Disney's Sequoia Lodge

Alles over De Disney Hotels, De Hotel Restaurants, Partner Hotels, Aanbiedingen, ...
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Gisteren brande het vuur op het terras!AfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Keandra
Member
Member
BerichtenCOLON 170
GeregistreerdCOLON 08 Mei 2015, 19:59

Oh, dat zal wel leuk zijn.
Dat zullen we eens in de winterperiode moeten doen.
(mijn man zal het niet leuk vinden, hehe)
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

Het take away ontbijt in Sequoia Lodge hotel verkrijgbaar aan de barAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Lars1978
Member
Member
BerichtenCOLON 523
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2017, 07:49

Wij gaan in december de eerste keer naar Sequoia Lodge. Nu las ik dat dit hotel een zwembad heeft. Kan iemand me vertellen of dit zwembad de moeite loont om de zwembroek mee te nemen?
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Amaris
Member
Member
BerichtenCOLON 458
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2017, 19:47

Lars1978 schreefCOLONWij gaan in december de eerste keer naar Sequoia Lodge. Nu las ik dat dit hotel een zwembad heeft. Kan iemand me vertellen of dit zwembad de moeite loont om de zwembroek mee te nemen?
Wij zijn er meerdere keren geweest, maar nog nooit in het zwembad. Het is er gewoon niet van gekomen :)
Misschien als de parken vroeg sluiten dat het wat beter in de planning past. Ik zou zeggen... neem gewoon je zwembroek mee, zoveel ruimte neemt hij niet in ;)
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Gewoon meenemen. We zijn er 1 x geweest in het zwembad van sql, moet zeggen dat het wel ontspannen is hoor en de kindjes vinden het ook heerlijk.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Lars1978
Member
Member
BerichtenCOLON 523

Thanks! Het park sluit dan al om 19uur.... dus .... mmmja... je hebt gelijk, Amaris ... op zich neemt één zwembroek niet veel ruimte in .... alleen, we zijn met z'n vieren en daar moeten ook handdoeken bij. Maar ach, dan maar gewoon een groter maat koffer mee hè... lijkt me wel lekker, na een dagje park...
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

Lars1978 schreefCOLONThanks! Het park sluit dan al om 19uur.... dus .... mmmja... je hebt gelijk, Amaris ... op zich neemt één zwembroek niet veel ruimte in .... alleen, we zijn met z'n vieren en daar moeten ook handdoeken bij. Maar ach, dan maar gewoon een groter maat koffer mee hè... lijkt me wel lekker, na een dagje park...
Er zijn handdoeken in het zwembad zelf te krijgen hoor. Ik vind het water wel koud...

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Tess81
Member
Member
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 21 Jan 2015, 18:45

Wij gaan in november, op dat moment is het zwembad gesloten. Maar dan mag je bij een ander hotel zwemmen heb ik begrepen. Helaas haalt de babyfoon dat niet vrees ik. Dus Roos en ik laten ons badpak thuis. Misschien dat de mannen wel hun zwembroek meenemen. Ach we zien wel.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x

DLC
1999 1x
Lianne
Member
Member
BerichtenCOLON 80
GeregistreerdCOLON 06 Dec 2013, 12:28

Ik vond het water idd ook koud. Maar in New York ook. Misschien is dat de Franse water temperatuur ofzo. Sequoia is wel gewoon een mooi, leuk bad. Dus ik zou zeggen, doen!
Gebruikers-avatar
Lars1978
Member
Member
BerichtenCOLON 523

Dank je, dat van die handdoeken is een fijne aanvulling! Dat van het water, zal ik thuis maar even niet vertellen hahaha
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

Tess81 schreefCOLONWij gaan in november, op dat moment is het zwembad gesloten. Maar dan mag je bij een ander hotel zwemmen heb ik begrepen. Helaas haalt de babyfoon dat niet vrees ik. Dus Roos en ik laten ons badpak thuis. Misschien dat de mannen wel hun zwembroek meenemen. Ach we zien wel.

Zou dat wel navragen van te gaan zwemmen in ander hotel, ik dacht dat dit niet mogelijk is.
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Tess81
Member
Member
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 21 Jan 2015, 18:45

Minnie1979 schreefCOLON
Tess81 schreefCOLONWij gaan in november, op dat moment is het zwembad gesloten. Maar dan mag je bij een ander hotel zwemmen heb ik begrepen. Helaas haalt de babyfoon dat niet vrees ik. Dus Roos en ik laten ons badpak thuis. Misschien dat de mannen wel hun zwembroek meenemen. Ach we zien wel.

Zou dat wel navragen van te gaan zwemmen in ander hotel, ik dacht dat dit niet mogelijk is.
Nou ja, ik ga toch niet zwemmen, maakt mij niet uit, maar iemand hier vertelde mij dat.
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x

DLC
1999 1x
aloft
Member
Member
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 15 Jun 2017, 18:01

Ik had eerder deze week contact met de Disney Reserveringslijn, zij gaven aan dat ontbijt ook bij de golden forest kamers niet is inbegrepen.
Klopt dat? Ik heb altijd begrepen dat bij Golden forest, compass club etc ontbijt nog wel is inbegrepen.

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
Gebruikers-avatar
Lars1978
Member
Member
BerichtenCOLON 523

aloft schreefCOLONIk had eerder deze week contact met de Disney Reserveringslijn, zij gaven aan dat ontbijt ook bij de golden forest kamers niet is inbegrepen.
Klopt dat? Ik heb altijd begrepen dat bij Golden forest, compass club etc ontbijt nog wel is inbegrepen.

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
Dat is idd vreemd. Ik heb deze week ook de reserveringslijn gebeld en kreeg daar te horen dat er bij de Golden Forest kamers een ontbijtbuffet inbegrepen zat (er was alleen helaas geen GF kamer meer vrij voor Dreamkaarthouders). Ook als je zoekt op de site, staat ontbijt er gewoon bij inbegrepen. Dan lijkt me, dat je niet goed geïnformeerd bent.
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar