Welke periode wil je graag boeken?? En welk hotel, hoelang.Tess81 schreefCOLONIk heb een jaarkaart, maar mijn vriend niet. Wat is handiger?
Een room only boeken met jaarkaart korting, en kijken voor mijn vriend of hij ergens goedkoop aan kaartjes kan komen.
Of dat hij een arrangement boekt, dat ik alleen toeristen belasting betaal?
Of hangt dat echt van de periode af dat je gaat en dat het beter is om de verschillende opties uit te rekenen als we een datum hebben?
Bericht Room only voor jaarkaarthouders
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Dat is nog heel ver weg! Als er een goede aanbieding komt met 40% korting of 2dagen/nachten actie zal je beter af zijn met arrangement denk ik. Dan betaal jij enkel toeristenbelasting bij.Tess81 schreefCOLONIk had al een vermoeden dat je dat ging vragen, Vermoedelijk rond pasen 2018. Maar voor hoe lang, en welk hotel weten we nog niet.

Dan hou ik die aanbieding in de gatenPrins Adam schreefCOLONDat is nog heel ver weg! Als er een goede aanbieding komt met 40% korting of 2dagen/nachten actie zal je beter af zijn met arrangement denk ik. Dan betaal jij enkel toeristenbelasting bij.Tess81 schreefCOLONIk had al een vermoeden dat je dat ging vragen, Vermoedelijk rond pasen 2018. Maar voor hoe lang, en welk hotel weten we nog niet.
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x
DLC
1999 1x
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x
DLC
1999 1x
-
Stitchygirl
- Member

- BerichtenCOLON 3
- GeregistreerdCOLON 21 Feb 2017, 09:47
Hoe lang op voorhand kan je best bellen om een room only te boeken? Bijvoorbeeld voor Halloween of in de kersperiode?
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Als je zeker bent dat je wilt gaan zou ik niet te lang wachten.... vol is vol!Stitchygirl schreefCOLONHoe lang op voorhand kan je best bellen om een room only te boeken? Bijvoorbeeld voor Halloween of in de kersperiode?

Normaal kun je toch ook gebruik maken van promotieprijzen van andere landen voor arrangementen? Weet iemand of dat ook kan met room only tarieven met jaarkaartkorting en of dat dan verschil uit maakt in wellicht de hoeveelheid korting?

- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Voor jaarkaarten is er overal dezelfde prijs....PeterPan1 schreefCOLONNormaal kun je toch ook gebruik maken van promotieprijzen van andere landen voor arrangementen? Weet iemand of dat ook kan met room only tarieven met jaarkaartkorting en of dat dan verschil uit maakt in wellicht de hoeveelheid korting?

Ik heb tot nu toe enkel een partner hotel geboekt.
Heb al voor € 58 in B&B hotel en voor € 99 in Kyriad hotel geboekt (telkens 1 nacht, 2 personen) met ontbijt.
Heb een dream jaarkaart en denk niet dat de Disney hotels goedkoper kunnen. Al gaan we met het Kerst seizoen denkelijk wel in een Disney hotel (met 4 man, 2 met en 2 zonder jaarkaart)
Moet je dan een arrangement (als het voordelig is dan) voor 2 personen boeken en dan ter plaatse melden dat je op dezelfde kamer wilt?
Heb al voor € 58 in B&B hotel en voor € 99 in Kyriad hotel geboekt (telkens 1 nacht, 2 personen) met ontbijt.
Heb een dream jaarkaart en denk niet dat de Disney hotels goedkoper kunnen. Al gaan we met het Kerst seizoen denkelijk wel in een Disney hotel (met 4 man, 2 met en 2 zonder jaarkaart)
Moet je dan een arrangement (als het voordelig is dan) voor 2 personen boeken en dan ter plaatse melden dat je op dezelfde kamer wilt?
INFINITY PASSHOLDER
Volg me op INSTAGRAM: storiesbyfrank
Volg me op INSTAGRAM: storiesbyfrank
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Idd je boekt dan arrangement voor 2 personen en zegt bij het inchecken dat je met 4 op kamer verblijft. Je betaald dan toeristentax bij. Bij het boeken wel beetje op type kamer letten! Staat er steeds duidelijk bij.Frank_C80 schreefCOLONIk heb tot nu toe enkel een partner hotel geboekt.

- Minnie1979
- Member

- BerichtenCOLON 475
- GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24
Is er al iets meer bekend of je na 28 maart nog binnen mag in het park op blockdagen (fantasy) als je in disney hotel verblijft...

-
NCC-1701-Q
- Member

- BerichtenCOLON 13
- GeregistreerdCOLON 17 Aug 2016, 15:50
Ja dat mag nog steeds.
- Minnie1979
- Member

- BerichtenCOLON 475
- GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24
Had ergens gelezen dat dit niet meer zou mogen vandaar de vraag.NCC-1701-Q schreefCOLONJa dat mag nog steeds.
Maar ga anders eens bellen om tarieven op te vragen en dan ook de vraag eens stellen.