Algemeen Vragen Topic

Allerlei info Disneyland Paris
DLPInsideOut
Member
Member

MiniMouse schreef:Ik merk dat ik het heel lastig bepalen vind wat goed is om te doen.
wij zouden voor de dream jaarkaarten en 3 dgn sequoia lodge 1046,- kwijt zijn excl eten.
nu met de huidige kortingen zouden we voor 766,50 (standaard kamer) 3 dgn sequoia lodge incl ontbijt en diner, wat is dan wijsheid om te doen..
wij gaan in de zomer niet op vakantie ivm mogelijke verhuizing, maar een paar dagen disney is dan miss wel leuk voor onze dochter (bijna 4) ik zou het sowieso een x leuk vinden om in de kerstperiode heen te gaan en miss wel de lange weekenden die we gaan krijgen..

lastig lastig lastig!
Als je van plan bent om op 1 jaar 2-3 keer te gaan voor meerdere dagen, is een dream of misschien zelfs een fantasy abo zeker aan te raden. Je kan er ook voor kiezen om net buiten het park te logeren, scheelt vaak ook al een slok op de borrel. Of de Davy Crockett Ranch.
Afbeelding
MiniMouse
Member
Member

als ik me eigen niet vergis kan je toch ook de jaarkaarten achteraf kopen? wordt het geld wat je dan al voor je tickets betaald heb dan in mindering gebracht?!
Groetjes,
Mini Mouse

Afbeelding
DLPInsideOut
Member
Member

MiniMouse schreef:als ik me eigen niet vergis kan je toch ook de jaarkaarten achteraf kopen? wordt het geld wat je dan al voor je tickets betaald heb dan in mindering gebracht?!
Als de tickets afzonderlijk betaald werden wel, dus bv niet als ze in het kader van een verblijfsarrangement werden aangekocht.
Afbeelding
MiniMouse
Member
Member

DLPInsideOut schreef:
MiniMouse schreef:als ik me eigen niet vergis kan je toch ook de jaarkaarten achteraf kopen? wordt het geld wat je dan al voor je tickets betaald heb dan in mindering gebracht?!
Als de tickets afzonderlijk betaald werden wel, dus bv niet als ze in het kader van een verblijfsarrangement werden aangekocht.
oke bedankt..
Groetjes,
Mini Mouse

Afbeelding
calimero
Member
Member

Klopt wel wat ze zegt als ze er vanuit gaat dat je steeds 1 dag komt. Das voor merendeel Fransen logisch maar niet voor Nederlanders die gaan vaak voor langere tijd. Al ken ik er ook zat die effe dagje op en neer gaan voor pinnight.
Michelle
Member
Member

Vergeet ook niet dat je nog het voordeel zou hebben dat je toch behoorlijk wat korting krijgt op merchandise en dergelijke met een jaarpas. Als je van plan bent om meerdere dingen te kopen (misschien ook wat meer prijzige producten) zou ik dat aspect ook zeker meenemen in je beslissing.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI LYO-L21 met Tapatalk
Afbeelding
38x Disneyland Paris, 18x Disney On Ice, 1x Mediterranean Cruise Disney Magic
MiniMouse
Member
Member

calimero schreef:Klopt wel wat ze zegt als ze er vanuit gaat dat je steeds 1 dag komt. Das voor merendeel Fransen logisch maar niet voor Nederlanders die gaan vaak voor langere tijd. Al ken ik er ook zat die effe dagje op en neer gaan voor pinnight.
Ja dan wel idd, maar had al aangegeven dat we de 1e x meteen 3 of 4 dagen zouden gaan..
Groetjes,
Mini Mouse

Afbeelding
MiniMouse
Member
Member

Michelle schreef:Vergeet ook niet dat je nog het voordeel zou hebben dat je toch behoorlijk wat korting krijgt op merchandise en dergelijke met een jaarpas. Als je van plan bent om meerdere dingen te kopen (misschien ook wat meer prijzige producten) zou ik dat aspect ook zeker meenemen in je beslissing.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI LYO-L21 met Tapatalk
Ja daar heb je gelijk in, ik neem dit zeker mee in de beslissing..
Groetjes,
Mini Mouse

Afbeelding
Minnie1979
Member
Member

Al iemand een taxi genomen naar een partnerhotel?

Weet niet of dit kan?

Was aan het denken moesten we veel te lang moeten wachten op shuttlebus om eventueel taxi te nemen? Maar geen idee van de prijzen hiervan en of er in de buurt van station taxi's zijn.
Afbeelding

Afbeelding
olafLover
Moderator
Moderator

Jullie waren van plan om een jaarkaart te nemen? Als je met de auto gaat zou ik gewoon daarmee naar het park gaan. Je parkeert toch gratis en je maakt dan niet alle andere stops.
Minnie1979
Member
Member

olafLover schreef:Jullie waren van plan om een jaarkaart te nemen? Als je met de auto gaat zou ik gewoon daarmee naar het park gaan. Je parkeert toch gratis en je maakt dan niet alle andere stops.
Ja is waar :-)

Maar tis voor onze eerste dag, moeten we parking betalen en zitten pas onze 2de nacht in disney hotel.

Denk wel voor onze volgende trip (april) ons op de parking te zetten.

Mijn vraag is dus vooral naar onze eerste dag gericht :oops:

We hebben al één keer in verleden shuttebus genomen maar was gewoon om naar Disney Village te gaan denk ik en toen niet echt lang moeten wachten maar ik denk dat deze week super druk zal zijn, want er waren bijna geen kamers mee vrij voor room only.
Afbeelding

Afbeelding
Lisjuh
Member
Member

Minnie1979 schreef:Al iemand een taxi genomen naar een partnerhotel?

Weet niet of dit kan?

Was aan het denken moesten we veel te lang moeten wachten op shuttlebus om eventueel taxi te nemen? Maar geen idee van de prijzen hiervan en of er in de buurt van station taxi's zijn.
Meestal gaat de bus om de 10 min, ik heb 1 periode meegemaakt dat hij om de 25 min moest komen en toen wat hij er nog binnen 15 min. (b&b hotel) Dus inprincipe zou taxi niet nodig zijn tenzij je erg ongeduldig bent XP
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Minnie1979
Member
Member

Nee ik ben niet ongeduldig, mijn zoon wel maar 15 - 20 minuten kan hij nog wachten maar ben bang dat de bus vol zit en we dan nog eens mogen wachten op volgende bus.
Afbeelding

Afbeelding
Lisjuh
Member
Member

Welke periode ga je? Ik heb zelfs in de zomervakantie gewoon kunnen zitten in de bus,soms de terugweg is er mogelijkheid dat je moet staan maar voor de terugreis rijden de bussen echt af en aan,dus ik vermoed dat je geen taxi nodig zal hebben!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Minnie1979
Member
Member

Hallo,

Kan iemand helpen? Tot wanneer kan je hotel annuleren bij expedia? Is dat tot middernacht vooraleer je aankomt of nog een dag ervoor?
Wij zouden normaal do 2 maart logeren maar mijn dochter is ziek dus kan zijn dat we niet kunnen vertrekken.

Moet ik dan voor middernacht annuleren of heb ik nog tijd tot morgenavond middernacht.
Afbeelding

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Praktische & Algemene Informatie - Disneyland Paris”