Character nieuwtjes

ºoºmickeymousjeºoº
Member
Member

Hoop zo dat ook wij ooit de gelegenheid krijgen om met Kwik, Kwek en Kwak, Marie en Angel op de foto te kunnen, ze zijn echt geweldig :thumbs:
glstitch
Member
Member

De foto van Angel was tijdens een exclusief event van Fnac waar je tickets voor kon boeken.

:stitch:
Disneymaniacus
Member
Member

glstitch @ vr jan 07, 2011 8:54 am schreef:De foto van Angel was tijdens een exclusief event van Fnac waar je tickets voor kon boeken.

Sorry dat ik het moet melden, maar de foto van Stitch & Angel is niet tijdens het FNAC Event gemaakt.
Het klopt dat Angel tijdens het FNAC Event naar buiten kwam, maar deze foto is gemaakt tijdens het weekend dat de prins er was.
Waarom ik dit weet? Ik ben bevriend met de makers van de website en dus ook de foto. Zij hoorden bij de genodigden.
Ulti
Member
Member

Vooropig staan ze er elke dag tussen 11.45 en 14.15! Zeker leuk om deze pakjes weer terug te zien..
ºoºmickeymousjeºoº
Member
Member

Ulti @ do feb 03, 2011 3:48 pm schreef:Vooropig staan ze er elke dag tussen 11.45 en 14.15! Zeker leuk om deze pakjes weer terug te zien..
Zullen ze er altijd te zien zijn of is dit een voorlopig iets?
Ulti
Member
Member

sowieso elke dag tot 6 april.. en dan is het weer even afwachten wat er besloten wordt!
ºoºmickeymousjeºoº
Member
Member

Ulti @ vr feb 04, 2011 4:51 pm schreef:sowieso elke dag tot 6 april.. en dan is het weer even afwachten wat er besloten wordt!
Nice! Nou hopen dat ze er nog zijn als ik ga :mickey2:
Wezz
Member
Member

Zowaar misgelopen.. Argghh! Echt leuk !! Ik blijf hopen en duimen dat ze nog wat doen morgen met Valentijn :P Denk het haast niet, maar mag de moed niet opgeven natuurlijk haha
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
Prince Charming

Toch nog iets valentijns gevonden:

We finaly met Mickey and Minnie in theirs Valentine's outfits yesterday in "La Cantina" at the Disney's Hotel Santa Fe.

bron: Characters Photos Blog
Gaston
Member
Member

Schattig. :thumbs:
*Kitty*
Moderator
Moderator

Prince Charming @ di feb 15, 2011 2:52 pm schreef:Toch nog iets valentijns gevonden:

We finaly met Mickey and Minnie in theirs Valentine's outfits yesterday in "La Cantina" at the Disney's Hotel Santa Fe.

Zo!!! En dat was dus het enige wat je in Disneyland kon vinden qua Valentijn-spirit... Blijkbaar was daar ook een stukje versiering terug te vinden... Voor de rest was het hééééééél triest.
Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)

"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
lady
Member
Member

Ongelofelijk dat er op dit na niets van Valentijnsdag te vinden was. Had toch wel verwacht dat er heel wat meer zou zijn aangezien dit toch echt iets Amerikaans is :shock: . Ik vond de outfits wel echt te gek.
Fair88
Member
Member

Jongens we waren gistere erg goed bezet met disney characters zal eens noemen

Frontlot: Minnie
Toon Plaza: Mickey & Buzz
Blockbuster: Disneyfiguren
veder in de studio's: Sully, Mulan, Mushu, Mary Poppins, Bert, Snow White, Doppy, Gaston, Cruela de Vil, Evil Queen, Remy, Emile, Jessie, Woody, Ariel, aladdin, Jasmine.

Mainstreet: Tweedleedee, Tweedledum, Gepeto, Sherif, Tiger, Eeyor
Goodmorning Parade: Genie, Dausy, Tic, Tac, Mary Poppins, Bert, Mr. Smee, Captain Hook, Goofy,
Cowboy Cook. Woody, Mickey, Pluto,
Adveture: Pluto, Goofy, donald
Fantasyland: Minnie
Le Cahteau: 2 Princessen per ronde

en dan ben ik er vast nog vele vergeten.

Mooi weer te zien dat er zoveel naar buiten mochten.
Disneyland Paris The Place Where Dreams Come True!!!!
glstitch
Member
Member

Dit is te verklaren het is een feestweekend en dan komen er zeer veel buiten .

Wezz
Member
Member

Is gewoon dagelijkse kost hoor.. Het enige speciale dit weekend was Minnie in speciale outfit in Fantasyland en Mickey op Town Square in speciale outfit! In de WDS was het de cast van Stars 'n Cars die 1 set deed, dat zijn gelijk een heleboel characters
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
Plaats reactie

Terug naar “Disney Characters & Castmembers - Disneyland Paris”