Klik hier voor meer aanbiedingen.

Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   - Nog niet geregistreerd?

Reageren op dit onderwerp  [ 374 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25
Disneyland Parijs Merchandise nieuwtjes 
Auteur Bericht
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
Bericht Re: Disneyland Parijs Merchandise nieuwtjes
Wil je kijken hoeveel jacks en rokken er nog hangen? Jaa ik zag ook veel baby dingetjes, we hebben een babyboom in december haha, dus dat komt ook goed uit :P

DLP: 24x sinds 1994
WDW: 8x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Afbeelding
Afbeelding

Next DLP trip: juli 2018
Next WDW trip: januari 2019

Do 28 Jun 2018, 09:02
Bericht 361 Top
Profiel WWW   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Laura schreef:
Wil je kijken hoeveel jacks en rokken er nog hangen? Jaa ik zag ook veel baby dingetjes, we hebben een babyboom in december haha, dus dat komt ook goed uit :P

Natuurlijk, geen probleem :)

Do 28 Jun 2018, 09:09
Bericht 362 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
Object van de maand: Incredible smartphone case

Afbeelding

Terwijl de Disney • Pixar-film "The Incredibles 2" nog maar net in de bioscoop verschenen is, kunnen bezoekers van Disneyland Parijs nu al een brede selectie van producten vinden die zijn gewijd aan de beroemde familie superhelden. Elke maand vindt u onze selectie originele, ongebruikelijke en trendy items te koop in Disneyland Paris.

Breng een "incredible" tintje op uw smartphone door een case te kiezen die is geïnspireerd op het superpak van Robert Parr, beter bekend als Mr. Incredible. De afdeling "Media Merchandise" werkte ruim voor de release van de film in samenwerking met de creatieve teams van Disney • Pixar, om dit product te ontwikkelen.

De case is verkrijgbaar in verschillende formaten van iPhones (6/7/8) en de winkels van Disneyland Parijs bieden een brede selectie universele cases voor vele soorten smartphones.

Afbeelding

Het perfecte accessoire om Elastigirl en Mr. Incredible te ontmoeten en dit moment te vereeuwigen nabij Art of Animation (Walt Disney Studios Park) elke dag tijdens de zomer.

https://news.disneylandparis.com/wp-content/uploads/2018/07/SYL1026-1200x801.jpg

Waar vind je het?

Dit artikel is verkrijgbaar bij Plaza West, Emporium (Main Street U.S.A.), Constellations (Discoveryland), Legends of Hollywood (Front Lot) en World of Disney (Disney Village) -winkels.

Het hierboven gepresenteerde product is ook verkrijgbaar via verkoop op afstand. Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice per e-mail: dlp.mail.order@disney.com

bron: Disneyland Paris

Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!

Wo 04 Jul 2018, 21:19
Bericht 363 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Ik vind het echt zo onnozel dat ze geen hoesjes meer maken voor andere toestellen dan Iphone hé! Vroeger hadden ze er toch ook voor samsung en vaak zo van die universele die op verschillende modellen pasten?

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Do 05 Jul 2018, 09:07
Bericht 364 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
Mickey the Sorcerer's Apprentice van Richard Orlinski (17 cm) is terug in Disneyland Paris

Afbeelding

in Harrington's Fine China & Porcelain Shops (Disneyland® Park), The Disney Gallery (Disney Village®), Mickey's Gallery (Disneyland® Hotel), Bay Boutique (Disney's Newport Bay Club®) en New York Boutique (Disney's New York® Hotel) kan je voor 49 € het beeldje ontworpen door Richard Orlinski terug kopen. Dit collector's item is ook verkrijgbaar via verkoop op afstand door contact op te nemen met onze klantenservice via e-mail: dlp.mail.order@disney.com

bron: Disneyland Paris

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!

Do 05 Jul 2018, 13:35
Bericht 365 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
Ona1991 schreef:
Ik vind het echt zo onnozel dat ze geen hoesjes meer maken voor andere toestellen dan Iphone hé! Vroeger hadden ze er toch ook voor samsung en vaak zo van die universele die op verschillende modellen pasten?

zouden dat de universele cases niet zijn?

Do 05 Jul 2018, 13:36
Bericht 366 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Japperboy schreef:
Ona1991 schreef:

zouden dat de universele cases niet zijn?

Die hebben ze ook niet meer, afgelopen weekend echt alleen maar voor iphone zien hangen. Jammer, want zo mis je een heel groot deel van je publiek...

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Do 05 Jul 2018, 14:01
Bericht 367 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
Van garde tot kookwekker, van slakom tot peper en zout stel. Deze leuke Mickey en Mnnie keukenspulletjes zijn te koop in Disneyland Paris. Voor elk soort keukenprinsesje wat wils.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mijn hobby, mijn passie. Like mijn pagina en blijf op de hoogte.
https://www.facebook.com/pages/Kittys-little-bakery/252489791597158

Do 05 Jul 2018, 21:39
Bericht 368 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
Exclusief verkrijgbaar vanaf vandaag bij Harrington's: De Stitch Toverstaf (€69,99)

Afbeelding
Afbeelding

Beperkte oplage van 250 glazen toverstokken van Arribas Brothers met het Stitch model, verkrijgbaar bij Harrington's voor €69,99

meer weten over de prinsessencollectie van deze toverstokken? klik hier

bron: Arribas France

Za 07 Jul 2018, 18:16
Bericht 369 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
Floating lockets bij Harrington's deze zomer

Afbeelding

Deze zomer komt Arribas France met deze leuke Floating lockets. De medailles zijn samen te stellen naar je eigen wens.

Afbeelding

Deze nieuwe sieraden collectie zal vanaf 27 juli te koop zijn bij Harrington's in Main Street USA.

Afbeelding

Afbeelding

Bron: Arribas France

Wo 11 Jul 2018, 20:34
Bericht 370 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
Een nieuwe collectie van Capsule Eleven Paris X Disneyland Paris

Afbeelding

Deze nieuwe samenwerking tussen Disneyland Paris en Eleven Paris zal zowel modefans als Disneyfans aanspreken. Bezoekers van Disneyland Parijs kunnen in deze nieuwe kledingstukken zowel hun favoriete Disney-personages vinden, als ook het mode-DNA van Eleven Paris.

Afbeelding

Mickey, Donald en Goofy zijn de iconische personages die modeliefhebbers kunnen vinden op deze exclusieve stukken die alleen in Disneyland Parijs worden verkocht.

Het is hier waar de vrolijke wereld van Disneyland Paris en de knowhow van het Parijse confectie merk samenkomen in deze sweatshirts en t-shirts, die zich zullen onderscheiden met deze ideale mix.

Afbeelding

Overal gekleurde vakken, omgekeerde zakken ... dit zijn slechts enkele van de kenmerken van de collectie capsule.

De collectie is al verkrijgbaar in de Disney Fashion-winkel, gelegen in Disney Village® (toegankelijk voor iedereen). Andere niet-gepubliceerde stukken zullen deze collectie ook dit najaar versterken.

Afbeelding

Waar vind je ze?

De stukken van deze nieuwe samenwerking Eleven Paris X Disneyland Paris zijn beschikbaar - onder voorbehoud van beschikbaarheid en voorraad - exclusief in Disney Fashion Store (Disney Village) in Disneyland Parijs. Vanaf 39,99 €. Artikelen zijn ook beschikbaar via verkoop op afstand. Neem hiervoor telefonisch contact op met onze klantenservice op 01.64.74.20.85 of 01.64.74.41.57 of per e-mail: dlp.mail.order@disney.com

Afbeelding

Over Eleven Parijs

Eleven Paris is sinds 2003 aanwezig op de internationale modewereld en staat bekend om zijn speelse t-shirts, creatieve en ultra-eigentijdse collecties. Eleven Paris is het Parijse confectie merk dat een maatstaf is geworden voor zijn street, couture en subversieve stijl. Tegenwoordig wordt het merk omringd door prestigieuze merken om steeds originelere capsulecollecties te creëren.

Afbeelding

Over Disneyland Parijs

Disneyland Parijs is veel meer dan een toeristische bestemming van entertainment en bevestigt zijn positie als modebestemming, trendy en creatieve trends. Het Parijse complex, dat in 1992 werd ingewijd, heeft het lifestyle-merk Disneyland® Paris Collection geïntroduceerd, dat het combineert met co-branding met merken of stylisten die een sterk DNA delen en een sterke smaak hebben voor mooie dingen. De samenwerking tussen Disneyland Parijs en Eleven Parijs sluit perfect aan bij dit initiatief.

Afbeelding

Do 12 Jul 2018, 22:41
Bericht 371 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
De Rose gold Minnie Mouse oortjes zijn weer beschikbaar.

Afbeelding

Za 14 Jul 2018, 07:47
Bericht 372 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
De nieuwe collectie van Capsule Eleven Paris X Disneyland Paris is aangekomen in Disneyland Paris.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Di 17 Jul 2018, 21:59
Bericht 373 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
Beeldjes en snowglobes vind je bij Harrington's fine china and porcelains.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wo 18 Jul 2018, 10:20
Bericht 374 Top
Profiel   
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Reageren op dit onderwerp   [ 374 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25