Wi-Fi in het ganse Resort (Parken, Hotels en Village)

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
ElsV
Member
Member
BerichtenCOLON 530
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:14

Prins Adam schreefCOLON
debby82 schreefCOLONik neem meestal gewoon zo een europa bundel voor 5 euro. Genoeg voor een paar dagen en kan ik lekker internetten wanneer ik wil.
Zoiets bestaat niet in België spijtig genoeg
Ik denk dat proximus ook zoiets heeft hoor!
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Alle Disney hotels bieden nu Gratis wifi, daarnaast is er ook in verschillende restaurants gratis wifi beschikbaar.

Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Elien
Member
Member
BerichtenCOLON 41
GeregistreerdCOLON 27 Dec 2011, 04:21

Waar vinden jullie de Wifi het beste/sterkste? Ik wil me 16 februari online inschrijven voor het marathonweekend (terwijl ik in het park ben) en ik vraag me af waar ik dat het beste kan doen: Disneyland Hotel? Ander hotel? Disney Village? Starbucks? McDo?

Kortom: wat vinden jullie de sterkste/snelste verbinding?
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Disneyland hotel en Starbucks zijn in mijn ogen het beste :)
Elien
Member
Member
BerichtenCOLON 41
GeregistreerdCOLON 27 Dec 2011, 04:21

D-Tekenaar schreefCOLONDisneyland hotel en Starbucks zijn in mijn ogen het beste :)
Dankjewel! :) :thumbs:
Gebruikers-avatar
Aico
Member
Member
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2013, 13:15

Ben ik de enige die problemen heb met de wifi in de village? Ik heb overal volle ontvangs maar overal krijg ik een netwerkfout en komt er gewoon geen enkel bericht door. Ik ben zo al meer dan een jaartje aan het sukkelen met dit,probleem en mijn vriend en familie ook. Nog iemand ervaring hier mee, of iemand die me kan zeggen waar het aan ligt?
Gebruikers-avatar
collectcoins
Member
Member
BerichtenCOLON 162
GeregistreerdCOLON 13 Nov 2013, 10:08

In het WDW werkte de wifi toch wel aardig. Echter kwam ik er achter dat mijn eigen website geblokkeerd is aldaar en te boek staat als gokwebsite. Ter plekke konden ze me niet helpen, maar moest even contact opnemen met de support. Hopelijk gaan ze het fiksen!
Gebruikers-avatar
Cynderella
Member
Member
BerichtenCOLON 326
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2014, 11:35

Aico schreefCOLONBen ik de enige die problemen heb met de wifi in de village? Ik heb overal volle ontvangs maar overal krijg ik een netwerkfout en komt er gewoon geen enkel bericht door. Ik ben zo al meer dan een jaartje aan het sukkelen met dit,probleem en mijn vriend en familie ook. Nog iemand ervaring hier mee, of iemand die me kan zeggen waar het aan ligt?
Ik ervaar dit probleem ook, geen van m'n vrienden lukt het in hier wifi te verkrijgen. Enkele tips: bij de McDonald's en richting dat "evenementen tent"
Afbeelding T/m 25-8-2018
AfbeeldingVanaf 26-8-2018
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Ik heb ook alleen internet bij McDonalds en in Starbucks .
In de hotels lukt het mij ook om internet te krijgen :)
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Ik heb alleen in de Wild West show internet, maar daar werkte het wel prima.
Gebruikers-avatar
TylerTremaine
Member
Member
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 28 Feb 2016, 15:50

Vanaf volgend jaar is er toch WIFI in het gehele resort? En gratis ook heb ik begrepen.
Dit omdat veel gasten de app niet kunnen gebruiken, en ik heb het idee dat ze met de tijd ook over willen gaan op het MagicBand systeem (Met FastPass +) Dan heb je wel WiFi nodig.
"If you can dream it, you can do it" - WE Disney
Afbeelding Afbeelding
Gebruikers-avatar
Amber_disnerd
Member
Member
BerichtenCOLON 29
GeregistreerdCOLON 06 Mei 2016, 14:32

Ik heb vandaag een enquete in mijn mailbox gehad van Disney die ging over WiFi gebruik, of ik dat nodig zou vinden en waarvoor ik het zou gebruiken... Dus ik denk wel dat het er komt maar ik denk dat ze nog bezig zijn met het uitwerken van het idee.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Lisjuh
Member
Member
BerichtenCOLON 222
GeregistreerdCOLON 19 Mei 2015, 14:25

Ik heb in de Village altijd gewoon WiFi, meestal ga ik naar Starbucks of de sports bar buiten op terras. WiFi in hele park zou super zijn, ik vind namelijk fijn als ik gewoon bereikbaar ben voor de buitenwereld :-p
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Moet je eigenlijk steeds weer opnieuw de wifi selecteren en/of de voorwaarden accepteren? Ik weet van WDW dat we 1x de wifi hadden geselecteerd, en daarna 14 dagen er niet meer naar om hoefden te kijken, hij pakte het steeds automatisch.
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Laura schreefCOLONMoet je eigenlijk steeds weer opnieuw de wifi selecteren en/of de voorwaarden accepteren? Ik weet van WDW dat we 1x de wifi hadden geselecteerd, en daarna 14 dagen er niet meer naar om hoefden te kijken, hij pakte het steeds automatisch.
Soms moet ik het opnieuw doen, meestal niet
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar