Klik hier voor meer aanbiedingen.

Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   - Nog niet geregistreerd?

Reageren op dit onderwerp  [ 354 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24
Disneyland Parijs Merchandise nieuwtjes 
Auteur Bericht
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Bericht Re: Disneyland Parijs Merchandise nieuwtjes
Tinkerchell schreef:
Weet iemand toevallig waar in DLP de rosegold ears verkrijgbaar zijn? Ik ga er morgen heen en wil ze zo graag!

Paar weken geleden overal volop verkrijgbaar. De 2 winkeltjes onder het Disneyland Hotel (East & West Plaza Boutique) stonden grote ronddraaiende display's waar ze aanhingen. Winkeltje bij Buzz, Emporium, de kledingwinkel op Main Street, World Of Disney, ... Hadden ze allemaal. Studios niet geweest toen dus daar weet ik het niet van.

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Do 14 Jun 2018, 10:39
Bericht 346 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Ona1991 schreef:
Tinkerchell schreef:
Weet iemand toevallig waar in DLP de rosegold ears verkrijgbaar zijn? Ik ga er morgen heen en wil ze zo graag!

Paar weken geleden overal volop verkrijgbaar. De 2 winkeltjes onder het Disneyland Hotel (East & West Plaza Boutique) stonden grote ronddraaiende display's waar ze aanhingen. Winkeltje bij Buzz, Emporium, de kledingwinkel op Main Street, World Of Disney, ... Hadden ze allemaal. Studios niet geweest toen dus daar weet ik het niet van.

Bedankt voor je snelle reactie! Dan zal ik daar morgen gaan kijken :D

''for to have faith, is to have wings..''

Do 14 Jun 2018, 10:49
Bericht 347 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Beheerder

Reageer met citaat
Nieuwe kerstboom decoratie te koop in Disneyland ParisAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding

Vr 15 Jun 2018, 07:06
Bericht 348 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Ona1991 schreef:
Tinkerchell schreef:

Ik heb bijna alle winkels al gehad maar kan ze nergens vinden, echt balen! Heeft iemand ze recent nog ergens gezien toevallig?

Heb ze overigens vandaag ook pas bij twee vrouwen gezien, had ik gezien de ‘hype’ meer verwacht haha

''for to have faith, is to have wings..''

Vr 15 Jun 2018, 17:37
Bericht 349 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Tinkerchell schreef:
Ona1991 schreef:
Tinkerchell schreef:

Ik heb bijna alle winkels al gehad maar kan ze nergens vinden, echt balen! Heeft iemand ze recent nog ergens gezien toevallig?

Heb ze overigens vandaag ook pas bij twee vrouwen gezien, had ik gezien de ‘hype’ meer verwacht haha

Ik ben 26/05 geweest, dus niet bepaald lang geleden. ;) Al aan de CM's gevraagd? die kunnen vaak ook wel meegeven wanneer ze opnieuw beschikbaar zouden moeten zijn of in welke winkels ze er nog wel zijn.

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Vr 15 Jun 2018, 19:19
Bericht 350 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Mister CM

Reageer met citaat
Tinkerchell schreef:
Ona1991 schreef:
Tinkerchell schreef:

Bedankt voor je snelle reactie! Dan zal ik daar morgen gaan kijken :D
Vorig weekend waren ze overal op.... Wachten op nieuwe voorraad

Za 16 Jun 2018, 11:20
Bericht 351 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Sielkee schreef:
Heeft iemand foto's van de paraplu's die op dit moment te koop zijn?
In mei zag ik kleine paraplu’s van 25th anniversary en Paris collection en een ‘normale grote’ paraplu van de Paris collection. Die laatste heb ik zelf gekocht.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Za 16 Jun 2018, 22:52
Bericht 352 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
Object van de maand: de voetbalshirt van Team Mickey

De zonnige dagen zijn eindelijk hier en ook voetbal is geland in Disneyland Parijs! De kinderen zullen het voetbalfestival volledig kunnen beleven door een heel speciale trui aan te trekken. Elke maand vindt u onze selectie originele, ongebruikelijke en trendy items te koop bij Disneyland Parijs.
Word lid van Team Mickey met de voetbaltrui!

Voor het eerst hebben Merchandise-teams van Disneyland Parijs een voetbalshirt voor kinderen ontwikkeld. En wie is beter dan Mickey zelf om de ambassadeur en aanvoerder van dit team te zijn? Voor het shirtnummer werd niets aan het toeval overgelaten: de 28e herinnert aan het jaar 1928, het eerste optreden van de bekendste muis in "Steamboat Willie".

Afbeelding

"Met deze eerste trui van Disneyland Paris zullen onze kleine kampioenen het leuk vinden om samen met Mickey voor hun favoriete team te supporterenen op het ritme van voetbalwedstrijden! Christelle, Manager Softlines.

Waar vind je het?

Dit item is beschikbaar in Disney Street (Main Street, USA), Sir Mickey (Fantasyland), World of Disney (Disney Village), New York Boutique (Disney's Hotel New York), Northwest Passage (Disney's Sequoia Lodge)
Het hierboven gepresenteerde product is ook verkrijgbaar via verkoop op afstand. Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice via +33 (0) 1.64.74.20.85 of +33 (0) 1.64.74.41.57 of per e-mail: dlp.mail.order@disney.com

bron: Disneyland paris

Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!

Ma 18 Jun 2018, 19:53
Bericht 353 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Beheerder

Reageer met citaat
Vanaf woensdag 27 juni starten de solden in Disneyland ParisAfbeelding

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding

Zo 24 Jun 2018, 11:22
Bericht 354 Top
Profiel   
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Reageren op dit onderwerp   [ 354 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24