Zit net te lezen op de Facebook pagina van ed92 ze zeiden enig minpuntje dat alles in het engels is. Dacht dat is juist goed dat verstaat bijna iedereen wel.
Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
'The Forest of Enchantment: A Disney Musical Adventure' show
- D-Tekenaar
- Member

Hahahaha geweldig !
Bij deze
Er zijn dus geen minpunten aan de show 
Bij deze
- boogschutter
- Member

Pixiedust op fb vind ik wel negatief over komen.over muziek.
Over dans.over kostuums
Over dans.over kostuums
Ed92 is frans dus die vinden alles anders dan frans slecht..... Fransen eigen. Vind verademing dat engels eindelijk overhand begint te krijgen in een park waar mensen van over de gehelewereld naar toe komen en niet alleen.... Fransen 
Ja idd ja vind ik ook komen zoveel nationaliteiten in dat park dat ze een hoop engels moeten maken.calimero schreef:Ed92 is frans dus die vinden alles anders dan frans slecht..... Fransen eigen. Vind verademing dat engels eindelijk overhand begint te krijgen in een park waar mensen van over de gehelewereld naar toe komen en niet alleen.... Fransen
Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
- boogschutter
- Member

Zal het je morgen weten zeggen annet 
- D-Tekenaar
- Member

Vaak wordt zo een voorstelling gegeven om de kantjes nog wat bij te schaven na de eerste reacties .
Nog even afwachten dus .
Nog even afwachten dus .
- Mouseketeer
- Member

Het heeft totaal niets te maken met bijschaven.D-Tekenaar schreef:Vaak wordt zo een voorstelling gegeven om de kantjes nog wat bij te schaven na de eerste reacties .
Nog even afwachten dus .
De show in z'n geheel is gewoon een goedkope productie, totaal emotieloos en niet interessant.
Er zitten een aantal kleine stukjes in die ik wel leuk vond, maar ik ben erg teleurgesteld!

Ik vond het leuk dat het live was en vond de kledij en schmink heel mooi, maar had inderdaad het gevoel dat er snel een vervanger moest komen voor de frozenshow. Dochtertje van 3 vond het alleszins super.
Vandaag ging het wel fout. Botsing op het podium waardoor er decorstukken naar beneden kwamen. Jammer en kan gebeuren uiteraard, maar ze deden professioneel gewoon door alsof er niks gebeurd was. Top van de dansers en zangers!
Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
Vandaag ging het wel fout. Botsing op het podium waardoor er decorstukken naar beneden kwamen. Jammer en kan gebeuren uiteraard, maar ze deden professioneel gewoon door alsof er niks gebeurd was. Top van de dansers en zangers!
Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
- BDisneyFan
- Member

- boogschutter
- Member

Make up en kostuums mooi.
Wij vonden dat ze wel handig gebruik maakten van decor/podium.
Vonden vooral stukje van tarzan goed.
Enige wat jongste vond was dat het geen verhaal was .maar verschillende liedjes uit verschillende films.
Leuk om eens wat anders dan frozen te zien.
Wij vonden dat ze wel handig gebruik maakten van decor/podium.
Vonden vooral stukje van tarzan goed.
Enige wat jongste vond was dat het geen verhaal was .maar verschillende liedjes uit verschillende films.
Leuk om eens wat anders dan frozen te zien.

[/u