Klik hier voor meer aanbiedingen.

Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   - Nog niet geregistreerd?

Reageren op dit onderwerp  [ 476 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32
Werken in DLP? Kijk even hier! 
Auteur Bericht
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Bericht Re: Werken in DLP? Kijk even hier!
Contrats en alternance à Disneyland Paris (Métiers opérationnels)

Afbeelding
https://www.disneyhandicare.com

Vr 23 Mrt 2018, 12:36
Bericht 466 Top
Profiel WWW   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
audities Voor het nieuwe musical spektakel The Lion King vanaf 2019 gepland voor juni 2018.

Afbeelding

Disneyland Paris is op zoek naar Comedians / zangers om een ​​komisch duet uit te voeren met:

een zeer sterke aanwezigheid op het podium en een hoge bewegingskwaliteit
een perfecte beheersing van het Frans en het Engels

Timon
• Toonladder: La2 naar La3 / Tenor
• minstens 1m60 meten
• Kan de rol van een slungelig mannelijk personage interpreteren.

Pumba
• Toonladder: Mi2 tot Mi3 / Bariton
• meten vanaf 1m70
• Kan de rol van een mannelijk karakter met sterke build interpreteren.

Met Contract, dagelijks betaling, voor de periode van repetities en shows, vanaf mei 2019.
Als u ten minste 18 jaar bent en denkt te voldoen aan een van deze rollen, voeg uw CV, foto's (staand) en een demo (MP3 of link) aan uw cv vóór 23 mei 2018

Een pre-selectie op aanvraag zal worden gedaan voordat de audities worden bijeengeroepen.
Kandidaten die voor deze preselecties zijn geselecteerd, worden opnieuw uitgenodigd voor een definitieve selectie bestaande uit een auditie, kostuumassemblage en repetities vóór de uiteindelijke validatie.

Onvolledige applicaties worden niet in overweging genomen.

Klik hier voor originele bericht.

.

Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!

Ma 16 Apr 2018, 19:02
Bericht 467 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
werken er eigenlijk nog veel forumleden in DLP op dit moment? Het zou wel leuk zijn als er een lijstje is met wat ze doen, om eens hallo te zeggen als we ze zien :-)

Afbeelding

Do 24 Mei 2018, 10:06
Bericht 468 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
Altijd al een prins of prinses willen zijn? Disneyland Paris houdt open audities

Afbeelding

Velen dromen er ongetwijfeld van: een echte prins of prinses worden. Die droom kan nu ook realiteit worden, want Disneyland Paris is op zoek naar acteurs en actrices die in de huid willen kruipen van hun meest bekende figuren. En je verdient er nog geld mee ook!

"We zijn op zoek naar enthousiaste kandidaten met een grote dosis energie. Om mee te kunnen lopen in ons parades moet je ook goed kunnen dansen, op een gelijkaardige manier als de personages in de films", staat in de opmerkelijke vacature. "Het is jouw taak om de Disneyfiguren echt tot leven te brengen in het pretpark, onder meer door meet en greets met de bezoekers af te werken."

Heb je nog nooit zoiets gedaan? Geen probleem, want ervaring is niet vereist. Verder zijn er ook geen eisen op vlak van lengte. "Iedereen is welkom, ook kleine en lange mensen". Indien je je opgeeft voor de auditie wordt gevraagd een portretfoto en een exemplaar van je cv mee te brengen. Ook draag je best geen make-up en losse kledij, omdat je een aantal (dans)opdrachten te wachten staan. Een auditie duurt zo'n drie uur.

Voorwaarden
Geïnteresseerden moeten wel minstens 18 jaar oud zijn, en bereid zijn om 's avonds laat te werken. De tewerkstelling loopt van februari 2019 en eindigt in september 2019 of in januari 2020. Wie het goed doet kan bij Disney ook een contract van onbepaalde duur scoren, zo staat er te lezen.

Kandidaten kunnen alle details vinden op deze website en zich daar ook inschrijven voor de auditie op 21 september in Amsterdam, of die van 22 september in Parijs. Ook andere data en locaties zijn mogelijk.

Afbeelding

Bron: HLN

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!

Do 12 Jul 2018, 22:18
Bericht 469 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
MissMetal schreef:
werken er eigenlijk nog veel forumleden in DLP op dit moment? Het zou wel leuk zijn als er een lijstje is met wat ze doen, om eens hallo te zeggen als we ze zien :-)

Hier ben ik ook wel benieuwd naar, wij vinden het altijd erg leuk om een Nederlandse CM tegen te komen.

grz

MJ

Vr 13 Jul 2018, 10:52
Bericht 470 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
mcjas schreef:
MissMetal schreef:

Hier ben ik ook wel benieuwd naar, wij vinden het altijd erg leuk om een Nederlandse CM tegen te komen.

grz

MJ

Hij is niet actief op dit forum, maar als je een Nederlandse cm tegen wil komen kan dat bij Newport Bay Club. Mijn broer werkt daar op dit moment bij de receptie. (In ons trip report kan je zien waar je hem aan kan herkennen).

Afbeelding
38x Disneyland Paris, 17x Disney On Ice, 1x Mediterranean Cruise Disney Magic

Afbeelding

Zo 22 Jul 2018, 22:01
Bericht 471 Top
Profiel WWW   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Heeft iemand een idee waar / hoe ik het beste kan soliciteren / contact op kan nemen voor werk in een van de Disney parken?
(Voorkeur is Amerika maar andere parken is ook OK!). Ik wil graag aan de slag op de kostuum afdeling :) mag ook een internship(stage) zijn. Alle hulp is welkom!

What else is life but being near you? Do they suspect? Oh, to be given to you; you to me. I will be faithful to you. True. -Pocahontas

Di 21 Aug 2018, 20:39
Bericht 472 Top
Profiel WWW   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
Audities 22 september

Afbeelding

Op 22 september zijn de open audities voor de Character en Parade afdeling van Disneyland Paris. Ben jij tussen de 141 cm en 154 cm of tussen de 181 cm en 193 cm? Enthousiast en energiek? Dan zijn ze wellicht op zoek naar jou.

Altijd al een character willen zijn in Disneyland? Bekijk dan hier de vacature.

Mijn hobby, mijn passie. Like mijn pagina en blijf op de hoogte.
https://www.facebook.com/pages/Kittys-little-bakery/252489791597158

Ma 27 Aug 2018, 16:06
Bericht 473 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Miss CM

Reageer met citaat
Ik ben serieus al minimaal 15x getagd door mensen in die vacature!

Afbeelding

Ma 27 Aug 2018, 18:37
Bericht 474 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
belle1608 schreef:

waar wacht je op? ;) ik ben helaas 1m97 en ook qua gewicht misschien ook minder geschikt als prins :P

Ma 27 Aug 2018, 19:59
Bericht 475 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
Japperboy schreef:
belle1608 schreef:

waar wacht je op? ;) ik ben helaas 1m97 en ook qua gewicht misschien ook minder geschikt als prins :P

Schelen wij bijna een halve meter?????

Ik ben eens een keer niet te klein voor een auditie, dat ik dit nog mee mag maken.

Mijn hobby, mijn passie. Like mijn pagina en blijf op de hoogte.
https://www.facebook.com/pages/Kittys-little-bakery/252489791597158

Ma 27 Aug 2018, 22:08
Bericht 476 Top
Profiel   
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Reageren op dit onderwerp   [ 476 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32