Disney Tsum Tsum
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Twijfel zelf ook wel om ze te bestellen!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Ze waren er vroeger maar niet zoals het hoort... Was een beetje zoekwerk.moorhunhe schreefCOLONWat een gedoe weer.
Ipv iets na 9, waren ze bij mij pas online om half 12.
Maar heb Abu & Rajah.
En dan nog van de vorige maand de Ugly Duckling en Jumba.
Maar je vind ze makkelijk via deze link... http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... 113#p62113
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier

-
BibiTotoLover
- Member

- BerichtenCOLON 763
- GeregistreerdCOLON 26 Mrt 2014, 11:48
Ahh, wat leuk!elke w schreefCOLONIk heb net een berichtje gekregen van de Disney Store. Fr dat ik een Tsum Tsum pakketje heb gewonnen! Benieuwd wat het gaat zijn!
Waiting for the day we'll meet. 
Spannend een tsum pakket !!
Hier ook de Aladdin tsums besteld.. duurde wel lang voor ze online kwamen dit keer! Volgende maand NMBC.. ook weer errug leuk. Alleen jammer dat OogieBoogie er niet bij zit. Beetje raar
Hier ook de Aladdin tsums besteld.. duurde wel lang voor ze online kwamen dit keer! Volgende maand NMBC.. ook weer errug leuk. Alleen jammer dat OogieBoogie er niet bij zit. Beetje raar
@Wezz misschien dat OogieBoogie alleen in Japan wordt uitgebracht? Zo vond ik het zelf heel erg jammer dat bij de Lilo & Stitch serie ook extra tsumtsums in Japan zijn uitgebracht (Hamsterviel, Leroy & Pleakley), vind ze nog iets te duur op ebay...

NMBC ga ik ze denk ik ook wel weer allemaal kopen, dan net mijn verjaardagsgeld binnen haha

NMBC ga ik ze denk ik ook wel weer allemaal kopen, dan net mijn verjaardagsgeld binnen haha
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007
Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Ooh wat leuk!elke w schreefCOLONZal ik doen! Zou deze week in de bus moeten zitten. Spannend!
DLP: 27x sinds 1994
-
BibiTotoLover
- Member

- BerichtenCOLON 763
- GeregistreerdCOLON 26 Mrt 2014, 11:48
Ahhh, die van Leroy had ik inderdaad ook erg leuk gevonden!Laura schreefCOLON@Wezz misschien dat OogieBoogie alleen in Japan wordt uitgebracht? Zo vond ik het zelf heel erg jammer dat bij de Lilo & Stitch serie ook extra tsumtsums in Japan zijn uitgebracht (Hamsterviel, Leroy & Pleakley), vind ze nog iets te duur op ebay...
Waiting for the day we'll meet.