Restaurants In Main Street U.S.A.

De Restaurants van Disneyland Park, De Studio's en De Village.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
MissMetal
Member
Member
BerichtenCOLON 253
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2017, 19:26

yolayo schreefCOLON Overigens ook hier wordt de nieuwe trend doorgezet met geen jaarpas korting meer.
Waar zie je dat staan, dat er geen jaarpaskorting is? We krijgen toch enkel in de mobiele standjes geen korting?
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56

In bars krijg je ook geen korting. En dit is, net als de hotelbars, nu dus ook een bar in plaats van restaurant. Dus geldt hier geen korting op de rekening.
yolayo
Member
Member
BerichtenCOLON 342
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2010, 13:09

MissMetal schreefCOLON
yolayo schreefCOLON Overigens ook hier wordt de nieuwe trend doorgezet met geen jaarpas korting meer.
Waar zie je dat staan, dat er geen jaarpaskorting is? We krijgen toch enkel in de mobiele standjes geen korting?
ik had het gezien op een foto van de bon bij iemand waarvan ik zeker weet dat hij een infinity jaarpas heeft.

Dit zal vermoedelijk ook wel de reden zijn dat je bij cafe des cascadeurs geen korting krijgt, al vind ik dat niet echt een cafe/bar want als je alleen daar wat wilt drinken dan gaat dat weer niet.

Makkelijk verdiend toch we maken er een bar van. Wegh korting maar of daar nu zo veel behoefte an is durf ik wel in twijffel te trekken!
Afbeelding

Afbeelding



DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Een heerlijk kopje koffie of thee bij Victoria's Home Style Cooking.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Foto's: ED92
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

yolayo schreefCOLON
MissMetal schreefCOLON
yolayo schreefCOLON Overigens ook hier wordt de nieuwe trend doorgezet met geen jaarpas korting meer.
Waar zie je dat staan, dat er geen jaarpaskorting is? We krijgen toch enkel in de mobiele standjes geen korting?
ik had het gezien op een foto van de bon bij iemand waarvan ik zeker weet dat hij een infinity jaarpas heeft.

Dit zal vermoedelijk ook wel de reden zijn dat je bij cafe des cascadeurs geen korting krijgt, al vind ik dat niet echt een cafe/bar want als je alleen daar wat wilt drinken dan gaat dat weer niet.

Makkelijk verdiend toch we maken er een bar van. Wegh korting maar of daar nu zo veel behoefte an is durf ik wel in twijffel te trekken!
Wij kregen vorige week bij cascadeurs wel korting op onze maaltijd met Infinity.
In de bars is het idd al hele tijd afgeschaft zelfs voor Cast members.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56

Bij Cascadeurs krijg ik vaak al een bon zonder korting en moet dan nogmaals vragen om de korting (ook al geef ik het vooraf aan dat ik jaarkaart heb) en dan halen ze die alsnog eraf.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Mich€l schreefCOLONBij Cascadeurs krijg ik vaak al een bon zonder korting en moet dan nogmaals vragen om de korting (ook al geef ik het vooraf aan dat ik jaarkaart heb) en dan halen ze die alsnog eraf.
Toen ze afruimden vroegen ze of we nog wat wilden. Ik zei nee en toonde kaart, meegelopen naar kassa en kreeg gewoon korting.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
yolayo
Member
Member
BerichtenCOLON 342
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2010, 13:09

Kortingen uitsluitend van toepassing op maaltijden en alcoholvrije dranken in de restaurants van de hotels en de parken van Disneyland Paris (met uitzondering van Café des Cascadeurs)en in de volgende restaurants in Disney Village: Annette's Diner, Café Mickey, La Grange, New York Style Sandwiches en The Steakhouse, met een limiet van 6 gasten. Deze korting is ook geldig op 24 en 31 december. Niet geldig op dagen waarop de Jaarpas niet geldig is voor toegang.



Bovenstaande komt van de website af van DLP dus daar is de korting normaal gesproken NIET geldig
Afbeelding

Afbeelding



DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Niet geldig op dagen dat de jaarpas niet geldig is, is er ook een van de nieuwe passen. Heb voorheen wel eens korting gehad op een blokdag
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56

yolayo schreefCOLONKortingen uitsluitend van toepassing op maaltijden en alcoholvrije dranken in de restaurants van de hotels en de parken van Disneyland Paris (met uitzondering van Café des Cascadeurs)en in de volgende restaurants in Disney Village: Annette's Diner, Café Mickey, La Grange, New York Style Sandwiches en The Steakhouse, met een limiet van 6 gasten. Deze korting is ook geldig op 24 en 31 december. Niet geldig op dagen waarop de Jaarpas niet geldig is voor toegang.



Bovenstaande komt van de website af van DLP dus daar is de korting normaal gesproken NIET geldig
Réductions applicables sur les repas et les boissons non-alcoolisées dans les restaurants des Hôtels et des Parcs de Disneyland Paris, ainsi que dans ceux du Disney Village mentionnés ci-après : Annette’s Diner, Café Mickey, La Grange, New York Style Sandwiches et The Steakhouse, et dans la limite de 6 personnes. Avantage également valable sur les diners du réveillon (24 et 31 décembre), hors jour de restriction et sur réservation. 

Dit komt ook van DLP site, dus dan is het wel geldig als je het in het Frans vraagt ;-)
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56

Discounts apply to food and non alcoholic drinks in restaurants and in the Disneyland Paris Hotels and Parks (except at the Café des Cascadeurs), and in the following restaurants in Disney Village: Annette’s Diner, Café Mickey, La Grange, New York Style Sandwiches and The Steakhouse, and in the limit of 6 guests. This advantage is also valid for Christmas Eve and New Year’s Eve dinners (24th and 31st December.) Not available on restriction days and must be booked in advance.

In het Engels dan weer niet ;-)
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Kreeg in elk geval korting, ga ik niet over liegen
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
yolayo
Member
Member
BerichtenCOLON 342
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2010, 13:09

Mich€l schreefCOLON
yolayo schreefCOLONKortingen uitsluitend van toepassing op maaltijden en alcoholvrije dranken in de restaurants van de hotels en de parken van Disneyland Paris (met uitzondering van Café des Cascadeurs)en in de volgende restaurants in Disney Village: Annette's Diner, Café Mickey, La Grange, New York Style Sandwiches en The Steakhouse, met een limiet van 6 gasten. Deze korting is ook geldig op 24 en 31 december. Niet geldig op dagen waarop de Jaarpas niet geldig is voor toegang.



Bovenstaande komt van de website af van DLP dus daar is de korting normaal gesproken NIET geldig
Réductions applicables sur les repas et les boissons non-alcoolisées dans les restaurants des Hôtels et des Parcs de Disneyland Paris, ainsi que dans ceux du Disney Village mentionnés ci-après : Annette’s Diner, Café Mickey, La Grange, New York Style Sandwiches et The Steakhouse, et dans la limite de 6 personnes. Avantage également valable sur les diners du réveillon (24 et 31 décembre), hors jour de restriction et sur réservation. 

Dit komt ook van DLP site, dus dan is het wel geldig als je het in het Frans vraagt ;-)
hahaha de Belgen mogen het ook gewoon vragen maar in elke andere taal staat het er wel bij :P

ik was nu toch nieuwsgierig en dacht zelf in eerste instantie aan een fout maar nee zelf spanje mag geen korting heb net wel tig landen zitten checken.

nog verder off topic ik kwam wel andere fouten tegen zo mogen de spanjaarden voor €59,95 hun photopass+ aankopen ;)


Mijn eerdere bewoording over de kartonnen beker trek ik bij deze dus netjes in want zag nu ook de foto van een koffie kopje.

Wat ik niet intrek is dat ik vind dat de prijzen ervoor belachelijk aan t worden zijn.
Afbeelding

Afbeelding



DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56

Heel handig idd die goed geüpdate voorwaarden in de verschillende talen Afbeelding

En wat betreft de prijzen ben ik het zeker eens dat sommige dingen erg duur zijn. Een flesje fris (33 cl) voor €5,- in de Fantasia Bar is daar een goed voorbeeld van. Op die manier lijkt een half liter flesje op het park in verhouding wel goedkoop ;) (terwijl daar ook een aardige prijs voor gevraagd wordt).
yolayo
Member
Member
BerichtenCOLON 342
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2010, 13:09

precies Michel haha ik schrok me vorige keer echt helemaal kapot ik wilde een flesje cola uit de koelkast halen in het winkeltje van het DLH €7,50, die heb ik dus netjes terug gezet he. Normaal kijk ik daar niet zo naar maar dat vond ik toch echt te gek voor woorden. Ik betaal ook rustig die €34 voor een ontbijt maar dit omdat de kwaliteit goed is. maar een flesje cola is en blijft een flesje cola.

Maar goed we zullen terug on topic gaan: volgende week ga ik dit uit proberen mits Nadja dit ook wil doen haha , we hebben maar 1 dagje.
Afbeelding

Afbeelding



DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar