Christmas Cavalcade

Gebruikers-avatar
Prince Philip
Member
Member
BerichtenCOLON 432
GeregistreerdCOLON 08 Okt 2011, 21:46

De Christmas Cavalcade
La Cavalcade de Noël zal dit jaar nog groter worden. Het volledige concept wordt aangepast en Disneyland Parijs begint aan een nieuw hoofdstuk wat kerst aangaat. De nadruk, ook voor de volgende jaren, wordt gelegd op het thema "Speelgoed". Dit hebben we vorig jaar ook al kunnen zien.

Dit jaar zien we de toevoeging al van één, of zelfs twee, nieuwe floats. Voor één van deze float wordt er een float van Disney´s Fantillusion volledig omgebouwd.

Naast deze nieuw float(s) zullen de reeds bestaande een kleine update krijgen. De dansers worden ook uitgebreid en krijgen zelfs nieuwe kostuums.

De cavalcade gaat terug drie maal daags de deur uit en wordt (voor de verduidelijking) geen vervanging van de Disney Magic on Parade

De volgorde is ook al wat gekend:
  • Opening door oude Snow White float (kennen we ondertussen ook van three lightning).
  • Daarna komen er facecharacter soldaten, onder leiding van Goofy.
  • Vervolgens zien we (voor het eerst in Parijs!) de Gingerbread mannetjes uit Amerika.
  • Dan volgt de float van Santa Claus en zijn rendieren
  • En als afsluiter krijgen we Woody & Buzz met nog wat speelgoedsoldaatjes
Ook doet het gerucht de ronde dat Shellie May haar entree zal maken op de cavalcade. Het is nog niet bekend als ze ook meet 'n greets krijgt. En als gevolg hiervan krijgen we in de loop van 2014 ook Shellie May merchandise in het park.
Gebruikers-avatar
Supermickey
Member
Member
BerichtenCOLON 64
GeregistreerdCOLON 05 Okt 2013, 15:05

Er zijn geruchten dat shelliemay naar dlrp komt en haar eigen fotolocatie krijgt samen met duffy bij boarding house op disney character central word er van alles gezegd door de prins dat ze haar eigen debuut krijgt in dlrp ik geloof er zelf niks van want ik heb haar meerderde keren alleen in tokyo ontmoet ik hoor graag van jullie of dit waar is :stitch: :sorc:
Dlrp is top
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Het gerucht gaat al een tijdje rond, ook wij hadden hierboven al een bericht hierover! Dus het zal waarschijnlijk wel waar zijn. Ook heb ik al gehoord dat de prins zou komen, dan zullen er wel nog meer figuren zijn dan normaal.

(Ik heb je bericht samengevoegd met het geruchten topic voor kerst.)
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Supermickey
Member
Member
BerichtenCOLON 64
GeregistreerdCOLON 05 Okt 2013, 15:05

Oké is goed
Dlrp is top
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Supermickey schreefCOLONEr zijn geruchten dat shelliemay naar dlrp komt en haar eigen fotolocatie krijgt samen met duffy bij boarding house op disney character central word er van alles gezegd door de prins dat ze haar eigen debuut krijgt in dlrp ik geloof er zelf niks van want ik heb haar meerderde keren alleen in tokyo ontmoet ik hoor graag van jullie of dit waar is :stitch: :sorc:
Dit is niet waar.
InsideDLParis heeft bevestigd (net als dat het bevestigd is op het What's New What's Next event) dat Shellie May NIET te zien zal zijn tijdens het Kerst seizoen. Ze zal enkel te zien zijn op de Halloween Soiree, en dan is het weer gedaan.
Afbeelding
P-C

Ik vind die shellie may maar lelijk hoor...
Gebruikers-avatar
nemo
Member
Member
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2013, 13:06

ik ben al erg benieuwd naar de halloween en de kerst,Disneyland paris kennende zal het ongetijfeld weer een fesste zijn om er te komen en om het mee te maken
P-C

Die gongerbread mannetjes (of vrouwtjes, wil niemand uitsluiten) zijn geweldig!!! Heb fotos gezien vanuit Amerika!
christiaan1994
Member
Member
BerichtenCOLON 14
GeregistreerdCOLON 03 Nov 2013, 11:54

Voor de mensen die geen idee hoe een gongerbread mannetje er uit ziet Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Super schattig! :mrgreen:
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Twiggy
Member
Member
BerichtenCOLON 664
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:18

christiaan1994 schreefCOLONVoor de mensen die geen idee hoe een gongerbread mannetje er uit ziet Afbeelding
Die zijn echt schattig
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Vandaag was de eerste Christmas Cavalcade! foto's dankzij Pixiedust....

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

(Bron Pixiedust.be)
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Wezz
Member
Member
BerichtenCOLON 1351
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 23:31

Super leuk! Maar niet de beloofde nieuwe floats.. deze floats hebben we vorig jaar ook gezien, al zijn ze wel heel mooi opgeknapt!
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
Gebruikers-avatar
elke w
Member
Member
BerichtenCOLON 295
GeregistreerdCOLON 07 Sep 2011, 12:45

Ik vind het er fantastisch uitzien! En Wezz, die float met Mickey en Minnie is toch nieuw?
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Prachtige foto's.
Wou dat ik er zelf kon zijn. :thumbs: :thumbs:
BUTTON_TOPIC_LOCKED

Terug naar