het spelen hangt er veel af van de dobbelstenen, maar ook wat tactiek kan geen kwaad.

Het spel is gratis, maar uiteraard kan je ook je portefeuille boven halen voor wat extra's. Je welverdiende euro's kan je omruilen naar diamanten, goud en hartjes om verschillende zaken mee te betalen. Je avatar krijg je via gamecards, en natuurlijk zijn de speciale enkel te verkrijgen door die aan te kopen met diamanten. Geen nood, dagelijks krijg je ook wat gratis kansen om een nieuwe avatar te verkrijgen.

Een groot pluspunt vind ik zelf is dat je tegen echte personen speelt (echte vrienden of random personen), dat maakt het spelen zoveel leuker en spannender! Het is echt een zeer verslavend, maar super leuk spel. Grijp snel je smartphone en installeren is de boodschap!

Disney Magical Dice is een gratis bordspel, die je het best kunt vergelijken met Monopoly. Het doel van het spel is om eigendommen te bouwen op verschillende ons welbekende Disneyplekken. Ook veranderen spelers avatar in bekende Disney characters. Tijdens het spelen hangt er veel af van de dobbelstenen, maar ook wat tactiek kan geen kwaad.

Het spel is gratis, maar uiteraard kan je ook je portefeuille boven halen voor wat extra's. Je welverdiende euro's kan je omruilen naar diamanten, goud en hartjes om verschillende zaken mee te betalen. Je avatar krijg je via gamecards, en natuurlijk zijn de speciale enkel te verkrijgen door die aan te kopen met diamanten. Geen nood, dagelijks krijg je ook wat gratis kansen om een nieuwe avatar te verkrijgen.

Een groot pluspunt vind ik zelf is dat je tegen echte personen speelt (echte vrienden of random personen), dat maakt het spelen zoveel leuker en spannender! Het is echt een zeer verslavend, maar super leuk spel. Grijp snel je smartphone en installeren is de boodschap!
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
-
BibiTotoLover
- Member

Weet iemand hoe je gebouwen en items verplaats in Kingdoms?
Magical Dice vind ik ook erg leuk, baal er alleen soms erg van dat ik achter elkaar alleen maar verlies. Weet af en toe echt niet wat ik verkeerd doe.
Magical Dice vind ik ook erg leuk, baal er alleen soms erg van dat ik achter elkaar alleen maar verlies. Weet af en toe echt niet wat ik verkeerd doe.
-
BibiTotoLover
- Member

Oké, bedankt! Zal het meteen uitproberen wanneer ik weer ga spelen.Iejoortje schreef:Datgene wat je wil verplaatsen vinger erop houden. Je ziet dan een cirkeltje draaien en na een tijdje (paar seconden) kan je verplaatsen.
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
- Mama van prinsesjes
- Moderator

ow, ik ga gelijk Arlo opzoeken.
Nieuw event komt er inderdaad snel achter aan zo en ik geloof dat er woensdag weer een capsule wordt geplaatst.
Nieuw event komt er inderdaad snel achter aan zo en ik geloof dat er woensdag weer een capsule wordt geplaatst.
Volg onze avonturen op instagram
-
BibiTotoLover
- Member

De pick-up capsule is er al. Daar zit Arlo in. Gelukkig had ik hem na mijn 5e keer ofzo.Mama van prinsesjes schreef:ow, ik ga gelijk Arlo opzoeken.
- Prins Adam
- Beheerder

Disney GIF...
Druk jezelf in een compleet nieuwe manier uit met Disney Gif! In welke bui je ook bent, wij hebben er een Disney, Pixar, Star Wars of Marvel Gif voor! Gratis te downloaden, bevat in-app aankopen.
Download Disney GIF gratis:
App Store: http://bit.ly/DisneyGIFiOS
Google Play: http://bit.ly/DisneyGIFGP
Druk jezelf in een compleet nieuwe manier uit met Disney Gif! In welke bui je ook bent, wij hebben er een Disney, Pixar, Star Wars of Marvel Gif voor! Gratis te downloaden, bevat in-app aankopen.
Download Disney GIF gratis:
App Store: http://bit.ly/DisneyGIFiOS
Google Play: http://bit.ly/DisneyGIFGP
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- Prins Adam
- Beheerder

Cars Lightning Speed | Speel nu gratis!
Doe mee met Bliksem McQueen en bouw je eigen racecarrière op! Kies je auto, een stijl en voer je motor op. Race in Duitsland, Italië, Amerika, Japan en Brazilië
Speel nu: klik hier
Doe mee met Bliksem McQueen en bouw je eigen racecarrière op! Kies je auto, een stijl en voer je motor op. Race in Duitsland, Italië, Amerika, Japan en Brazilië
Speel nu: klik hier
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier