Bericht Room only voor jaarkaarthouders

Alles over De Disney Hotels, De Hotel Restaurants, Partner Hotels, Aanbiedingen, ...
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Tess81 schreefCOLONIk heb een jaarkaart, maar mijn vriend niet. Wat is handiger?

Een room only boeken met jaarkaart korting, en kijken voor mijn vriend of hij ergens goedkoop aan kaartjes kan komen.
Of dat hij een arrangement boekt, dat ik alleen toeristen belasting betaal?

Of hangt dat echt van de periode af dat je gaat en dat het beter is om de verschillende opties uit te rekenen als we een datum hebben?
Welke periode wil je graag boeken?? En welk hotel, hoelang.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Tess81
Member
Member
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 21 Jan 2015, 18:45

Ik had al een vermoeden dat je dat ging vragen, Vermoedelijk rond pasen 2018. Maar voor hoe lang, en welk hotel weten we nog niet.
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x

DLC
1999 1x
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

Tess81 schreefCOLONIk had al een vermoeden dat je dat ging vragen, Vermoedelijk rond pasen 2018. Maar voor hoe lang, en welk hotel weten we nog niet.
Dat is nog heel ver weg! Als er een goede aanbieding komt met 40% korting of 2dagen/nachten actie zal je beter af zijn met arrangement denk ik. Dan betaal jij enkel toeristenbelasting bij.

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Tess81
Member
Member
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 21 Jan 2015, 18:45

Prins Adam schreefCOLON
Tess81 schreefCOLONIk had al een vermoeden dat je dat ging vragen, Vermoedelijk rond pasen 2018. Maar voor hoe lang, en welk hotel weten we nog niet.
Dat is nog heel ver weg! Als er een goede aanbieding komt met 40% korting of 2dagen/nachten actie zal je beter af zijn met arrangement denk ik. Dan betaal jij enkel toeristenbelasting bij.
Dan hou ik die aanbieding in de gaten :) dank je wel in ieder geval.
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x

DLC
1999 1x
Stitchygirl
Member
Member
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 21 Feb 2017, 09:47

Hoe lang op voorhand kan je best bellen om een room only te boeken? Bijvoorbeeld voor Halloween of in de kersperiode?
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

Stitchygirl schreefCOLONHoe lang op voorhand kan je best bellen om een room only te boeken? Bijvoorbeeld voor Halloween of in de kersperiode?
Als je zeker bent dat je wilt gaan zou ik niet te lang wachten.... vol is vol!

Afbeelding
Afbeelding
PeterPan1
Member
Member
BerichtenCOLON 64
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2014, 16:40

Normaal kun je toch ook gebruik maken van promotieprijzen van andere landen voor arrangementen? Weet iemand of dat ook kan met room only tarieven met jaarkaartkorting en of dat dan verschil uit maakt in wellicht de hoeveelheid korting?
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

PeterPan1 schreefCOLONNormaal kun je toch ook gebruik maken van promotieprijzen van andere landen voor arrangementen? Weet iemand of dat ook kan met room only tarieven met jaarkaartkorting en of dat dan verschil uit maakt in wellicht de hoeveelheid korting?
Voor jaarkaarten is er overal dezelfde prijs....

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Frank_C80
Member
Member
BerichtenCOLON 122
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2016, 15:10

Ik heb tot nu toe enkel een partner hotel geboekt.
Heb al voor € 58 in B&B hotel en voor € 99 in Kyriad hotel geboekt (telkens 1 nacht, 2 personen) met ontbijt.
Heb een dream jaarkaart en denk niet dat de Disney hotels goedkoper kunnen. Al gaan we met het Kerst seizoen denkelijk wel in een Disney hotel (met 4 man, 2 met en 2 zonder jaarkaart)
Moet je dan een arrangement (als het voordelig is dan) voor 2 personen boeken en dan ter plaatse melden dat je op dezelfde kamer wilt?
INFINITY PASSHOLDER

Volg me op INSTAGRAM: storiesbyfrank
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

Frank_C80 schreefCOLONIk heb tot nu toe enkel een partner hotel geboekt.
Heb al voor € 58 in B&B hotel en voor € 99 in Kyriad hotel geboekt (telkens 1 nacht, 2 personen) met ontbijt.
Heb een dream jaarkaart en denk niet dat de Disney hotels goedkoper kunnen. Al gaan we met het Kerst seizoen denkelijk wel in een Disney hotel (met 4 man, 2 met en 2 zonder jaarkaart)
Moet je dan een arrangement (als het voordelig is dan) voor 2 personen boeken en dan ter plaatse melden dat je op dezelfde kamer wilt?
Idd je boekt dan arrangement voor 2 personen en zegt bij het inchecken dat je met 4 op kamer verblijft. Je betaald dan toeristentax bij. Bij het boeken wel beetje op type kamer letten! Staat er steeds duidelijk bij.

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Frank_C80
Member
Member
BerichtenCOLON 122
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2016, 15:10

Oke perfect.
Toch handig zo'n forum.

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
INFINITY PASSHOLDER

Volg me op INSTAGRAM: storiesbyfrank
marie
Member
Member
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 20 Nov 2015, 20:01

let op dat je bij de kamer geen ontbijt meer krijgt vanaf eind maart. Zit het bij het arragement van de 2 pers in dan moet je als bijgeboekte personen ook ontbijt bijbetalen als je daar gebruik van wilt maken.
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

Is er al iets meer bekend of je na 28 maart nog binnen mag in het park op blockdagen (fantasy) als je in disney hotel verblijft...
Afbeelding

Afbeelding
NCC-1701-Q
Member
Member
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2016, 15:50

Ja dat mag nog steeds.
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

NCC-1701-Q schreefCOLONJa dat mag nog steeds.
Had ergens gelezen dat dit niet meer zou mogen vandaar de vraag.

Maar ga anders eens bellen om tarieven op te vragen en dan ook de vraag eens stellen.
Afbeelding

Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar