Disney Dreams Of Christmas

Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Officiële perstekst Disneyland Paris

Gloednieuwe show: Disney Dreams! of Christmas

Disneyland Paris onthult deze Kerst een gloednieuwe show, geprojecteerd op het Kasteel van Doornroosje. Deze prachtige nieuwe productie combineert projecties, met fonteinen, special effects en vuurwerk op en rondom het Kasteel. De spectaculaire nieuwe show heet Disney Dreams! of Christmas en wordt in het Kerstseizoen vanaf 10 november 2013 tot 6 januari 2014 elke dag getoond wanneer de schemer valt.

Waar een nieuwe show is, is een nieuwe held. Olaf, de komische sneeuwpop uit de film Frozen, stapt speciaal uit de film en neemt de rol als ceremoniemeester op zich voor Disney Dreams! of Christmas. Dit betekent dat de bezoekers in Disneyland Paris de kans hebben om de karakters uit de film te ontmoeten, zelfs nog voordat de film in de bioscopen te zien is.

Disney Dreams! of Christmas gebruikt de technologie van Disney Dreams! (een award-winning show speciaal gecreëerd voor de 20e verjaardag van Disneyland Paris) in een compleet nieuwe jasje. De show wordt in vier grote scènes uitgevoerd. Deze vier scènes vieren de feestelijke kersttradities uit de hele wereld en de beste winterscènes uit de Disney klassiekers:


Olaf opent de Disney Dreams! of Christmas met een openingsscène geïnspireerd op Disney’s nieuwste film Frozen, een koninkrijk waar het altijd winter is. De Feeën uit de speelfilm Fantasia verschijnen op het Kasteel, alvorens de bezoekers getrakteerd worden op een scène uit een echte klassieke Walt Disney film: Bambi’s eerste stappen op het ijs.
De beroemde poppen uit de it’s a small world attractie gaan de grenzen over om het Kasteel van Doornroosje te bereiken en vieren de verschillende kersttradities van over de hele wereld.

De legendarische helden uit Toy Story hebben een heel speciaal kerstcadeau voor de bezoekers: zij treden op met hun eigen versie van De Notenkraker. Een versie die vol van kleur beloofd te zijn.


Tegen het einde van Disney Dreams! of Christmas betrekt Olaf het publiek bij een enorme kerstkaraoke-sessie. Met het orkest voert hij een Internationale versie van de klassieker Jingle Bells uit.

Disney Dreams! of Christmas is daarnaast ook nog eens een interactieve ervaring voor de bezoekers die Disney Light’Ears dragen. Deze lichtgevende Mickey oren veranderen synchroon met de show. Met het gebruik van de laatste infrarood technologie, geven de magische oren licht dat verandert in de loop van de show en op de maat van de muziek. Disney Light’Ears zijn te koop in verschillende winkels in Disneyland Paris tegen de prijs van €20.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Foto richting kasteel vanavond bij Dreams....

Afbeelding

Afbeelding

(Bron InsideDLParis)
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
FJMDesign
Member
Member
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 07 Okt 2013, 20:55

Hierbij enkele foto's van afgelopen zondag. Meer foto's op mijn Facebook: https://www.facebook.com/jef.matthee

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

De eerste en de laatste zijn mooiste!
Bedankt om te delen.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Twiggy
Member
Member
BerichtenCOLON 664
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:18

Mooie foto's zeg
Gebruikers-avatar
DennisvanTiel
Member
Member
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2013, 22:13

Prachtige foto's, kan niets anders zeggen.
Maar vind het wel jammer dat de kerstboom op Town Square staat en niet voor het kasteel.
Gebruikers-avatar
Jeroen
Member
Member
BerichtenCOLON 233
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2013, 19:18

DennisvanTiel schreefCOLONPrachtige foto's, kan niets anders zeggen.
Maar vind het wel jammer dat de kerstboom op Town Square staat en niet voor het kasteel.
Doe dan maar liever naast het kasteel :)

Mooie foto`s trouwens.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Twiggy
Member
Member
BerichtenCOLON 664
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:18

Glow: Disney Dreams Of Christmas
jelleberg
Member
Member
BerichtenCOLON 11
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2013, 19:12

Weet soms iemand hoe het nummer in dreams heet dat je aan het begin en eind hoor?
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

jelleberg schreefCOLONWeet soms iemand hoe het nummer in dreams heet dat je aan het begin en eind hoor?

Bedoel je Second Star To The Right?



De versie van Dreams zelf vind ik niet direct.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
jelleberg
Member
Member
BerichtenCOLON 11
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2013, 19:12

Dit nummer word ook gedraaid in disney dreams :

Frozen - Let it Go




EDIT MODERATOR: filmpje zichtbaar gemaakt!
Thommy023
Member
Member
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 25 Nov 2013, 21:24

Hoi allemaal,

Vandaag dan toch eens aangemeld op het forum, dit nadat ik toch al ongeveer 2 maanden de topics aan het lezen ben. Komende zondag gaan we weer naar Disney, om de vreugde al in de trein te laten beginnen wilde ik eigenlijk sommige muziekstukken uit dreams op mijn telefoon zetten. Het gaat vooral om de eerste 2 van de nieuwe christmas dreams, weten jullie welke liedjes dit zijn?

Groetjes Thomas
Gebruikers-avatar
disneynico
Member
Member
BerichtenCOLON 21
GeregistreerdCOLON 02 Okt 2013, 19:40

:sorc: gisteren de dreams eindelijk gezien en hij is prachtig
tyfoon002
Member
Member
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 26 Nov 2013, 10:42

Thommy023 schreefCOLONHoi allemaal,

Vandaag dan toch eens aangemeld op het forum, dit nadat ik toch al ongeveer 2 maanden de topics aan het lezen ben. Komende zondag gaan we weer naar Disney, om de vreugde al in de trein te laten beginnen wilde ik eigenlijk sommige muziekstukken uit dreams op mijn telefoon zetten. Het gaat vooral om de eerste 2 van de nieuwe christmas dreams, weten jullie welke liedjes dit zijn?

Groetjes Thomas

Ik ben er ook naar op zoek, helaas is het een eigen nummer dus weer moeilijk te vinden.
Het heet "Dreams of Winter Theme" & aan het einde "Winter Dreams Theme Finale"
Gebruikers-avatar
Jeroen
Member
Member
BerichtenCOLON 233
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2013, 19:18

Ik vind deze show echt mooi om te bekijken.
Hopelijk zit het allemaal mee en kan ik volgend jaar met kerst deze show bekijken.
Afbeelding
BUTTON_TOPIC_LOCKED

Terug naar