de vriend van prins Philip HIER ONDER is niet echt de vriendelijkste .
De andere 112 character (volgens character central) waren allemaal even lief !!!

zeker doen!!DisneyLover schreef:Dankje allemaal voor de reacties! Denk dat ik het inderdaad bij men volgende trip (Halloween) weer eens ga proberen en hopelijk dan wat meer geluk heb (en een vriendelijke dr. facilier!)

Hahaha!!Miss Ariel schreef:zeker doen!!DisneyLover schreef:Dankje allemaal voor de reacties! Denk dat ik het inderdaad bij men volgende trip (Halloween) weer eens ga proberen en hopelijk dan wat meer geluk heb (en een vriendelijke dr. facilier!)![]()
wat vervelend dat je zo'n nare ervaring hebt gehad maar zoals iedereen al aan geeft is dit zeker niet de normale magische gang van zakenik snap wel hoe je jezelf voelt, ik heb ook al eens een nare ervaring gehad met een character gehad en dat is dan effe echt niet leuk of dat je idd erg lang op je beurt moet wachten maar had dan meestal dat ze juist effe extra aandacht gaven omdat kindjes nu eenmaal minder geduld hebben( of ongeduldige ouders of voordringers ) en wij volwassen netjes op onze beurt wachten kan het soms lang duren maar de characters horen de magie te brengen en niet jij! jij hebt netjes op je beurt gewacht dus zij moeten het de moeite waard maken en normaal is dat wel zo
![]()
over de auberge : ikzelf ben er 3x gaan eten nu en het grootste voordeel is dat de characters aan je tafel komen dus je niet overslaan ofzow. ze maken aan je tafel effe tijd voor een babbel, handtekening en een paar foto's. ze komen soms zelfs meerdere keren voorbij. het is idd een prachtig restaurant, het eten is lekker en je krijgt sowieso Perla en Suzy ( muisjes van ) en Assepoester te zien. Daarnaast nog 2 prinsessen en een prins dus een royal meal! mag ook wel voor de prijs vind ik maar echt de moeite!
ik hoop je hiermee wat geholpen te hebben en gewoon met Halloween villians meeten en als die Dr Facillier grumy doet zeg je gewoon : heb je die kikker nou nog niet te pakken

Was het bij deze Facilier? Kan het me namelijk nauwelijks voorstellen hem kennende vandaar dat ik het vraag.DisneyLover schreef:Hopelijk heb je een betere ervaring met hem dan ik had vorige HalloweenMiss Ariel schreef:speciaal voor D-Tekenaar :
de geweldige Dr Faciller die ik in oktober 2013 heb gemeet
en jij hopelijk dit jaar ook![]()
Hij ging met alle kinderen op de foto, wat natuurlijk begrijpelijk is dat deze voorgaan (en je word wel vaker als volwassene wat opzij geschoven bij character) maar stond dus mooi te wachten op men beurt voor een foto wanneer hij zich ineens omdraaide en zei dat ik maar wat geduld moest hebben met een geïrriteerd toontje
![]()
Vond dit zo jammer omdat hij een van men favoriete villains was
Na nog wat kinderen ging hij met me op de foto maar zei zelfs niets en poseerde maar snel...Heel teleurgesteld en zeker omdat het mijn eerste keer was van het meet-en van characters
Ben sindsdien niet meer naar characters gegaan omdat ik bang ben weer als "één van DIE volwassenen" gezien te worden
Iemand van jullie hetzelfde meegemaakt? (PS. Sorry moest hier een apart topic voor zijn, maar moest men hart luchten!)

Het eerste de beste huwelijksaanzoek is een nee he dat vergeet je toch niet hahaMouseketeer schreef:Nou ik ben nog nooit door een character genegeerd.
Sterker nog..ik word er juist altijd als eerste tussenuit gepakt.
Negen van de tien keer laten de characters juist de kindjes staan bij mij.

Nee het was een andere dr. Faciller! Deze herinner ik me nog, vond hem super lief met de kinderen en heel in character! Zag hem op mijn eerste dag in het park en wou om deze reden de volgende dag toch eens naar hem toe gaan. En inderdaad het was men eerste keer dat ik naar een character ging (sinds ik een kind was) en was dus al wat zenuwachtig als volwassene en dan kreeg ik zo een reactieyolayo schreef:Het eerste de beste huwelijksaanzoek is een nee he dat vergeet je toch niet hahaMouseketeer schreef:Nou ik ben nog nooit door een character genegeerd.
Sterker nog..ik word er juist altijd als eerste tussenuit gepakt.
Negen van de tien keer laten de characters juist de kindjes staan bij mij.

Het entertainment begint op 1 oktober, niet eerder.D-Tekenaar schreef:Even een dom vraagje !
Als je een dagje eerder naar Disneyland gaat dus bv 30 September ipv 1 Oktober aankomt in het park .
Zie je dan ook al wat Halloween entertainment als een soort van soft opening ?
Of is er pas Halloween entertainment vanaf 1 Oktober ?
Er zijn nog geen tijden bekend.Laura schreef:Iemand enig idee hoe vaak de parade zal zijn, en wanneer de eerste en laatste keer op een zaterdag zal zijn? Dit ivm of wij gaan reserveren bij een restaurant of dat we de hele dag quick service gaan halen.

Oke thanks, weet je toevallig nog hoe laat vorige jaar de laatste was? Denk dat we het restaurant gewoon maar reserveren, moet toch kunnen dat we de parade zeker 1x kunnen zienMouseketeer schreef:Er zijn nog geen tijden bekend.Laura schreef:Iemand enig idee hoe vaak de parade zal zijn, en wanneer de eerste en laatste keer op een zaterdag zal zijn? Dit ivm of wij gaan reserveren bij een restaurant of dat we de hele dag quick service gaan halen.
Maar het duurt ook nog ruim een maand voor het begint.
De cavalcade zal ongetwijfeld weer 3/4 keer per dag zijn.
Maar op tijden zullen we toch echt nog een paar weken moeten wachten.