Ja, we moeten gewoon een beetje geduld hebben.Mouseketeer schreef:Vrij logisch met openingsweekend en Fantastic Beasts deze week uitgekomen.Mama van prinsesjes schreef:Het schijnt er super druk te zijn. We hebben dus de plannen even gewijzigd.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Zal volgende week vast iets rustiger zijn.
De Magische wereld van Harry Potter!
- Mama van prinsesjes
- Moderator

Volg onze avonturen op instagram
- Cynderella
- Member

Ik liep er vandaag toevallig langs. Vond de drukte reuze mee vallen!
T/m 25-8-2018
Vanaf 26-8-2018- Fantillusion
- Member

Ik was vrijdagnacht toevallig rond die tijd op het station dus even bij de opening gekeken. Was leuk
maar de rij was toen ontzettend lang, dus maar weggegaan. Zaterdamiddag wel naar binnen gegaan, denk dat ik ongeveer 10 minuten heb moeten wachten dus dat viel enorm mee. De winkel ziet er superleuk uit! De merchandise is wel veel van hetzelfde, maar het is gewoon mooi neergezet. Vergeet niet achter een paar deuren te kijken als je er bent 
Daarna ben ik naar Fantastic Beasts geweest, wauwww wat een superfilm! Het duurde wel een halfuur o.i.d. voordat ik echt in de film zat, omdat je aan het begin niet echt een idee hebt van het plot, maar daarna vond ik hem echt fantastisch, boven verwachting goed!
Daarna ben ik naar Fantastic Beasts geweest, wauwww wat een superfilm! Het duurde wel een halfuur o.i.d. voordat ik echt in de film zat, omdat je aan het begin niet echt een idee hebt van het plot, maar daarna vond ik hem echt fantastisch, boven verwachting goed!
If I never knew you, if I never felt this love
I would have no inkling of how precious life can be
I would have no inkling of how precious life can be
Haha, vanmorgen om 8 uur waren er 2 mensen binnen, geen rij, maar een collega die om 9 uur er langs kwam zei dat er toen al een rij stond! Mijn idee van vanmiddag gaan is dus misschien niet zo handig, beter morgen voor mijn werk.
Heb alleen heel onhandig de dingen die ik door het raam al gezien had op mijn lijstje voor sinterklaas gezet, kan dus niets kopen...
Heb alleen heel onhandig de dingen die ik door het raam al gezien had op mijn lijstje voor sinterklaas gezet, kan dus niets kopen...
- D-Tekenaar
- Member

Tijdens de expo kom je op het einde ook terecht in een winkeltje .
Ik ben echt benieuwd naar wat dit gaat doen met deze pop up store .
Want de winkel die er nu is klinkt erg gaaf .
Ik hoop eerlijk gezegd dat ze van de expo uit een deel gebruik maken van de pop up store .
Al zal dit wel niet gebeuren denk ik omdat het 2 verschillende verhalen zijn .
Al mogen dingen als die auto natuurlijk niet zomaar verloren gaan ...
Het geeft wel wat extra vind ik
Ik ben echt benieuwd naar wat dit gaat doen met deze pop up store .
Want de winkel die er nu is klinkt erg gaaf .
Ik hoop eerlijk gezegd dat ze van de expo uit een deel gebruik maken van de pop up store .
Al zal dit wel niet gebeuren denk ik omdat het 2 verschillende verhalen zijn .
Al mogen dingen als die auto natuurlijk niet zomaar verloren gaan ...
Het geeft wel wat extra vind ik
- Mama van prinsesjes
- Moderator

yap yap.olafLover schreef:Als hij er 9 3/4 week is, is hij weer weg als de Expo begint.
We moeten nog even kijken wat een handige tijd/dag is om te gaan. Helaas deze week en weekend geen tijd, anders waren we wel even gegaan. Het is niet dat we er een wereldreis voor moeten maken, maar IJsselstein-Utrecht, als ik bij mijn moeder ben dan, is toch wel een kwartiertje rijden. Dan heb ik dus niet zo veel zin om heel lang in de rij te gaan staan nog. Maar als de rij maar 10 minuten is, dan valt het wel mee.
Volg onze avonturen op instagram
- D-Tekenaar
- Member

oh oke wist niet dat hij net weg was bij het begin van de expo ... nu wel leuk dat de mensen rond Utrecht nu al kunnen genieten van de magie 
- D-Tekenaar
- Member

Fantastic Beasts Easter Eggs
Vanmorgen in de pop up store geweest. Hij is heel erg leuk!! Had helaas wel het gevoel dat veel van de kleinere dingen (smekkies, chocolade kikkers, kleurboek voor volwassenen) al uitverkocht waren. Deze dingen had ik vrijdag ochtend voor hij open was in de winkel zien liggen, dus ik wist waar te kijken. De chocolade kikkers die ik zag waren trouwens wel minder mooi verpakt dan die in Londen, dus die hoefde ik toch al niet echt.
- D-Tekenaar
- Member

Ik heb net Fantastic Beasts gezien
en wat een heerlijke film was dat 
Ooooooooooh .... het was zo fijn om weer in de magische wereld te zijn (yes)
Ooooooooooh .... het was zo fijn om weer in de magische wereld te zijn (yes)
- boogschutter
- Member

Kan haast niet wachten tot zaterdag .nieuwsgierig geworden na zoveel goede berichten.
gisteren ook begonnen in the cursed child
gisteren ook begonnen in the cursed child
- D-Tekenaar
- Member

oh de cursed child is ook helemaal leuk ... maar ik vind fantastic beasts toch net een beetje leuker 
- D-Tekenaar
- Member

J.K. Rowling stuurt boeken van Harry Potter naar klein, moedig meisje in Aleppo

Door de oorlog in Syrië kunnen kinderen helaas niet opgroeien zoals wij dat hier hebben kunnen doen. Het hart van J.K. Rowling brak dan ook toen de moeder van een klein meisje haar via Twitter vroeg waar ze de boeken van Harry Potter kan vinden, omdat haar dochtertje zo in de wolken was na het zien van één van de films. Waarop de schrijfster de boeken gewoon doorstuurde.
Het meisje heet Bana en ze kwam al eerder in het nieuws, omdat ze op haar 7 jaar via Twitter berichten stuurt over de oorlog in Syrië. Ze woont in Aleppo, een stad die het zwaar te verduren krijgt. Eén van de krachtigste tweets die Bana al stuurde toont haar terwijl ze met haar handen op haar oren aan het raam staat. Buiten in de verte horen we de ene explosie na de andere.
Bana heeft intussen Harry Potter ontdekt. Samen met haar moeder heeft ze een film gezien, en nu vroeg ze zich af hoe ze de boeken zou kunnen lezen. Haar moeder stuurde de vraag maandag naar J.K. Rowling en die heeft de boeken intussen naar het meisje gestuurd.
Bana bedankte J.K. Rowling met deze tweet:

bron : http://newsmonkey.be

Door de oorlog in Syrië kunnen kinderen helaas niet opgroeien zoals wij dat hier hebben kunnen doen. Het hart van J.K. Rowling brak dan ook toen de moeder van een klein meisje haar via Twitter vroeg waar ze de boeken van Harry Potter kan vinden, omdat haar dochtertje zo in de wolken was na het zien van één van de films. Waarop de schrijfster de boeken gewoon doorstuurde.
Het meisje heet Bana en ze kwam al eerder in het nieuws, omdat ze op haar 7 jaar via Twitter berichten stuurt over de oorlog in Syrië. Ze woont in Aleppo, een stad die het zwaar te verduren krijgt. Eén van de krachtigste tweets die Bana al stuurde toont haar terwijl ze met haar handen op haar oren aan het raam staat. Buiten in de verte horen we de ene explosie na de andere.
Bana heeft intussen Harry Potter ontdekt. Samen met haar moeder heeft ze een film gezien, en nu vroeg ze zich af hoe ze de boeken zou kunnen lezen. Haar moeder stuurde de vraag maandag naar J.K. Rowling en die heeft de boeken intussen naar het meisje gestuurd.
Bana bedankte J.K. Rowling met deze tweet:

bron : http://newsmonkey.be