Disney voor mindervaliden

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

marnixk schreefCOLONwij hopen in november nog naar disney te kunne. Nu heb ik de volgende vraag. Mijn vrouw is sinds 1,5 jaar in behandeling voor borstkanker. Hierdoor is ze erg snel moe en kan niet lang staan. Als we nu in Nederland ergens heen gaan dan nemen we de rolstoel mee. Nu is mijn vraag welke papieren moeten we bij het ziekenhuis regelen om in disney voor een easy access card (of hoe het nu heet)
Je moet een recente brief in het Engels of Frans hebben met wat je vrouw heeft. Als je in een Disney hotel slaapt ken je de kaart al vragen bij het inchecken aan de receptie.

Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Disneyfan1983
Member
Member
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 05 Sep 2018, 09:50

Hallo Allemaal,

Vanwege corona zijn wij al even niet meer in disneyland geweest en wil evt van de zomer gaan.
Ik heb vernomen dat de richtlijnen veranderd zijn betreft een groene kaart, als ik het goed heb moet ik nu van te voren wat mailen en krijg ik dan via de mail uitsluitsel.
Maar wat voor een documenten moet ik meesturen, als ik op de site van disney kijke zie ik wel een rijtje, maar blijft onduidelijk, ik zit in de wao, dus staat er dat je papieren van het uwv moet opsturen, maar wat dan precies en moet dit dan in het engels zijn?

Alvast bedankt, groet Danielle
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar