Klik hier voor meer aanbiedingen.

Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   - Nog niet geregistreerd?

Reageren op dit onderwerp  [ 176 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
De Restaurants van Disney Village 
Auteur Bericht
Gebruikers-avatar
Beheerder

Reageer met citaat
Bericht Re: De Restaurants van Disney Village
The Steakhouse in Disney Village is terug open na de renovatie werken. [url]https://www.disneylandparis.com/…/disney-village/steakhouse/[/url]

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding

Di 04 Dec 2018, 12:54
Bericht 166 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Hoi Allemaal,

Wij zijn van plan om binnenkort weer eens een dagje naar het resort af te reizen. Kunnen dagjes mensen ook een reservering maken om te eten met Disney Figuren? Bijvoorbeeld het ontbijt of het diner bij cafe mickey?

Za 23 Feb 2019, 20:28
Bericht 167 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
Bericht De Restaurants van Disney Village
Ibud schreef:
Hoi Allemaal,

Wij zijn van plan om binnenkort weer eens een dagje naar het resort af te reizen. Kunnen dagjes mensen ook een reservering maken om te eten met Disney Figuren? Bijvoorbeeld het ontbijt of het diner bij cafe mickey?

Je kunt altijd een reservering maken om te eten. Ik zou als ik jou was alleen wel even kijken in het eten met disneyfiguren topic. viewtopic.php?p=127469&sid=2940e022f4da55855b053984d213db4b#p127469
Want er is alleen lunch en diner bij cafe mickey. En geen ontbijt meer. Tijdens lunch zijn er ook geen figuren aanwezig.

Mijn hobby, mijn passie. Like mijn pagina en blijf op de hoogte.
https://www.facebook.com/pages/Kittys-little-bakery/252489791597158

Za 23 Feb 2019, 20:51
Bericht 168 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
Il était une fois à Disneyland Paris - The Steakhouse - "Les trois vies de Chicago"

Laurent Cayuela, schrijver-ontwerper bij Walt Disney Imagineering Creative Paris, neemt je mee door de verhalen die Disneyland Parijs uniek maken. Voor deze nieuwe aflevering ga je naar The Steakhouse in Disney Village, waarvan de setting een heel compleet verhaal vertelt, in drie tijdperken ...

Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!

Ma 25 Feb 2019, 19:04
Bericht 169 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Iemand recent nog geweest die toevallig een foto heeft van de chacha menu bij rainforest cafe?
Ik vind online enkel de standaard menu terug en wilde graag even kijken wat er tegenwoordig op de chacha menu staat aangezien die om de x tijd wel een update krijgt... of iemand die gewoon nog weet wat erop staat? Dank bij voorbaat!

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Afbeelding

Zo 10 Mrt 2019, 09:50
Bericht 170 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
Dit kreeg ik via de officiële site van Rainforest Café . Hopelijk kan je hiermee verder :)

Afbeelding

Zo 10 Mrt 2019, 10:03
Bericht 171 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
D-Tekenaar schreef:
Dit kreeg ik via de officiële site van Rainforest Café . Hopelijk kan je hiermee verder :)

Afbeelding
Bedankt, maar dat is de kindermenu. Ik bedoel de chacha menu zodus de hoofdgerecht +desssert combi voor volwassenen die meestal buiten ook aangegeven staat.
Is een tijdje een ravioli en gebraden kip geweest en chili con carne en als dessert meestal moelleux/creme brulee maar ik wilde dus graag weten welke keuzes die tegenwoordig heeft, en daar vind ik online niets (recent) van terug.

Afbeelding

Zo 10 Mrt 2019, 15:14
Bericht 172 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
Mijn excuses, Dit is het enige wat ik vind onder deze naam.
Maar ik ben er zeker van dat je de gewenste menu nog gaat vinden.

Zo 10 Mrt 2019, 16:52
Bericht 173 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Ona1991 schreef:
Iemand recent nog geweest die toevallig een foto heeft van de chacha menu bij rainforest cafe?
Ik vind online enkel de standaard menu terug en wilde graag even kijken wat er tegenwoordig op de chacha menu staat aangezien die om de x tijd wel een update krijgt... of iemand die gewoon nog weet wat erop staat? Dank bij voorbaat!

Sorry dat ik het nu pas lees.

Wij waren gisteren in het restaurant maar ik heb op de menukaart geen menu's zien staan, was alleen a la carte wat je kon eten.
Behalve kindermenu die hierboven staat.

groetjes

Afbeelding

Afbeelding

Zo 10 Mrt 2019, 20:49
Bericht 174 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Minnie1979 schreef:
Ona1991 schreef:

Sorry dat ik het nu pas lees.

Wij waren gisteren in het restaurant maar ik heb op de menukaart geen menu's zien staan, was alleen a la carte wat je kon eten.
Behalve kindermenu die hierboven staat.

groetjes

Hij staat meestal niet in de standaard kaart maar op zo'n aparte geplastificeerde die ze meestal meebrengen. buiten hangt of hing hij altijd aan de andere kant van de standaard menu of op een apart bord.
Aangezien ik er niks meer van terug vind, begin ik te twijfelen of het überhaupt nog bestaat. In November was hij er nog wel maar ik vind er echt niks meer van dus zou goed kunnen dat ze ermee gestopt zijn.
Was altijd een goede deal, +/- 25€ voor hoofdgerecht en dessert exclusief drankje en er stonden ook altijd andere zaken op dan de standaard kaart wat weer voor diversiteit zorgde. :)

@ D-Tekenaar, no problem, alsnog bedankt om mee te zoeken! ;)

Afbeelding

Zo 10 Mrt 2019, 21:16
Bericht 175 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Ik heb buiten ook gekeken naar menukaart en ook geen menu's gezien.
Want ik zou ook meer geneigd zijn om menu te nemen omdat het voordeliger uitkomt dan a la carte te eten.

Was wel lekker moet ik zeggen, was eerste keer we er zijn gaan eten.

Afbeelding

Afbeelding

Zo 10 Mrt 2019, 21:53
Bericht 176 Top
Profiel   
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Reageren op dit onderwerp   [ 176 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12