Forum help

Alle informatie over Café Mickey vind je hier.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Boomerke
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 201
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Heb je een vraag over bepaalde dingen op het forum kan je ze hier stellen.
Je kan ook altijd e-mailen naar vragen@cafemickey.com
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them. ~Walt Disney
Gebruikers-avatar
lady
Member
Member
BerichtenCOLON 446
GeregistreerdCOLON 06 Apr 2009, 20:41

Ik had een vraag: kan mij iemand vertellen of je de smileys van Disney, Donald, Goofy, Mickey e.d. ook voor je phone zou kunnen downloaden? En zo ja waar dan?
maxime
Member
Member
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 24 Feb 2013, 12:14

ik heb een vraagje
ik heb namelijk een forum.
De naam van het forums is dailytalk dus hij gaat eigenlik over vanalles.
Mag ik daar reclame over maken of mag ik alleen reclame maken over disneyforums?
Want ik heb ookk een disneyforum namelijk.
maar op daily talk zit ik het meste.
alvast bedankt voor de reactie.
Groetjes van maxime
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

maxime schreefCOLONik heb een vraagje
ik heb namelijk een forum.
De naam van het forums is dailytalk dus hij gaat eigenlik over vanalles.
Mag ik daar reclame over maken of mag ik alleen reclame maken over disneyforums?
Want ik heb ookk een disneyforum namelijk.
maar op daily talk zit ik het meste.
alvast bedankt voor de reactie.
Groetjes van maxime
Je mag beide natuurlijk vermelden, zeker ook als je ons op de twee andere fora eens vermeld ;)
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
maxime
Member
Member
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 24 Feb 2013, 12:14

ik snap het laatste niet wat je ei sorrry;
Dan heb ik nog een vraagje waar kan ik een topic om mijn forums te promoten;
Ik wil er ook even bij zeggen dat ik echt geen leden wil pikken van jullie en ik wil zeker niemand dwingen of o maar ik hoop dat jullie begrijpen dat ik ook leden zoek.
groetjes van maxime
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

maxime schreefCOLONik snap het laatste niet wat je ei sorrry;
Dan heb ik nog een vraagje waar kan ik een topic om mijn forums te promoten;
Ik wil er ook even bij zeggen dat ik echt geen leden wil pikken van jullie en ik wil zeker niemand dwingen of o maar ik hoop dat jullie begrijpen dat ik ook leden zoek.
groetjes van maxime
Heb je een pb'tje gestuurd.
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
maxime
Member
Member
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 24 Feb 2013, 12:14

oke ik zag het dankje
maxime
Member
Member
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 24 Feb 2013, 12:14

beste teamleden

Zoals jullie waarschijnlijk wel weten heb ik een eigen forum genaamd daily talk.

Nu zijn we op daily talk onderanderen de lay-out van het forum aan het bespreken;

Kortom ik heb nieuws over daily talk voor alle leden van dit forum die de huideige lay-out van daily talk standaard vinden en/of voor alle leden van dit forum die graag lay-outs ontwerpen.

Nu is mijn vraag zou ik dit nieuwtje op dit forum in een appart topic zou mogen plaatsen.

Als ik het in mijn topic daily talk zet ben ik bang dat leden het per ongeluk niet gaan leen snappen jjullie?

alvast bedankt

groetjes van Maxime
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

maxime schreefCOLONbeste teamleden

Zoals jullie waarschijnlijk wel weten heb ik een eigen forum genaamd daily talk.

Nu zijn we op daily talk onderanderen de lay-out van het forum aan het bespreken;

Kortom ik heb nieuws over daily talk voor alle leden van dit forum die de huideige lay-out van daily talk standaard vinden en/of voor alle leden van dit forum die graag lay-outs ontwerpen.

Nu is mijn vraag zou ik dit nieuwtje op dit forum in een appart topic zou mogen plaatsen.

Als ik het in mijn topic daily talk zet ben ik bang dat leden het per ongeluk niet gaan leen snappen jjullie?

alvast bedankt

groetjes van Maxime
Gelieve toch het reeds bestaande topic te gebruiken. Café Mickey is een Disneyforum, waar een apart topic ivm jouw onderwerp niet echt binnen het doelpubliek valt. Als we dit zouden toelaten, dan komen er ongetwijfeld oneindig veel topics die eigenlijk op niets slaan.

Tevens zijn wij ook geen reclameforum voor andere fora, een vermelding naar een ander forum laten we natuurlijk toe. Hiervoor hebben we ook de desbetreffende topics, maar meer ook niet. Alvast bedankt voor je begrip.
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
maxime
Member
Member
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 24 Feb 2013, 12:14

ow oke sorry
Gebruikers-avatar
Killron
Member
Member
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 27 Okt 2013, 10:00

Kan iemand mij vertellen hoe ik een foto kan uploaden.
Alvast bedankt.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Killron schreefCOLONKan iemand mij vertellen hoe ik een foto kan uploaden.
Alvast bedankt.
Hier kan je de info vinden! Café Mickey Tips

Wel moeten je foto's eerst ergens online staan, dat kan op bv op http://photobucket.com/
Als je foto's op Facebook staan kan je ze ook van daar doorlinken.

Hopelijk lukt het, anders vraag je maar hoor!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
paterdave2
Member
Member
BerichtenCOLON 186
GeregistreerdCOLON 21 Sep 2009, 12:26

Hoi iedereen,

Ik heb sinds een aantal dagen steeds problemen op de website welke zo vervelend zijn dat ze alle plezier uit de website halen.
Iedere keer als ik op de website kom en een bericht wil plaatsen moet ik dit soms 3 tot 4 keer over doen omdat bij alles wat ik wil doen ik steeds opnieuw mijn wachtwoord in moet voeren.
Ook als ik gewoon een topic wil lezen ben ik ineens weer uitgelogd en als ik naar mijn eigen berichten wil gaan moet ik dus opnieuw inloggen.
Ik heb mijn instellingen zo staan dat ik ingelogd blijf staan maar op de een of andere wijze blijft de website mij er steeds uitgooien en kan ik alles opnieuw doen.
Ik gebruik Chrome.
Wellicht dat jullie hier meer klachten over hebben gehad en naar kunnen kijken.

Groetjes
Paterdave2

Ik heb Prins adam een PB proberen te sturen maar dat lukte zelfs niet steeds opnieuw inloggen en dan alles weg.
AYFM Een nieuw online station met disney muziek. AYFM Radio All your favorite music
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

paterdave2 schreefCOLONHoi iedereen,

Ik heb sinds een aantal dagen steeds problemen op de website welke zo vervelend zijn dat ze alle plezier uit de website halen.
Iedere keer als ik op de website kom en een bericht wil plaatsen moet ik dit soms 3 tot 4 keer over doen omdat bij alles wat ik wil doen ik steeds opnieuw mijn wachtwoord in moet voeren.
Ook als ik gewoon een topic wil lezen ben ik ineens weer uitgelogd en als ik naar mijn eigen berichten wil gaan moet ik dus opnieuw inloggen.
Ik heb mijn instellingen zo staan dat ik ingelogd blijf staan maar op de een of andere wijze blijft de website mij er steeds uitgooien en kan ik alles opnieuw doen.
Ik gebruik Chrome.
Wellicht dat jullie hier meer klachten over hebben gehad en naar kunnen kijken.

Groetjes
Paterdave2

Ik heb Prins adam een PB proberen te sturen maar dat lukte zelfs niet steeds opnieuw inloggen en dan alles weg.

Mss helpt het als je inlogt via het portaal en daar kiest om onthoud mij
Dus eerst uitloggen en dan je login en paswoord ingeven op portaal en onthoud mij aanvinken

http://www.cafemickey.com/forum/portal.php
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Monster-E
Member
Member
BerichtenCOLON 550
GeregistreerdCOLON 06 Jun 2014, 09:06

Staan de cookies aan?
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar