Nee dat weet ik niet. Maar is vrij prijzig denk ik. Ze vragen voor een verjaardagstaart al 27 of 28 euro dus..... Best zelf wat decoratie meenemen misschienSabrina_12 schreef: Dank je wel! Klinkt inderdaad erg fijn, zeker het ontbijt, vond het bij Cheyenne altijd vervelend dat je tussen een bepaald tijdstip moest eten. Bedankt voor je reactie! Weet je toevallig wat de extra kosten zullen zijn als je kerstversiering op de kamer wilt?
Disney's Newport Bay Club
As pixiedust falls from a star, it touches you and here you are.

- Minnie1979
- Member

Ik ben aan het twijfelen om de Compass kamer te boeken voor onze 10de huwelijksverjaardag.
Zouden ze iets speciaals doen voor huwelijksverjaardag?

- Prins Adam
- Beheerder

Dat weet je nooit zeker. Zoiets is als je veel geluk hebt.Minnie1979 schreef:Ik ben aan het twijfelen om de Compass kamer te boeken voor onze 10de huwelijksverjaardag.
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Zeker vermelden bij je boeking (toch als je telefonisch boekt, weet niet of het bij online boekingen ook gaat). Het is geen garantie, maar je vergroot je kans welMinnie1979 schreef:Ik ben aan het twijfelen om de Compass kamer te boeken voor onze 10de huwelijksverjaardag.

- Prins Adam
- Beheerder

Je kan ook online boeken en het er nadien laten bijzetten.Liez schreef:Zeker vermelden bij je boeking (toch als je telefonisch boekt, weet niet of het bij online boekingen ook gaat). Het is geen garantie, maar je vergroot je kans welMinnie1979 schreef:Ik ben aan het twijfelen om de Compass kamer te boeken voor onze 10de huwelijksverjaardag.
Zouden ze iets speciaals doen voor huwelijksverjaardag?Maar ga er alleszins niet van uit dat ze iets doen, als ze dan wel iets doen, is de verrassing des te groter!

In november gaan wij 4 dagen naar dit hotel, per toeval eigenlijk in de Compass Club, hier kwam ik automatisch uit bij het boeken van een familiekamer. Maar omdat ontbijt bij standaard kamers kennelijk niet meer inbegrepen is ben ik er achteraf wel erg blij mee. Ook fijn dat wij van het 4-uurtje gebruik kunnen maken. Dit was bij het boeken ook helemaal niet duidelijk. Volgende keer boek ik telefonisch denk ik.
Mijn oudste wordt 19 jaar als we daar zijn; kan ik dat ook nog ergens aangeven of zijn ze zelf zo alert?
Mijn oudste wordt 19 jaar als we daar zijn; kan ik dat ook nog ergens aangeven of zijn ze zelf zo alert?
- Prins Adam
- Beheerder

Gewoon ff de reserveringslijn bellen met je reserveringsnr. Zij kunnen het bij je reservatie zetten...Belle schreef:In november gaan wij 4 dagen naar dit hotel, per toeval eigenlijk in de Compass Club, hier kwam ik automatisch uit bij het boeken van een familiekamer. Maar omdat ontbijt bij standaard kamers kennelijk niet meer inbegrepen is ben ik er achteraf wel erg blij mee. Ook fijn dat wij van het 4-uurtje gebruik kunnen maken. Dit was bij het boeken ook helemaal niet duidelijk. Volgende keer boek ik telefonisch denk ik.
Of er wat mee gedaan wordt weet je nooit zeker, is enkel hopen. Er zijn wel speciale verjaardagsbuttons, zou er ook achter vragen bij de Compass Club receptie.

Ga ik doen!Prins Adam schreef:Gewoon ff de reserveringslijn bellen met je reserveringsnr. Zij kunnen het bij je reservatie zetten...Belle schreef:In november gaan wij 4 dagen naar dit hotel, per toeval eigenlijk in de Compass Club, hier kwam ik automatisch uit bij het boeken van een familiekamer. Maar omdat ontbijt bij standaard kamers kennelijk niet meer inbegrepen is ben ik er achteraf wel erg blij mee. Ook fijn dat wij van het 4-uurtje gebruik kunnen maken. Dit was bij het boeken ook helemaal niet duidelijk. Volgende keer boek ik telefonisch denk ik.
Of er wat mee gedaan wordt weet je nooit zeker, is enkel hopen. Er zijn wel speciale verjaardagsbuttons, zou er ook achter vragen bij de Compass Club receptie.
- Minnie1979
- Member

Heb geboekt maar wel telefonisch. Kwam toch nog goedkoper uit met fantasy jaarkaart dan de actie van -35% en cadeaubon van 100 euro.Prins Adam schreef:Je kan ook online boeken en het er nadien laten bijzetten.Liez schreef:Zeker vermelden bij je boeking (toch als je telefonisch boekt, weet niet of het bij online boekingen ook gaat). Het is geen garantie, maar je vergroot je kans welMinnie1979 schreef:Ik ben aan het twijfelen om de Compass kamer te boeken voor onze 10de huwelijksverjaardag.
Zouden ze iets speciaals doen voor huwelijksverjaardag?Maar ga er alleszins niet van uit dat ze iets doen, als ze dan wel iets doen, is de verrassing des te groter!
Staat ook genoteerd bij onze boeking dat we op die dag net 10 jaar getrouwd zijn, benieuwd of ze er iets zullen meedoen of niet.
Zal sowieso wel leuk weekend worden

- D-Tekenaar
- Member

Het namiddag snacks buffet in Disney's Newport Bay Club kreeg een update !!!

bron : ED92

bron : ED92
Vorige week was het wel wat voller nog dan dit. Toch was ik een klein beetje teleurgesteld, ik vond de hartige hapjes vorig jaar in Sequoia Lodge (en zag op foto's van Newport Bay dezelfde hapjes) lekkerder. Heb nu vooral zoet gegeten.
Er zijn nu trouwens, behalve het water, blikjes, ik begreep dat dat eerst niet zo was?
Er zijn nu trouwens, behalve het water, blikjes, ik begreep dat dat eerst niet zo was?
- Minnie1979
- Member

Benieuwd voor ons verblijf in juli 

Veel update vind ik daar precies niet aan...buiten dat het half geplunderd is :p Toen wij er in februari waren was het idd ook enorm veel zoet en de hartige broodjes enzo waren hoofdzakelijk met vis. Leuk als je dat niet eet/lust/allergisch bent :s Ok het is een nautical theme hotel maar dat wil nie zeggen dat alles vis moet zijn he
Eerlijk gezegd vond ik het toen ook wel wat tegenvallen, had op foto's en in vlogs al veel uitgebreidere keuzes gezien zoals donuts (ook bij het ontbijt en dat was er bij ons ook niet) en nog andere dingen.
Bij ons stonden er 2 grote kommen vol blikjes drank(cola, fanta, sprite, nestea) gekoeld in ijsblokjes.
Eerlijk gezegd vond ik het toen ook wel wat tegenvallen, had op foto's en in vlogs al veel uitgebreidere keuzes gezien zoals donuts (ook bij het ontbijt en dat was er bij ons ook niet) en nog andere dingen.
Bij ons stonden er 2 grote kommen vol blikjes drank(cola, fanta, sprite, nestea) gekoeld in ijsblokjes.

Ja klopt, alle hartige dingen waren met vis en ik eet dat ook niet! Vorig jaar hadden we lekkere wraps en spiesjes met tomaat en mozzarella, die zag ik toen ook op de foto's van Newport Bay. Vind het jammer dat ze die weggehaald hebben.
Wij hadden trouwens wel donuts bij het ontbijt
Wij hadden trouwens wel donuts bij het ontbijt