Disney's Kerstseizoen 2014

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

Charlotteke schreefCOLONBenieuwd of het 4-6 januari ook zo druk gaat zijn
Mischien dat zondag nog druk is maar de 5e en 6e zullen zekers niet zo druk zijn. Gewoon gezellige bedrijvigheid of zelfs rustig. Vanaf de 5e zijn de vakanties gedaan in Europa en moeten kids weer naar school.
Charlotteke
Member
Member
BerichtenCOLON 47
GeregistreerdCOLON 07 Jan 2012, 21:55

Fijn :) (heb zelf schoolgaande kleuter mee ;) )
Dus best meets 5 of 6 januari doen en attracties de 4e dan
Gebruikers-avatar
FrozenOlaf
Member
Member
BerichtenCOLON 68
GeregistreerdCOLON 11 Nov 2014, 18:35

D-Tekenaar schreefCOLONHelaas is La Descente afgelopen.
Oh da's jammer,maar toch bedankt voor de info.
If you can dream it,you can do it !

Afbeelding
Gebruikers-avatar
binra
Member
Member
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 12 Okt 2010, 21:30

Hi op eerste kerstdag gaan wij na 2 jaar weer naar dlrp, nu heb uk thuis een kleine meid die helemaal frozen gek is en heel graag op de foto wil. Zijn due tickets er nog steeds en waar en om hoe laat worden ze nu precies uitgegeven. 5 uur in de rij dat ga ik echt niet doen. Ze heeft ook nog een broer en die wordt daar echt niet gelukkig van.
Waarschijnlijk weer vanaf december 2014 een jaarkaart aanschaffen en back to the magic.
Gebruikers-avatar
Kiara
Member
Member
BerichtenCOLON 20
GeregistreerdCOLON 08 Jun 2014, 09:22

Zal het de week voor kerst nou ook zo druk zijn doordeweeks? of hebben alle landen dan nog geen vakantie vanaf 15 december? Overigens mag je ook als het park vol is met je fantasy pas nog maar binnen? en geldt het Kyriad Disneyland hotel dan ook als Disney hotel?
Gebruikers-avatar
Tinkerbelletje
Member
Member
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2009, 17:29

Kiara schreefCOLONZal het de week voor kerst nou ook zo druk zijn doordeweeks? of hebben alle landen dan nog geen vakantie vanaf 15 december? Overigens mag je ook als het park vol is met je fantasy pas nog maar binnen? en geldt het Kyriad Disneyland hotel dan ook als Disney hotel?
Volgens mij hebben mensen die in een Disney hotel (Santa Fe, Cheyenne, Sequoia Lodge, Newport Bay, New York & Disneyland) verblijven of een gedateerd ticket hebben van die dag de prioriteit.
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

http://www.schoolvakanties-europa.nl

Link naar paginamet alle schoolvakanties er op. Meerendeel van de vak begint vanaf de 20 dec. Zal in de week er voor dus niet zo mega druk zijn,
Kris85
Member
Member
BerichtenCOLON 23
GeregistreerdCOLON 02 Okt 2013, 09:02

Wij gaan a.s. Donderdag, vrijdag en zaterdag maar houd mijn hart nu al vast voor de drukte. Ik ga waarschijnlijk alleen met mijn dochter van 4 en hoop dat we niet weggeveegd worden door de drukte deze dagen. we gaan wel donderdag vroeg op pad om deze dag ten volste te benutten


Sent from my iPad using Tapatalk
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

In de week valt het wel mee hoor
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
PeterPan1
Member
Member
BerichtenCOLON 64
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2014, 16:40

De tickets voor Anna & Elsa, waar delen ze die precies uit?
En op het programma staat dat tickets om 10.30 worden uitgedeeld deze week, houden de cast members zich daar ook aan? Aangezien ik hier lees dat ze soms om 10 uur al uitgedeeld worden.
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Tinkerbelletje
Member
Member
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2009, 17:29

PeterPan1 schreefCOLONDe tickets voor Anna & Elsa, waar delen ze die precies uit?
En op het programma staat dat tickets om 10.30 worden uitgedeeld deze week, houden de cast members zich daar ook aan? Aangezien ik hier lees dat ze soms om 10 uur al uitgedeeld worden.
Bij Old Mill worden de tickets uitgedeeld, dit is naast het Prinsessen Paviljoen.


Of ze zich echt aan de tijden houden, geen idee. Toen wij er op 28 november waren begonnen ze om 10:05 met het uitdelen van de tickets.
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Prins Adam schreefCOLONIn de week valt het wel mee hoor
Nou, dat valt nog vies tegen.
Afgelopen vrijdag was het echt enorm rustig in het park.
Toch waren de tickets voor Anna & Elsa al voor 10 uur allemaal weg.
Dit is tot nu toe iedere dag geweest, ook op extreem rustige dagen.
Anna & Elsa blijven populair en druk, daar verandert drukte in het park niets aan.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Tinkerbelletje schreefCOLON
PeterPan1 schreefCOLONDe tickets voor Anna & Elsa, waar delen ze die precies uit?
En op het programma staat dat tickets om 10.30 worden uitgedeeld deze week, houden de cast members zich daar ook aan? Aangezien ik hier lees dat ze soms om 10 uur al uitgedeeld worden.
Bij Old Mill worden de tickets uitgedeeld, dit is naast het Prinsessen Paviljoen.

Of ze zich echt aan de tijden houden, geen idee. Toen wij er op 28 november waren begonnen ze om 10:05 met het uitdelen van de tickets.
Ze houden zich hier niet aan.
Vanaf 09:00/09:15 delen ze de tickets al uit.
En tegen 10:00 wordt het bordje "tickets vanaf 10:30" verandert naar "uitverkocht".
Dit geldt ook op rustige dagen in het park.

Het is enkel zo dat EAC'ers hun naam genoteerd worden en al een tijd krijgen.
Maar pas om 10:30 hun echte tickets kunnen ophalen.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
FrozenOlaf
Member
Member
BerichtenCOLON 68
GeregistreerdCOLON 11 Nov 2014, 18:35

Mouseketeer schreefCOLON
Tinkerbelletje schreefCOLON
PeterPan1 schreefCOLONDe tickets voor Anna & Elsa, waar delen ze die precies uit?
En op het programma staat dat tickets om 10.30 worden uitgedeeld deze week, houden de cast members zich daar ook aan? Aangezien ik hier lees dat ze soms om 10 uur al uitgedeeld worden.
Bij Old Mill worden de tickets uitgedeeld, dit is naast het Prinsessen Paviljoen.

Of ze zich echt aan de tijden houden, geen idee. Toen wij er op 28 november waren begonnen ze om 10:05 met het uitdelen van de tickets.
Ze houden zich hier niet aan.
Vanaf 09:00/09:15 delen ze de tickets al uit.
En tegen 10:00 wordt het bordje "tickets vanaf 10:30" verandert naar "uitverkocht".
Dit geldt ook op rustige dagen in het park.

Het is enkel zo dat EAC'ers hun naam genoteerd worden en al een tijd krijgen.
Maar pas om 10:30 hun echte tickets kunnen ophalen.
Tot hoe laat kunnen EAC'ers hun ticket dan ophalen of is dat ook vlug afgelopen?
Eigenlijk vind ik het wel vroeg dat ze de tickets uitdelen.Mensen die geen abo hebben en niet van de EMH kunnen genieten kunnen anna en elsa niet bezoeken dan want ze geraken niet binnen voor 10 u.
If you can dream it,you can do it !

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Christmas atmosphere at Main Street USA 2014 Disneyland Paris

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar