Café Mickey afspreek topic

Regelmatig organiseren we zelf een meeting of kunnen jullie op verschillende plekken afspreken om andere leden te ontmoeten.
BUTTON_POST_REPLY
Mariska9525

Hoi!, ik heb sinds mei 2019 een jaarkaart. En wil regelmatig naar Disneyland gaan, alleen heb ik helaas geen metgezellen om mee te gaan. Dus daarom mijn vraag, is er iemand die zelf ook een jaarkaart heeft. Of gewoon graag naar Disneyland gaat, maar hetzelfde probleem heeft. En het leuk zou vinden om samen te gaan, kan me een berichtje sturen en dan kunnen we het bespreken. Het gaat om december en de maanden in 2020.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Mariska9525 schreefCOLONHoi!, ik heb sinds mei 2019 een jaarkaart. En wil regelmatig naar Disneyland gaan, alleen heb ik helaas geen metgezellen om mee te gaan. Dus daarom mijn vraag, is er iemand die zelf ook een jaarkaart heeft. Of gewoon graag naar Disneyland gaat, maar hetzelfde probleem heeft. En het leuk zou vinden om samen te gaan, kan me een berichtje sturen en dan kunnen we het bespreken. Het gaat om december en de maanden in 2020.
Hoi Mariska ik heb je berichtje even verplaatst.
Je kan ook natuurlijk langskomen op onze Efteling meeting om anderen te leren kennen?
Meer info: viewtopic.php?f=59&t=4040
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar