Disney's Kerstseizoen 2014
- Miss Ariel
- Member

- BerichtenCOLON 1806
- GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37
ik zeg leuk en oke. ik stem voor Merida omdat het toch effe wachten is, kunnen we wat praten en daarna op de fotoDLP1204 schreefCOLONDaar was ik ook al aan het denkenMss een leuke foto met één van de characters met zijn allen? :p
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
*Magical Bucketlist*
Dat klinkt geweldig!!!Miss Ariel schreefCOLONik zeg leuk en oke. ik stem voor Merida omdat het toch effe wachten is, kunnen we wat praten en daarna op de fotoDLP1204 schreefCOLONDaar was ik ook al aan het denkenMss een leuke foto met één van de characters met zijn allen? :p
of Anna en Elsa.
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them -Walt Disney-

- Miss Ariel
- Member

- BerichtenCOLON 1806
DLP1204 schreefCOLONDat klinkt geweldig!!!Miss Ariel schreefCOLONik zeg leuk en oke. ik stem voor Merida omdat het toch effe wachten is, kunnen we wat praten en daarna op de fotoDLP1204 schreefCOLONDaar was ik ook al aan het denkenMss een leuke foto met één van de characters met zijn allen? :p
of Anna en Elsa.
*Magical Bucketlist*
*Magical Bucketlist*
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
In ons cafe is er onder meetings een afspreek topic, of open er een nieuw onder meetings!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- Miss Ariel
- Member

- BerichtenCOLON 1806
heb een nieuw topic ervoor geopendPrins Adam schreefCOLONIn ons cafe is er onder meetings een afspreek topic, of open er een nieuw onder meetings!
http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... =59&t=1637
om vanalles te bespreken enzo
Laatst gewijzigd door 1 op Miss Ariel, in totaal 9 keer gewijzigd.
*Magical Bucketlist*
*Magical Bucketlist*
- crepe-au-chocolat
- Member

- BerichtenCOLON 81
- GeregistreerdCOLON 14 Aug 2014, 14:39
Wij gaan dit jaar eindelijk Disney met kerst zien! 29 november is het zo ver 
- disneynico
- Member

- BerichtenCOLON 21
- GeregistreerdCOLON 02 Okt 2013, 19:40
van 23/11 tot 25/11 zijn we aanwezig in DisneyLand Parijs
- Kleinemeid19
- Member

- BerichtenCOLON 4
- GeregistreerdCOLON 27 Jan 2014, 12:12
12 tot 14 dec super zin in
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Het tijdelijke controlehuisje is terug om de vernieuwde Dreams! of Christmas te programeren!

Bron InsideDLParis

Bron InsideDLParis
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier

- Miss Ariel
- Member

- BerichtenCOLON 1806
is er al meer info ivm de prinsessen promenade vrijgegeven?
is het een parade of een meet en greet? wie krijg je te zien en waar zal deze gehouden worden?
is het een parade of een meet en greet? wie krijg je te zien en waar zal deze gehouden worden?
*Magical Bucketlist*
*Magical Bucketlist*
- Mouseketeer
- Member

- BerichtenCOLON 1507
- GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00
Er is nog niets definitief bekend, maar de Princess Promenade zal zoals iedere promenade/cavalcade gewoon een soort mini-parade zijn. Geen meet 'n greet dus. Zal gewoon rondrijden in Main Street, de normale route. Ze gaan de koetsen uit de DMOP gebruiken. We kunnen dus rekening houden met de prinsessen die eruit gehaald zijn om Anna en Elsa erin te plaatsen.Miss Ariel schreefCOLONis er al meer info ivm de prinsessen promenade vrijgegeven?

- Joyce_Belle
- Member

- BerichtenCOLON 269
- GeregistreerdCOLON 29 Sep 2010, 14:08
Wij gaan ook het kerstseizoen beleven, 5 dagen lang in november!
Ik kijk ernaar uit. Ben heel benieuwd naar de aangepaste Disney Dreams of Christmas.
[Fairy at dawn, princess by day, mermaid by night.]
- Miss Ariel
- Member

- BerichtenCOLON 1806
is echt supermooicrepe-au-chocolat schreefCOLONWij gaan dit jaar eindelijk Disney met kerst zien! 29 november is het zo ver
a oke, lijkt me wel leuk maar kunnen we de andere prinsessen dan nergens meer ontmoeten wegens het Frozen bezette pavilion?Mouseketeer schreefCOLONEr is nog niets definitief bekend, maar de Princess Promenade zal zoals iedere promenade/cavalcade gewoon een soort mini-parade zijn. Geen meet 'n greet dus. Zal gewoon rondrijden in Main Street, de normale route. Ze gaan de koetsen uit de DMOP gebruiken. We kunnen dus rekening houden met de prinsessen die eruit gehaald zijn om Anna en Elsa erin te plaatsen.Miss Ariel schreefCOLONis er al meer info ivm de prinsessen promenade vrijgegeven?
*Magical Bucketlist*
*Magical Bucketlist*