Ik heb geen abonnement, dus ik vind het voor mezelf niet zo duur. Ik ga ook niet heel vaak namelijk, en op deze manier vind ik het heel makkelijk voor mezelf.Japperboy schreefCOLONNja met abonnement niet zo voordelig dan
Café Mickey afspreek topic
- Disney Collections
- Member

- BerichtenCOLON 156
- GeregistreerdCOLON 14 Jun 2016, 16:43
5 - 8 juni 2001 (Disney's Davy Crockett Ranch)
26 juni 2012 (Enkele dagtocht zonder overnachting)
6 - 9 juni 2014 (Hotel Kyriad)
15 - 16 oktober 2017 (Disney's Newport Bay Club)
26 juni 2012 (Enkele dagtocht zonder overnachting)
6 - 9 juni 2014 (Hotel Kyriad)
15 - 16 oktober 2017 (Disney's Newport Bay Club)
- Cynderella
- Member

- BerichtenCOLON 326
- GeregistreerdCOLON 17 Dec 2014, 11:35
Via Brabantexpres.nl kan je blijkbaar een dagtrip Disneyland boeken zonder toegang: €34,-.
Ik denk dat ik dit maar eens ga doen!
Ik denk dat ik dit maar eens ga doen!
T/m 25-8-2018
Vanaf 26-8-2018Heb net voor minder dan 60euro treinreis geboekt met TGV voor augustus. Spannend! Mn eerste disney-trip helemaal alleen. Als er 2 augustus ook mensen gaan, laat maar weten, zeg ik weleens gedag!
Japperboy dat is niet duur en hoeveel tijd duurt het dan TGV is de sneltrein toch... en dat is dan 1 dag?
Disney Collection hoelang heb je dan in het park? Het lijkt me dat je 6 uur heen en terugweg hoeveel uur kan je dan in het park blijven? Het lijkt zo kort..
Disney Collection hoelang heb je dan in het park? Het lijkt me dat je 6 uur heen en terugweg hoeveel uur kan je dan in het park blijven? Het lijkt zo kort..

- fairy tale
- Member

- BerichtenCOLON 340
- GeregistreerdCOLON 09 Nov 2013, 21:11
Hey zijn er nog mensen die met het Pinkster weekend 3 t/m 5 juni in Disney zijn?
Second star to the right and straight on until morning,
- Minnie1979
- Member

- BerichtenCOLON 475
- GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24
Ja wijfairy tale schreefCOLONHey zijn er nog mensen die met het Pinkster weekend 3 t/m 5 juni in Disney zijn?

Allez, jij gaat toch niet klagen dat je nooit eens een dagje vrij hebt in een week, je hebt toch genoeg vakantiewekenJapperboy schreefCOLONIk ga 13e, kan helaas niet in week omdat ik onderwijzer ben. Las trouwens net dat vip tour 1400 € is in hoogseizoen
- fairy tale
- Member

- BerichtenCOLON 340
- GeregistreerdCOLON 09 Nov 2013, 21:11
Leuk. Wie weet komen we elkaar tegen.Minnie1979 schreefCOLONJa wijfairy tale schreefCOLONHey zijn er nog mensen die met het Pinkster weekend 3 t/m 5 juni in Disney zijn?
Second star to the right and straight on until morning,
Dat is een hele andere discussie en dat zal je nog vies tegen vallen (in NL in ieder geval), ben zelf ook leerkracht en hoor die opmerking helaas vakervdbemdsa schreefCOLONAllez, jij gaat toch niet klagen dat je nooit eens een dagje vrij hebt in een week, je hebt toch genoeg vakantiewekenJapperboy schreefCOLONIk ga 13e, kan helaas niet in week omdat ik onderwijzer ben. Las trouwens net dat vip tour 1400 € is in hoogseizoen![]()
![]()