Forum help

Alle informatie over Café Mickey vind je hier.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

Nu je het zegt op laptop moet ik ook regelmatig opnieuw inloggen.op mobiel niet.gebruik ook chroome
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

switch je tussendoor? Ik heb het idee dat ik opnieuw moet inloggen als ik vanaf een andere computer/telefoon on line ben geweest.
Anders kan het ook helpen het cookie waarmee het opgeslagen wordt even te verwijderen, dan kan er een nieuwe geplaatst worden
Gebruikers-avatar
Alien
Member
Member
BerichtenCOLON 98
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2015, 12:51

Nee. Maar ik hoefde nu niet opnieuw in te loggen, heel gek..
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Vanochtend is er het een en ander aangepast door de beheerders, hopelijk is het probleem nu opgelost, anders horen we het graag.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Alien
Member
Member
BerichtenCOLON 98
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2015, 12:51

Ik moest net weer inloggen, misschien dat het met de aanpassing te maken heeft?
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

het in en uitloggen heeft vooral met veiligheid te maken :)
Gebruikers-avatar
Alien
Member
Member
BerichtenCOLON 98
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2015, 12:51

Snap ik, maar ik kies er dan toch zelf voor om me automatisch in te loggen? :)

Nu had ik geen problemen, ik verwacht ze ook niet meer te krijgen!
Gebruikers-avatar
Maria-Anna
Member
Member
BerichtenCOLON 440
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2009, 08:04

Wat is het verschil tussen de mappen Postbus uit en Verzonden bericht bij de Privéberichten?
Gaat het bericht van de map Postbus uit naar Verzonden als het is gelezen?


.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Maria-Anna schreefCOLONWat is het verschil tussen de mappen Postbus uit en Verzonden bericht bij de Privéberichten?
Gaat het bericht van de map Postbus uit naar Verzonden als het is gelezen?

Bij postvak uit is je bericht verzonden ...
En bij verzonden bericht is het gelezen :)
Gebruikers-avatar
Maria-Anna
Member
Member
BerichtenCOLON 440
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2009, 08:04

D-Tekenaar schreefCOLON
Maria-Anna schreefCOLONWat is het verschil tussen de mappen Postbus uit en Verzonden bericht bij de Privéberichten?
Gaat het bericht van de map Postbus uit naar Verzonden als het is gelezen?

Bij postvak uit is je bericht verzonden ...
En bij verzonden bericht is het gelezen :)
:thumbs:


.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
Gebruikers-avatar
Juidth43
Member
Member
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2016, 18:17

Ik weet niet of het het hoort maar ik probeer wat foto's te plaatsen ik las ergens met de optie Facebook maar ik kom er niet achter hoe het werkt ik kan een foto extern delen maar niet hier. Iemand tips?
Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Juidth43 schreefCOLONIk weet niet of het het hoort maar ik probeer wat foto's te plaatsen ik las ergens met de optie Facebook maar ik kom er niet achter hoe het werkt ik kan een foto extern delen maar niet hier. Iemand tips?

Op de onderstaande url kan je alle tips en tricks vinden voor plaatsen van fotos :yes:

http://www.cafemickey.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=2
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Juidth43 schreefCOLONIk weet niet of het het hoort maar ik probeer wat foto's te plaatsen ik las ergens met de optie Facebook maar ik kom er niet achter hoe het werkt ik kan een foto extern delen maar niet hier. Iemand tips?
Ik zie dat je al een paar keer gezocht hebt en telkens bent verwezen naar dezelfde pagina ;). Moet zeggen dat ik het daar ook niet kan vinden hoe het moet van facebook gezien die meestal afgesloten zijn. Wat je wel kan doen is de afbeelding opslaan, uploaden en dan posten. Of misschien rechtermuisknop op foto en 'Afbeelding openen in nieuw tabblad' en die link plaatsen zoals genoemd in verwijzing. Al weet ik niet of dat laatste werkt. Maar opslaan wel, is alleen wat meer werk ;)
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Uploaden vanaf facebook raden we af. De links van de foto's veranderen namelijk continue, dus dan kun ke de afbeelding niet meer zien hier. Je kunt wel de afbeelding uploaden op foto-sites, zoals: Mupload, tinypic of mijnalbum en dan de fotolink hier plaatsen.

Gebruik daarvoor de uitgebreid reageren optie, niet de reageer-optie onder de pagina. Dan zie je de [IMG]-knop.
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Miss_Leonie
Member
Member
BerichtenCOLON 149
GeregistreerdCOLON 16 Apr 2017, 17:53

Ik krijg steeds deze foutmelding met posten in het topic disneyland park :
Algemene fout
SQL ERROR [ mysql4 ]

Incorrect string value: '\xF0\x9F\x98\x89' for column 'post_text' at row 1 [1366]

Er is een SQL-fout opgetreden tijdens het ophalen van deze pagina. Neem contact op met de forumbeheerder als dit probleem zich blijft voordoen.
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar