Pirates & Princess Party

BUTTON_TOPIC_LOCKED
Gebruikers-avatar
Wezz
Member
Member
BerichtenCOLON 1351
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 23:31

Ziet er best wel sneu uit eerlijk gezegd.. Maargoed we mogen niet klagen, het is toch een leuke ( en gratis :P ) compensatie! Volgend jaar gewoon knallen met échte Pirates & Princess Party's !! :princess: :pirate:

DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
Gebruikers-avatar
Tuvok
Member
Member
BerichtenCOLON 92
GeregistreerdCOLON 08 Feb 2010, 22:55

Zo sneu was het niet hoor. Ben er woensdag geweest. Heel leuk gedaan. Gratis eten en drinken, muziek, extra backdrop decorstukken. Wel jammer dat het weer ongeorganiseerd is met de karaters (behalve de prinsessen, dat was met een wachtrij afgezet). De rest van de figuren loopt 'los' rond. Ik moet zeggen dat de meeste mensen zich keurig gedroegen en zo gaaf om Pirate Donald, Goofy, Mickey en Minnie te zien! Je kon eten en drinken zoveel je wilde. Goede compensatie. Tuurlijk had ik liever de echte party gehad, maar toch, dit is heel netjes van Disney. Petje af!
Tuvok is eigenaar van DiscoverTheMagic.nl en tevens jaarkaarthouder, aandeelhouder en expert van Disneyland Paris
Marinnie
Member
Member
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 17 Sep 2010, 09:03

Ik ben woensdag als 2de binnengegaan om 17 uur, en ben eigenlijk pas om 19u55 terug vertrokken. Ik heb enkel een stukje van de mail laten zien (het blad was in 4 geplooid) maar mocht gewoon doorlopen. Dus totaal geen controle gehad of je wel of niet op de lijst staat. Er stond wel een CM aan de deur met een namenlijst, maar de namen werden niet gecontroleerd.

Eenmaal binnen zag het er wel leuk uit. Was bij het binnenkomen verbaasd om al die broodjes én dessertjes te zien. Ik wist wel dat je een drankje aangeboden kreeg, maar een heel buffet met eten en drank à volontée nee dat het ik totaal niet verwacht.
Ik heb zelf 6 broodjes met tonijn op, want die waren overheerlijk mjammieeee. We zijn die avond zelfs niet meer naar Café Mickey gegaan, al hadden we daar nog een reservatie.

Eerst verschenen Mickey & Minnie, nadien kan je in de rij gaan staan voor de meet&greet voor de prinsessen die aangekondigd werd. Ik heb van al de characters die er rondliepen een foto, en heb in het begin van de meet&greet ook een foto van Mickey & Minnie samen. Mickey stond wat eenzaam tegen de kant, en had zo aan Minnie gevraagd om samen met Mickey op de foto te gaan. Achteraf wilde nog meerdere kindjes zo'n foto.
Het eerste half uur was het ook erg rustig in Hurracains, maar ook dan zat de sfeer er al goed in.

De decors voor de prinsessen & Pirates waren erg mooi, al had ik liever een meet&greet gehad in het park. Maar ben Disneyland wel dankbaar dat ze alsnog zo'n meet&greet geregeld hadden :thumbs:
Hopelijk gaan de echte party's volgend jaar gewoon door, en dan zal ik er zeker ook weer bij zijn :pirate:
vdbemdsa
Member
Member
BerichtenCOLON 228
GeregistreerdCOLON 25 Aug 2010, 11:01

Even een vraagje voor degenen die al geweest zijn, hoeveel personen liepen er ongeveer tesamen tegelijkertijd, meer dan 100?
En hier zullen we de EAC kaart niet kunnen gebruiken zeker om bij de characters te komen?
Caphook

vdbemdsa @ do 09 jun, 2011 09:02 schreefCOLONEven een vraagje voor degenen die al geweest zijn, hoeveel personen liepen er ongeveer tesamen tegelijkertijd, meer dan 100?
En hier zullen we de EAC kaart niet kunnen gebruiken zeker om bij de characters te komen?
De characters lopen vrij rond, op de Prinsessen en Hook/Smee en Jack na. Ik zou ter plaatse even informeren, maar vermoed van niet... Zo druk was het niet, en iedereen kwam aan de beurt.
Gebruikers-avatar
kevin
Member
Member
BerichtenCOLON 147
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 22:30

Ik heb dit weekend CRO gebeld i.v.m. de tickets.
De jongen aan de lijn zei dat ik een mail moest sturen, omdat ik de tickets bij city hall heb gekocht.
Weet iemand of dit ook zo is? Of kan ik ook die dag naar city hall gaan en ons op de lijst laten zetten voor de meet and greet bij huricanes?
98x DLRP
2x WDW
Prince Charming

kevin @ ma jun 13, 2011 11:21 pm schreefCOLONIk heb dit weekend CRO gebeld i.v.m. de tickets.
De jongen aan de lijn zei dat ik een mail moest sturen, omdat ik de tickets bij city hall heb gekocht.
Weet iemand of dit ook zo is? Of kan ik ook die dag naar city hall gaan en ons op de lijst laten zetten voor de meet and greet bij huricanes?
De jongen is mijn huisgenoot, en hij heeft gelijk :-)
Gebruikers-avatar
kevin
Member
Member
BerichtenCOLON 147
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 22:30

Oke, thanx

Ik was namelijk bang om de tickets op te sturen en ik de volgende week dus geen bewijs meer had dat ik kaartjes zou hebben voor de party.
98x DLRP
2x WDW
Prince Charming

kevin @ wo jun 15, 2011 9:52 am schreefCOLONOke, thanx

Ik was namelijk bang om de tickets op te sturen en ik de volgende week dus geen bewijs meer had dat ik kaartjes zou hebben voor de party.
Kopiën maken van achterkant tickets en kassabon (en bewaren) en de tickets naar Disney aangetekend versturen.
BUTTON_TOPIC_LOCKED

Terug naar