Disney's Hotel Cheyenne
- Prins Adam
- Beheerder

April, wanneer is nog niet bekend...marc schreef:is er al geweten wanneer de "Starbucks" vestiging in hotel Cheyenne opengaat
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Eind mei verblijven we in dit hotel,en kregen we bij bevestiging van ons verblijf te horen
dat er alternatieven worden aangeboden voor ons verblijf (dit voor ons ontbijt). Wellicht vanwege de restauratiewerken.
In het verleden werd al weleens Ch. de la Marionette aangeboden,maar voor elke morgen lijkt dit nogal
ver ! Enig idee .
dat er alternatieven worden aangeboden voor ons verblijf (dit voor ons ontbijt). Wellicht vanwege de restauratiewerken.
In het verleden werd al weleens Ch. de la Marionette aangeboden,maar voor elke morgen lijkt dit nogal
ver ! Enig idee .
Moet ik je gelijk in geven , één enkele maal kan inderdaad.Lucky7 schreef:Eind mei verblijven we in dit hotel,en kregen we bij bevestiging van ons verblijf te horen
ver ! Enig idee .
- Minnie1979
- Member

Als je 16 euro betaald voor ontbijt en je moet zo'n menu gaan eten in één van de restaurants is dat duur betaald. Want ik dacht dat die menu's aan 9 en 16 euro verkocht gaan worden.
Wij verblijven volgende week voor het eerste in Cheyenne maar wel zonder ontbijt. Ik vind dat veel te veel geld voor wat mijn kids maar eten 's morgens.
Wij verblijven volgende week voor het eerste in Cheyenne maar wel zonder ontbijt. Ik vind dat veel te veel geld voor wat mijn kids maar eten 's morgens.

- Prins Adam
- Beheerder

Daarom zijn er ook andere optiesMinnie1979 schreef:Als je 16 euro betaald voor ontbijt en je moet zo'n menu gaan eten in één van de restaurants is dat duur betaald. Want ik dacht dat die menu's aan 9 en 16 euro verkocht gaan worden.

- D-Tekenaar
- Member

De Starbucks in Hotel Cheyenne is bijna klaar en opent vanaf Zaterdag !!!

bron : ED92

bron : ED92
- Minnie1979
- Member

Super nieuws! Kan je ergens ontbijtkaart met prijzen terugvinden van Starbucks op internet?
Ik vind het niet terug.
Ik vind het niet terug.

- Prins Adam
- Beheerder

De village menukaart staat hier https://www.google.be/amp/www.dlptoday. ... -cost/amp/Minnie1979 schreef:Super nieuws! Kan je ergens ontbijtkaart met prijzen terugvinden van Starbucks op internet?
Ik vind het niet terug.
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

- Disney Collections
- Member

Als ik voor het boeken van mijn reis had geweten van de Starbucks, had ik misschien voor Hotel Cheyenne gekozen in plaats van een ander hotel. Ik vind het drinken bij Starbucks zó lekker. Goed dat ik dit weet voor m'n volgende reisjes. 
5 - 8 juni 2001 (Disney's Davy Crockett Ranch)
26 juni 2012 (Enkele dagtocht zonder overnachting)
6 - 9 juni 2014 (Hotel Kyriad)
15 - 16 oktober 2017 (Disney's Newport Bay Club)
26 juni 2012 (Enkele dagtocht zonder overnachting)
6 - 9 juni 2014 (Hotel Kyriad)
15 - 16 oktober 2017 (Disney's Newport Bay Club)
In de Village zit ook een Starbucks, dus je hoeft zeker niet perse in Cheyenne te zittenDisney Collections schreef:Als ik voor het boeken van mijn reis had geweten van de Starbucks, had ik misschien voor Hotel Cheyenne gekozen in plaats van een ander hotel. Ik vind het drinken bij Starbucks zó lekker. Goed dat ik dit weet voor m'n volgende reisjes.