Disney's Kerstseizoen 2014

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
DLP1204
Member
Member
BerichtenCOLON 64
GeregistreerdCOLON 30 Jul 2014, 19:49

Daar was ik ook al aan het denken ;) Mss een leuke foto met één van de characters met zijn allen? :p
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them -Walt Disney-

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

DLP1204 schreefCOLONDaar was ik ook al aan het denken ;) Mss een leuke foto met één van de characters met zijn allen? :p
ik zeg leuk en oke. ik stem voor Merida omdat het toch effe wachten is, kunnen we wat praten en daarna op de foto :lol: of Anna en Elsa.
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
DLP1204
Member
Member
BerichtenCOLON 64
GeregistreerdCOLON 30 Jul 2014, 19:49

Miss Ariel schreefCOLON
DLP1204 schreefCOLONDaar was ik ook al aan het denken ;) Mss een leuke foto met één van de characters met zijn allen? :p
ik zeg leuk en oke. ik stem voor Merida omdat het toch effe wachten is, kunnen we wat praten en daarna op de foto :lol: of Anna en Elsa.
Dat klinkt geweldig!!! :D
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them -Walt Disney-

Afbeelding

Afbeelding
Noppe77
Member
Member
BerichtenCOLON 140
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2011, 19:02

Aanwezig tijdens "the most magical time of the year" op 10 & 11 november en van 8 tem 13 december :-) !!
Afbeelding
Afbeelding
Your dreams can come true, if you have the courage to pursue them (Walter Elias Disney)
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806

DLP1204 schreefCOLON
Miss Ariel schreefCOLON
Dat klinkt geweldig!!! :D
:D wie doet er mee met de mini meet? :P ( misschien nieuwe topic daarover ofzow? )
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

In ons cafe is er onder meetings een afspreek topic, of open er een nieuw onder meetings!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806

Prins Adam schreefCOLONIn ons cafe is er onder meetings een afspreek topic, of open er een nieuw onder meetings!
heb een nieuw topic ervoor geopend ;) voor de mensen die het leuk vinden om aan de mini meet mee te doen : check de link
http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... =59&t=1637
om vanalles te bespreken enzo
Laatst gewijzigd door 1 op Miss Ariel, in totaal 9 keer gewijzigd.
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
crepe-au-chocolat
Member
Member
BerichtenCOLON 81
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2014, 14:39

Wij gaan dit jaar eindelijk Disney met kerst zien! 29 november is het zo ver :D
Gebruikers-avatar
disneynico
Member
Member
BerichtenCOLON 21
GeregistreerdCOLON 02 Okt 2013, 19:40

:sorc: jaaaaaaaaaaaaaa wij zijn weer gaan boeken :goofy:
van 23/11 tot 25/11 zijn we aanwezig in DisneyLand Parijs
Gebruikers-avatar
Kleinemeid19
Member
Member
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 27 Jan 2014, 12:12

12 tot 14 dec super zin in
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Het tijdelijke controlehuisje is terug om de vernieuwde Dreams! of Christmas te programeren!

Afbeelding

Bron InsideDLParis
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806

is er al meer info ivm de prinsessen promenade vrijgegeven?
is het een parade of een meet en greet? wie krijg je te zien en waar zal deze gehouden worden?
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Miss Ariel schreefCOLONis er al meer info ivm de prinsessen promenade vrijgegeven?
is het een parade of een meet en greet? wie krijg je te zien en waar zal deze gehouden worden?
Er is nog niets definitief bekend, maar de Princess Promenade zal zoals iedere promenade/cavalcade gewoon een soort mini-parade zijn. Geen meet 'n greet dus. Zal gewoon rondrijden in Main Street, de normale route. Ze gaan de koetsen uit de DMOP gebruiken. We kunnen dus rekening houden met de prinsessen die eruit gehaald zijn om Anna en Elsa erin te plaatsen.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Joyce_Belle
Member
Member
BerichtenCOLON 269
GeregistreerdCOLON 29 Sep 2010, 14:08

Wij gaan ook het kerstseizoen beleven, 5 dagen lang in november! :D Ik kijk ernaar uit. Ben heel benieuwd naar de aangepaste Disney Dreams of Christmas.
[Fairy at dawn, princess by day, mermaid by night.]
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806

crepe-au-chocolat schreefCOLONWij gaan dit jaar eindelijk Disney met kerst zien! 29 november is het zo ver :D
is echt supermooi :thumbs: ik raad altijd het Halloween en Kerstseizoen aan omdat het park er dan nog magischer uit ziet :sorc:
Mouseketeer schreefCOLON
Miss Ariel schreefCOLONis er al meer info ivm de prinsessen promenade vrijgegeven?
Er is nog niets definitief bekend, maar de Princess Promenade zal zoals iedere promenade/cavalcade gewoon een soort mini-parade zijn. Geen meet 'n greet dus. Zal gewoon rondrijden in Main Street, de normale route. Ze gaan de koetsen uit de DMOP gebruiken. We kunnen dus rekening houden met de prinsessen die eruit gehaald zijn om Anna en Elsa erin te plaatsen.
a oke, lijkt me wel leuk maar kunnen we de andere prinsessen dan nergens meer ontmoeten wegens het Frozen bezette pavilion?
*Magical Bucketlist*
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar