'The Forest of Enchantment: A Disney Musical Adventure' show

Alles over het Disneyland Park.
Brina
Member
Member

Zit net te lezen op de Facebook pagina van ed92 ze zeiden enig minpuntje dat alles in het engels is. Dacht dat is juist goed dat verstaat bijna iedereen wel.

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
D-Tekenaar
Member
Member

Hahahaha geweldig !

Bij deze :D Er zijn dus geen minpunten aan de show :thumbs:
boogschutter
Member
Member

Pixiedust op fb vind ik wel negatief over komen.over muziek.
Over dans.over kostuums
calimero
Member
Member

Ed92 is frans dus die vinden alles anders dan frans slecht..... Fransen eigen. Vind verademing dat engels eindelijk overhand begint te krijgen in een park waar mensen van over de gehelewereld naar toe komen en niet alleen.... Fransen :)
Brina
Member
Member

calimero schreef:Ed92 is frans dus die vinden alles anders dan frans slecht..... Fransen eigen. Vind verademing dat engels eindelijk overhand begint te krijgen in een park waar mensen van over de gehelewereld naar toe komen en niet alleen.... Fransen :)
Ja idd ja vind ik ook komen zoveel nationaliteiten in dat park dat ze een hoop engels moeten maken.

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
Annet
Member
Member

Ik heb tot dusver eigenlijk alleen maar negatieve commentaren gezien. Zal het helaas niet zelf kunnen beoordelen, kijk wel een keer een filmpje maar dat is toch anders.
boogschutter
Member
Member

Zal het je morgen weten zeggen annet :)
D-Tekenaar
Member
Member

Vaak wordt zo een voorstelling gegeven om de kantjes nog wat bij te schaven na de eerste reacties .
Nog even afwachten dus .
sanderz
Member
Member

Het decor valt mij erg tegen. Eerste wat in mijn op kwam was: show van Winnie de Poeh. En na het lezen van een paar reacties is het eigenlijk een slecht in elkaar gezet showtje?

Sent from my iPad using Tapatalk
kizzy
Member
Member

Ik vond het wel super, 'brave' was wel het minste [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH AND SMILING EYES]
Mouseketeer
Member
Member

D-Tekenaar schreef:Vaak wordt zo een voorstelling gegeven om de kantjes nog wat bij te schaven na de eerste reacties .
Nog even afwachten dus .
Het heeft totaal niets te maken met bijschaven.
De show in z'n geheel is gewoon een goedkope productie, totaal emotieloos en niet interessant.
Er zitten een aantal kleine stukjes in die ik wel leuk vond, maar ik ben erg teleurgesteld!
Afbeelding
Belinda
Member
Member

Ik vond het leuk dat het live was en vond de kledij en schmink heel mooi, maar had inderdaad het gevoel dat er snel een vervanger moest komen voor de frozenshow. Dochtertje van 3 vond het alleszins super.
Vandaag ging het wel fout. Botsing op het podium waardoor er decorstukken naar beneden kwamen. Jammer en kan gebeuren uiteraard, maar ze deden professioneel gewoon door alsof er niks gebeurd was. Top van de dansers en zangers!

Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
BDisneyFan
Member
Member

jammer om te horen dat het niet zo goede voorstelling is. Dacht juist dat het een goede show zal worden!

Afbeelding
boogschutter
Member
Member

Make up en kostuums mooi.
Wij vonden dat ze wel handig gebruik maakten van decor/podium.
Vonden vooral stukje van tarzan goed.
Enige wat jongste vond was dat het geen verhaal was .maar verschillende liedjes uit verschillende films.
Leuk om eens wat anders dan frozen te zien.
max
Member
Member

hoop dat er snel videos verschijnen tot nu toe kan ik nog geen video vinden helaas ben wel erg benieuwd
just me
Plaats reactie

Terug naar “Disneyland Park”