Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Wij zijn er meerdere keren geweest, maar nog nooit in het zwembad. Het is er gewoon niet van gekomenLars1978 schreefCOLONWij gaan in december de eerste keer naar Sequoia Lodge. Nu las ik dat dit hotel een zwembad heeft. Kan iemand me vertellen of dit zwembad de moeite loont om de zwembroek mee te nemen?

Er zijn handdoeken in het zwembad zelf te krijgen hoor. Ik vind het water wel koud...Lars1978 schreefCOLONThanks! Het park sluit dan al om 19uur.... dus .... mmmja... je hebt gelijk, Amaris ... op zich neemt één zwembroek niet veel ruimte in .... alleen, we zijn met z'n vieren en daar moeten ook handdoeken bij. Maar ach, dan maar gewoon een groter maat koffer mee hè... lijkt me wel lekker, na een dagje park...

Zou dat wel navragen van te gaan zwemmen in ander hotel, ik dacht dat dit niet mogelijk is.Tess81 schreefCOLONWij gaan in november, op dat moment is het zwembad gesloten. Maar dan mag je bij een ander hotel zwemmen heb ik begrepen. Helaas haalt de babyfoon dat niet vrees ik. Dus Roos en ik laten ons badpak thuis. Misschien dat de mannen wel hun zwembroek meenemen. Ach we zien wel.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Nou ja, ik ga toch niet zwemmen, maakt mij niet uit, maar iemand hier vertelde mij dat.Minnie1979 schreefCOLONZou dat wel navragen van te gaan zwemmen in ander hotel, ik dacht dat dit niet mogelijk is.Tess81 schreefCOLONWij gaan in november, op dat moment is het zwembad gesloten. Maar dan mag je bij een ander hotel zwemmen heb ik begrepen. Helaas haalt de babyfoon dat niet vrees ik. Dus Roos en ik laten ons badpak thuis. Misschien dat de mannen wel hun zwembroek meenemen. Ach we zien wel.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dat is idd vreemd. Ik heb deze week ook de reserveringslijn gebeld en kreeg daar te horen dat er bij de Golden Forest kamers een ontbijtbuffet inbegrepen zat (er was alleen helaas geen GF kamer meer vrij voor Dreamkaarthouders). Ook als je zoekt op de site, staat ontbijt er gewoon bij inbegrepen. Dan lijkt me, dat je niet goed geïnformeerd bent.aloft schreefCOLONIk had eerder deze week contact met de Disney Reserveringslijn, zij gaven aan dat ontbijt ook bij de golden forest kamers niet is inbegrepen.
Klopt dat? Ik heb altijd begrepen dat bij Golden forest, compass club etc ontbijt nog wel is inbegrepen.
Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk