Spider-Man naar Disneyland Parijs

Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Ik ben het hier ZO niet mee eens!
Niet iedereen wil van tevoren online moeten boeken, niet iedereen weet überhaupt hoe apps en smartphones etc werken.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Mouseketeer schreefCOLONIk ben het hier ZO niet mee eens!
Niet iedereen wil van tevoren online moeten boeken, niet iedereen weet überhaupt hoe apps en smartphones etc werken.
Ik eigenlijk wel, als het goed werkt natuurlijk. Daar vrees ik wel wat voor eigenlijk.
Zo kan iedereen misschien zonder lang wachten op de foto en niet alleen mensen met een kaart.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

De wachtrij was dinsdag 20min. Dus lijkt me niet dat enkel mensen met een kaart binnen kunnen? Telkens we daar passeren staat daar geen kat.
Ben ook niet voor het nieuwe systeem. Ik gebruik amper apps en van anderen hoor je dat hun geheugen al vol zit met andere apps. En niet iedereen heeft een smartphone en mobiel internet
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Ik vind het goed dat ze iig dingen proberen, zoals eerst ook de buzzers bij Vaiana.
Het is een beetje als de kaartjes bij de prinsessen zonder een uur in de rij te hoeven staan.
Misschien voor de mensen zonder smartphone/mobiel internet ook een percentage die bij een zuil te halen is toevoegen. Maar ze zijn er iig mee bezig wat dingen te verbeteren
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

NIEUW in het Walt Disney Studios park! Reserveer je ontmoeting met Spider-Man.
(Vanaf woensdag 29/11/2018, maar nu al onder test?)

Afbeelding

Ik heb net de QR code gescand en blijkbaar kom je gewoon op een app terecht.
Je kan deze downloaden zonder de QR code te scannen!

De app heet Lineberty en je vind ze hier voor Apple of Android

Eenmaal geïnstalleerd, selecteer je Disneyland Paris en dan de Meet & Greet With Spider-Man.

Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Prins Adam schreefCOLON
Mouseketeer schreefCOLONIk ben het hier ZO niet mee eens!
Niet iedereen wil van tevoren online moeten boeken, niet iedereen weet überhaupt hoe apps en smartphones etc werken.
Ik eigenlijk wel, als het goed werkt natuurlijk. Daar vrees ik wel wat voor eigenlijk.
Zo kan iedereen misschien zonder lang wachten op de foto en niet alleen mensen met een kaart.
"En niet alleen mensen met een kaart"?
Mensen met een kaart staan vaak net zo lang of zelfs langer te wachten dan de gewone wachtrij, zelfs met een tijdslot.
Wil je namelijk een tijdslot krijgen, moet je lang voor de rij überhaupt open gaat er al zijn wil je een tijdslot krijgen.
En de meeste characters hebben zo weinig tijdslots dat "mensen met een kaart" juist veel characters mislopen omdat de plekken volzet zijn.
Dus deze opmerking slaat natuurlijk echt daadwerkelijk nergens op, en vind ik persoonlijk erg denigrerend naar "mensen met een kaart" toe.
Ik denk dat "mensen met een kaart" toch echt liever een uur wachten en gezond zijn, dan een lichamelijk of geestelijk probleem hebben en ergens vlug doorheen zijn.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Keandra
Member
Member
BerichtenCOLON 170
GeregistreerdCOLON 08 Mei 2015, 19:59

Blij dat het hier ook zo eens gezegd wordt prins Adam.
Iedereen zelfde regeling, kaart of niet.
Kaart is anders wel heel gemakkelijk en probeer het maar eens uit te leggen aan je verveelde kids, als ze weer eens met een kaart voor je bij een figuur mogen terwijl ze maar pas een afspraak zijn komen regelen. Zij hebben dan 10 minuten moeten 'wachten', terwijl jij er al doodleuk staat vanaf de opening van het park (1,5u eerder). (Heb dit dus al ettelijke keren zien gebeuren. )

Het is allemaal erg als je die kaart nodig hebt, maar vrees dat er veel misbruik van gemaakt wordt. En de figuren zijn het populairste. (en van het misbruik, mensen in een rolstoel hebben het inderdaad moeilijker om naar en in bepaalde attracties te raken, fair point. Maar voor personages kan gerust iemand uit de entourage een plaats innemen in de normale wachtrij, dan is het voor iedereen even fair.)

Ik bejubel dit toe, hoop dat ze het voor nog meerdere personages gaan doen.
Dit is eigenlijk terug een ticketje halen zoals bij Princes Paviljon, maar dan geëvolueerd met de tijd.
Sabrina_12
Member
Member
BerichtenCOLON 52
GeregistreerdCOLON 19 Apr 2017, 01:31

Mouseketeer schreefCOLON
Prins Adam schreefCOLON
Mouseketeer schreefCOLONIk ben het hier ZO niet mee eens!
Niet iedereen wil van tevoren online moeten boeken, niet iedereen weet überhaupt hoe apps en smartphones etc werken.
Ik eigenlijk wel, als het goed werkt natuurlijk. Daar vrees ik wel wat voor eigenlijk.
Zo kan iedereen misschien zonder lang wachten op de foto en niet alleen mensen met een kaart.
"En niet alleen mensen met een kaart"?
Mensen met een kaart staan vaak net zo lang of zelfs langer te wachten dan de gewone wachtrij, zelfs met een tijdslot.
Wil je namelijk een tijdslot krijgen, moet je lang voor de rij überhaupt open gaat er al zijn wil je een tijdslot krijgen.
En de meeste characters hebben zo weinig tijdslots dat "mensen met een kaart" juist veel characters mislopen omdat de plekken volzet zijn.
Dus deze opmerking slaat natuurlijk echt daadwerkelijk nergens op, en vind ik persoonlijk erg denigrerend naar "mensen met een kaart" toe.
Ik denk dat "mensen met een kaart" toch echt liever een uur wachten en gezond zijn, dan een lichamelijk of geestelijk probleem hebben en ergens vlug doorheen zijn.
Ben het dit keer met je eens. Goed punt.
yolayo
Member
Member
BerichtenCOLON 342
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2010, 13:09

Keandra schreefCOLONBlij dat het hier ook zo eens gezegd wordt prins Adam.
Iedereen zelfde regeling, kaart of niet.
Kaart is anders wel heel gemakkelijk en probeer het maar eens uit te leggen aan je verveelde kids, als ze weer eens met een kaart voor je bij een figuur mogen terwijl ze maar pas een afspraak zijn komen regelen. Zij hebben dan 10 minuten moeten 'wachten', terwijl jij er al doodleuk staat vanaf de opening van het park (1,5u eerder). (Heb dit dus al ettelijke keren zien gebeuren. )

Het is allemaal erg als je die kaart nodig hebt, maar vrees dat er veel misbruik van gemaakt wordt. En de figuren zijn het populairste. (en van het misbruik, mensen in een rolstoel hebben het inderdaad moeilijker om naar en in bepaalde attracties te raken, fair point. Maar voor personages kan gerust iemand uit de entourage een plaats innemen in de normale wachtrij, dan is het voor iedereen even fair.)

Ik bejubel dit toe, hoop dat ze het voor nog meerdere personages gaan doen.
Dit is eigenlijk terug een ticketje halen zoals bij Princes Paviljon, maar dan geëvolueerd met de tijd.
Ruilen?

Neem er dan wel alle ongemakken ook bij zoals lang wachten op een tijdslot voor een character, morfine amitriptyline, diclofenac en nog wat andere pijnstillers ( zal ik het shaken van mijn lichaam maar achterwege laten als ik niet op tijd mijn medicatie neem of als die niet goed werkt)en vooral de pijn die je hebt als je zit te wachten in je rolstoel oa met slecht weer ( kou, regen, mist) dan neem ik je verveelde kind wel om het netjes uit te leggen hoe zo iemand zich daadwerkelijk kan voelen!

Wij zijn vaak heel vaak maar met 2 dus die moet mijn rolstoel al duwen en die mag dan in de rij staan en ik moet maar zien hoe ik erbij kom. Probeer je eerst eens echt te verplaatsen in mensen met een handicap alvoor je begint te roepen dat iemand uit de entourage gewoon kan plaats nemen in de rij!!
Afbeelding

Afbeelding



DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Ik zit hier een beetje dubbel .
En snap iedereen hier wel .
Al moet ik nog even wat kwijt over de voordelen van de groene kaart .
Oké we hebben enorm veel voordelen bij characters .
Maar gelijk ook enkele dingen die net het zelfde zijn of nadeliger .

Bij princess paviljoen moeten we reserveren .
Dit is zoals de ticketjes vroeger .
Maar willen we bij de prinsessen geraken moeten we zien daar te zijn om half 10 .
Want wanneer we een uur later kunnen zijn alle plekken vaak al bezet .
Ook geld dit systeem bij bv peter pan of Aladdin .

Bij de surprise characters en magic hour characters is het 5 families wachten .
Dit is uiteraard een groot voordeel als je de eerste mindervaliden bent .
Maar wanneer er 5 groene kaarten staan wacht de mindervaliden in veel gevallen veel langer .

Een groot voordeel zit er dan wel weer bij Mickey en Darth vader .
Hier lopen of rollen we gewoon binnen .terwijl een valide vaak veel langer wacht .

Als laatste wil ik even stil staan bij mindervalide zoals mijn mama .
Ze kan geen attracties doen . En zelfs niet de toegelaten attracties .
Dit door hevige pijnen en het fijt dat haar stoel zelfs niet past in de aangepaste karretjes zoals bij buzz en ratatouille .
Zij halen dus hun enige Disney plezier uit shows en characters .
En betalen even veel als de valide die ook kan genieten van alle attracties .
Ik geef toe dat bijaarde bezoekers vaak in het zelfde schuitje zitten .
En niet altijd de mooie plekken bij shows en parades hebben .
En ook niet de voordelen van de kaart .

Maar ik kan hier echt uren nog doorgaan over de voor en nadelen .
Belangrijkste is dat we elkaar begrijpen
yolayo
Member
Member
BerichtenCOLON 342
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2010, 13:09

D-Tekenaar schreefCOLONIk zit hier een beetje dubbel .
En snap iedereen hier wel .
Al moet ik nog even wat kwijt over de voordelen van de groene kaart .
Oké we hebben enorm veel voordelen bij characters .
Maar gelijk ook enkele dingen die net het zelfde zijn of nadeliger .

Bij princess paviljoen moeten we reserveren .
Dit is zoals de ticketjes vroeger .
Maar willen we bij de prinsessen geraken moeten we zien daar te zijn om half 10 .
Want wanneer we een uur later kunnen zijn alle plekken vaak al bezet .
Ook geld dit systeem bij bv peter pan of Aladdin .

Bij de surprise characters en magic hour characters is het 5 families wachten .
Dit is uiteraard een groot voordeel als je de eerste mindervaliden bent .
Maar wanneer er 5 groene kaarten staan wacht de mindervaliden in veel gevallen veel langer .

Een groot voordeel zit er dan wel weer bij Mickey en Darth vader .
Hier lopen of rollen we gewoon binnen .terwijl een valide vaak veel langer wacht .

Als laatste wil ik even stil staan bij mindervalide zoals mijn mama .
Ze kan geen attracties doen . En zelfs niet de toegelaten attracties .
Dit door hevige pijnen en het fijt dat haar stoel zelfs niet past in de aangepaste karretjes zoals bij buzz en ratatouille .
Zij halen dus hun enige Disney plezier uit shows en characters .
En betalen even veel als de valide die ook kan genieten van alle attracties .
Ik geef toe dat bijaarde bezoekers vaak in het zelfde schuitje zitten .
En niet altijd de mooie plekken bij shows en parades hebben .
En ook niet de voordelen van de kaart .

Maar ik kan hier echt uren nog doorgaan over de voor en nadelen .
Belangrijkste is dat we elkaar begrijpen
inderdaad ik kan ook weinig attracties meer doen en dan haal je alles uit shows en characters, de weinige attracties die ik nog kan doen vallen er ook bij elke trip wel een vanaf, elke dag opnieuw lever je meer en meer in aan zelfstandigheid.

Het prinsessen paviljoen is voor mij ook al niet meer te doen op deze manier, ik sta ook hier thuis elke dag om uiterlijk 05.30 uur op om zo tegen de klok van 09.00 uur eens zover te zijn dat ik wat kan ondernemen.
Datzelfde doe ik dus ook in DLP!

Eerst een ontbijtje en op krachten komen om de dag te starten daarna medicatie, heb ook heel vaak dat ik dan toch nog een half uur plat moet dat het niet gaat om paraat te staan om 09.00.

Ik heb ook natuurlijk wel gelukkig nog wat goede dagen ertussen zitten maar dat is wel in de lente en de zomer met mooi weer en warmte zodat ik nog kleine stukjes kan lopen. Wintertijd en herfst is een ellende.

Bij onaangekondigde characters word je gewoon zowat weg geduwd door de menigte dan weten ze al niet hoe snel ze bij de characters moeten komen.

Mensen in groepjes breken vaak hun nek door onoplettendheid over je rolstoel en iedere keer krijg je een dan een pijnscheut waar je letterlijk misselijk van wordt, door de duw of of het stoten tegen je rolstoel.

Maar om eerlijk te zijn is het indd bij Mickey en Darth Vader wel iets beter te doen maar tja die wil ik niet elke trip doen dus.

Je ziet aan mij niet zo veel aan de buitenkant( mensen die mij heel goed kennen zien het wel wanneer ik het niet meer trek) maar de ellende en het ongemak moet je wel elke dag mee dealen.
En dan maakt het wel wat dragelijker als je eens niet lang hoeft te wachten.
Afbeelding

Afbeelding



DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

En bij deze laatste woorden kunnen we best back on topic gaan
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56

Ik ben benieuwd hoe de ervaringen met de app gaan zijn. Ik hoop wel dat er nog een alternatief beschikbaar blijft voor mensen die niet zo handig zijn met smartphones of er überhaupt geen hebben...
thierry_mat
Member
Member
BerichtenCOLON 163
GeregistreerdCOLON 09 Mei 2016, 18:06

ik heb de app gebruikt en ik vond het zeer efficient systeem, je klik om 10.00 in de app op de link, je kiest hoeveel personen, en dan je gsm nummer en je krijgt een sms iets voor je beurt dat je op het gemak naar daar kunt gaan en nog een sms als het je beurt is en dan bent je op een 10m met meet buiten daar

mijn moeder heeft een oranje kaart maar die is dan niet nodig want je kunt ergens rustig zitten en dan naar daar gaan
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Meet Spider-Man stappenplan !!!

Ontdek hier hoe je de meest favoriete superheld kan ontmoeten in enkele stappen .

Download eerst de App voor je Spider-Man ontmoeting .
Dit kan je in het park zelf doen met de gratis WIFI in de studios .
En de handige QR code .
Natuurlijk kan je dit ook bij je thuis doen via de App store of google play store .

Afbeelding

Na dat je de App gedownload hebt kies je in de app je bestemming .

Afbeelding

vervolgens ontvang je een digitaal ticket en uur van terugkeren .

Afbeelding

En wanneer je dit ziet verschijnen op je mobiele telefoon .. Kan je je aanmelden bij de cast member !!!

Afbeelding

En voor je het weet geniet je van je meet met Spider-Man !!!

Afbeelding

Goed om te weten :
Als mindervaliden moet je ook een reservering maken via de App .
Heb je geen smart phone ? Dan kan je bijvoorbeeld ook een reservering maken met je telefoon nummer of via een papiertje .
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar