Klik hier voor meer aanbiedingen.

Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   - Nog niet geregistreerd?

Reageren op dit onderwerp  [ 209 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14
Disney apps 
Auteur Bericht
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Bericht Re: Disney apps
Lars1978 schreef:
Ben ik de enige die zich zorgen maakt dat Apple zich steeds verder met Disney bemoeit? Wat is de volgende stap? Overname? Filmrechten (dus alleen op iTunes maar niet meer op Netflix bijvoorbeeld)? Ik zou er niet gek van opkijken met al die miljarden van Apple... maar ergens voelt het niet helemaal goed... (sorry, beetje off-topic)

Ik zou me er niet al te druk om maken, aangezien Disney toch met hun eigen streaming service komt en dan zo goed als alles van Netflix wordt afgehaald.

AfbeeldingWaiting for the day we'll meet. Afbeelding

Do 28 Sep 2017, 23:03
Bericht 196 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
Coco VR" zet mensen in de wereld van Pixar's Coco

Afbeelding

Pixar Animation Studios kondigde vandaag de eerste virtuele reality-ervaring aan, op de jaarlijkse Oculus Connect-developersconferece in San Jose, CA. Disney-Pixar zal samenwerken met Oculus om een ​​geweldige ervaring te creëren voor de film "Coco."

"Coco VR" zal een sociale virtuele realiteitservaring zijn die mensen toestaat om de werelden van "Coco" met hun vrienden te verkennen.

Bron:Inside The Magic

Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!

Wo 11 Okt 2017, 22:26
Bericht 197 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
Disney apps vieren Halloween

Halloween is gearriveerd bij de Disney apps. Van Club Penguin tot Tsum Tsum, zie je hoe je favoriete Disney apps het feest vieren.

Club Penguin komt in de Halloween sfeer met nieuwe spookachtige inhouden

Afbeelding

Spelers worden verstoord met het Halloween-evenement van Club Penguin Island! Island Central heeft een aantal spookachtige nieuwe bewoners, en het is de missie van de pinguïn gemeenschap om hun stad terug te krijgen. Fans kunnen spoken met sneeuwballen verslaan om speciale kostuums, feestelijke spullen en spookpartijen te ontgrendelen. Er is tijdens dit evenement geen tekort aan ondeugend plezier, dat loopt tot 31 oktober. Club Penguin Island is beschikbaar voor gratis te downloaden, met dedeoptie optie om een ​​maandelijks abonnement te kopen, op de Apple App Store en Google Play. Gebruikers kunnen de volledige versie van Club Penguin Island proberen met een zeven dagen gratis proefperiode.

Toon je innerlijke Villain met Disney Emoji Blitz’s Halloween Event

Afbeelding

Disney Emoji Blitz krijgt verschillende soorten engheid in het aankomende Halloween-evenement. Van 24 tot 31 oktober kwamen Jack Skellington en Sally op het spel voor het allereerste Nightmare Before Christmas-evenement. Disney Emoji Blitz is gratis te downloaden met in-app aankopen in de Apple App Store en Google Play store.

Afbeelding

geen Tricks, enkel Treats bij The Disney Stickers Halloween Pack

Tekstberichten zullen vrolijk en verschrikkelijk plezierig worden met de nieuwe Disney Stickers: Halloween pack. Spelers kunnen hun vrienden bespoken met meer dan 20 geanimeerde stickers zoal Jack Skellington, Gaston, Scar en meer. De Disney Stickers: Halloween pack is nu beschikbaar voor $ 1,99 op de App Store voor iMessage.

Afbeelding

Loop over naar de Dark side met Star Wars Galaxy of Heroes

Op 31 oktober nemen de Ghosts of Dathomir het Star Wars Galaxy of Heroes event over! Er gebeurt iets vreemd in de wereld van Dathomir en spelers zullen moeten te weten komen waarom. Zij zullen hun krachten moeten bundelen en een epische strijd tegen de Nightsisters moeten overwinnen om Nightsister Zombie en Wraith shards te veroveren. Star Wars Galaxy of Heroes is gratis te downloaden op de Apple App Store en Google Play.

Afbeelding

Heb een Boe!-tastische Tijd tijden het Disney Tsum Tsum Halloween Event

De schurken zijn verrezen op Disney Tsum Tsum en jullie moeten ze verslaan.Spelers zullen hun vaardigheden moeten gebruiken om voor een hoge score te gaan en spook-tastische gebeurtenisbeloningen te verdienen. Deze vrolijke Tsum Tsum-viering tot 31 oktober. Disney Tsum Tsum is gratis te downloaden bij aankopen in app op de App Store en Google Play.

https://www.laughingplace.com/w/news/2017/10/25/disney-apps-celebrate-halloween/amp/

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!

Wo 25 Okt 2017, 20:31
Bericht 198 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Weet iemand wanneer Tsum Tsum Land internationaal gaat?
Het ziet er zo leuk uit!

Wo 01 Nov 2017, 16:26
Bericht 199 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
In Miagic Kingdoms zijn er soms tijd gelimiteerde opdrachten. Zoals Alice nu. In het verleden is ook Frozen geweest. Toen speelde mijn vriendin het nog niet. Bij die characters staat: `coming soon`. Hoe gaat zij die nog krijgen? Of komen die nooit meer terug?

Vanaf 2002 t/m 2016 totaal 83 dagen naar Disneyland Parijs. Meerdere keren in Santa Fé, Explorer, Residhome, Kyriad, Ibis en B&B
In 2013 8 dagen in WDW Art of Animation geweest.
Afbeelding

Di 14 Nov 2017, 22:02
Bericht 200 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
edisney schreef:
In Miagic Kingdoms zijn er soms tijd gelimiteerde opdrachten. Zoals Alice nu. In het verleden is ook Frozen geweest. Toen speelde mijn vriendin het nog niet. Bij die characters staat: `coming soon`. Hoe gaat zij die nog krijgen? Of komen die nooit meer terug?

Volgens mij komen ze terug bij events. Ten minste, als de events terug komen of soortgelijke events. Kwestie van geduld vrees ik. Ik heb ze namelijk ook nog niet allemaal, dus hoop ze wel te krijgen nog.

Mijn hobby, mijn passie. Like mijn pagina en blijf op de hoogte.
https://www.facebook.com/pages/Kittys-little-bakery/252489791597158

Do 16 Nov 2017, 09:23
Bericht 201 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
BibiTotoLover schreef:
Het ziet er zo leuk uit!

Helaas niet, wacht er ook op. :D

Hopelijk duurt het niet zo lang als met de bingo kaarten. :roll:

Mijn hobby, mijn passie. Like mijn pagina en blijf op de hoogte.
https://www.facebook.com/pages/Kittys-little-bakery/252489791597158

Do 16 Nov 2017, 09:29
Bericht 202 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Miss CM

Reageer met citaat
Mama van prinsesjes schreef:
edisney schreef:

Volgens mij komen ze terug bij events. Ten minste, als de events terug komen of soortgelijke events. Kwestie van geduld vrees ik. Ik heb ze namelijk ook nog niet allemaal, dus hoop ze wel te krijgen nog.

Ik heb ook gespeeld dat Nightmare Before Christmas er was, en de Lion King, en Incredibles, helaas nog niet meegemaakt dat ze terugkwamen. (Moet wel zeggen dat ik het spel sinds kort weer erop heb gezet, en toen weer bij 0 moest beginnen). Of je moet soms echt geld uitgeven voor speciale kisten waar dan zo'n limited event character is zit, maar dat gaat mij een beetje te ver. Hopelijk komt het echt ooit weer terug.

DLP: 24x sinds 1994
WDW: 8x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Afbeelding
Afbeelding

Next DLP trip: juli 2018
Next WDW trip: januari 2019

Do 16 Nov 2017, 09:51
Bericht 203 Top
Profiel WWW   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Laura schreef:
edisney schreef:

Ik heb ook gespeeld dat Nightmare Before Christmas er was, en de Lion King, en Incredibles, helaas nog niet meegemaakt dat ze terugkwamen. (Moet wel zeggen dat ik het spel sinds kort weer erop heb gezet, en toen weer bij 0 moest beginnen). Of je moet soms echt geld uitgeven voor speciale kisten waar dan zo'n limited event character is zit, maar dat gaat mij een beetje te ver. Hopelijk komt het echt ooit weer terug.

Dat is jammer. Veel geduld hebben dus. Geld uitgeven aan een app gaat tegen de principes in. Geef liever geld uit in Disney zelf.

Vanaf 2002 t/m 2016 totaal 83 dagen naar Disneyland Parijs. Meerdere keren in Santa Fé, Explorer, Residhome, Kyriad, Ibis en B&B
In 2013 8 dagen in WDW Art of Animation geweest.
Afbeelding

Vr 17 Nov 2017, 18:15
Bericht 204 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Choose Your Own Adventure With Mickey Mouse & Google Home

Afbeelding
https://www.disneyhandicare.com

Za 09 Dec 2017, 17:34
Bericht 205 Top
Profiel WWW   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Google Home l Cars Adventure | Disney

Afbeelding

Do 14 Dec 2017, 20:50
Bericht 206 Top
Profiel WWW   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Kingdom Hearts 3 komt eraan !!!

Afbeelding

Za 10 Feb 2018, 09:53
Bericht 207 Top
Profiel WWW   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
Disney en PerBlue kondigen 'Disney Heroes: Battle Mode' aan

Afbeelding

Terwijl de game al een tijdje in Soft Launch is, hebben Disney en PerBlue vandaag Disney Heroes aangekondigd: Battle Mode, een nieuwe, actievolle mobiele role-playing game (RPG) met Disney- en Pixar-helden die samen in hetzelfde universum strijden. op allerlei nieuwe manieren. Spelers zullen leuke, onverwachte 5v5-matches beleven met fan-favoriete personages uit The Incredibles, Wreck-It Ralph, Pirates of the Caribbean en nog veel meer. Pre-registratie begint vandaag op Google Play ™ en de game is later dit jaar beschikbaar in de App Store® en op Google Play.

"Disney Heroes: Battle Mode brengt Disney- en Pixar-personages samen in een gloednieuw, origineel universum", zegt Lisa Anderson, vice president Games, Disney. "PerBlue heeft fantastisch werk geleverd door onze personages op authentieke Disney-wijze tot leven te brengen, en spelers zullen verrast en opgetogen zijn als ze hero-team-ups mixen en matchen."

Afbeelding

Belangrijkste kenmerken zijn:

Deep Bench of Characters: Verzamel en transformeer 30+ Disney- en Pixar-helden in gevechtsklare grote shots, waaronder The Incredibles, Frozone, Wreck-It Ralph, Vanellope von Schweetz, Judy Hopps, Nick Wilde en meer.

Missies en vriendschapscampagnes: combineer onwaarschijnlijke Disney- en Pixar-personages om samen in hetzelfde universum te strijden om exclusieve bonussen te verdienen.

Een nieuwe digitale wereld: leid personages door een digitale wereld die ze moeten redden van een kwaadaardig virus.

Epische vaardigheden en uitrusting: activeer vaardigheden, rust uitrusting uit van personages om grotere en slechtere vijanden aan te vallen.

"We zijn verheugd om met enkele van de meest herkenbare personages en merken in de wereld samen te werken en ze samen te brengen in een nieuw universum dat we hebben gecreëerd ", zegt Justin Beck, CEO van PerBlue. "Disney en Pixar zijn geweldige medewerkers geweest die onze visie hebben gedeeld voor het creëren van een leuke multiplayer-ervaring waar alle gamers van kunnen genieten." Disney Heroes: Battle Mode is de eerste game die is ontwikkeld tussen Disney en PerBlue sinds de deal eerder dit jaar werd aangekondigd.

Pre-registratie voor Disney Heroes: Battle Mode begint vandaag op Google Play. Pre-geregistreerde spelers ontvangen een gratis held van hun keuze bij het lanceren van het spel. Helden om uit te kiezen zijn onder meer Mr. Incredible, Fix-It Felix, Jr., Nick Wilde, Jessie en Sulley with Boo.

bron: Diskingdom

Ma 02 Apr 2018, 21:00
Bericht 208 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
BibiTotoLover schreef:
Het ziet er zo leuk uit!

Helaas niet, wacht er ook op. :D

Hopelijk duurt het niet zo lang als met de bingo kaarten. :roll:

Ohh my! Nee, inderdaad zeg! Maarja.. helaas nog steeds geen nieuws erover. :(

Disney Heroes Battle Mode ziet er ook wel leuk uit...

Za 12 Mei 2018, 21:56
Bericht 209 Top
Profiel   
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Reageren op dit onderwerp   [ 209 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14