Café Mickey afspreek topic

Regelmatig organiseren we zelf een meeting of kunnen jullie op verschillende plekken afspreken om andere leden te ontmoeten.
BUTTON_POST_REPLY
Femke
Member
Member
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 22 Feb 2019, 09:47

Hey allemaal!

Ik ben Femke, 26 jaar, woon in Kaatsheuvel en een echte Disneyfan! Ik vroeg mij af of er mensen hier in omgeving Tilburg wonen en het leuk vinden een leuke vriendschap op te bouwen en dan samen is een keer naar Disney te gaan.

Hoop iets van jullie te horen.

Liefs Femke
Gebruikers-avatar
Frank_C80
Member
Member
BerichtenCOLON 122
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2016, 15:10

Zijn er nog mensen die zondag 31 maart naar de sluiting van Armageddon gaan?

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
INFINITY PASSHOLDER

Volg me op INSTAGRAM: storiesbyfrank
belle1608
Miss CM
Miss CM
BerichtenCOLON 457
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2014, 09:42

Zijn er nog mensen die er vandaag/vanavond/morgen zijn?
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Frank_C80
Member
Member
BerichtenCOLON 122
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2016, 15:10

Nog iemand aan het genieten van de drukte hier in Disneyland?

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
INFINITY PASSHOLDER

Volg me op INSTAGRAM: storiesbyfrank
keijzer16
Member
Member
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2018, 09:38

Hey Iedereen,

Ik zit met een uitdaging.

Ik zou met iemand en Dr 2 dochters gaan naar DLP in de periode van 25-4 t/m 28-4.

Nu wil ik niet alleen gaan.
Dus ik zoek 1 of 2 personen om mee te gaan en kunnen instappen in de auto van mij.

Ik heb messenger dus stuur me een berichtje als je geïnteresseerd bent :) https://m.me/keijzer16

Het plekje kost 317 euro voor 3 nachten met maximaal 4 personen.

Ik heb zelf een infinity jaarpas dus ik kom gratis binnen.

Voor meer informatie vraag ik je toch om contact op te nemen via Messenger.
Captain Jack
Member
Member
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 08 Apr 2019, 09:55

Hallo allemaal,

Ik ben nooit zo erg actief op forums maar gezien dit een Disney topic is dacht ik, ik laat eens van me horen.


Nou, ik ben Vincent, 29 jaar en sinds 2 jaar treinmachinist bij vervoerder Connexxion op de Valleilijn. Een jongensdroom dat is uitgekomen. Mogelijkheden naar andere vervoerders zijn daarmee niet uitgesloten. Ik heb nog geen rijbewijs of auto. Het spoor is iets waarvan ik al van kleins af aan wist wat mijn toekomst zou worden. Maar buiten het spoor zijn Disney en andere pretparken ook iets waar ik regelmatig te vinden ben. Ik probeer meestal een aantal keren per jaar op vakantie te gaan of een dagje weg.

In Disneyland zijn Tower of Terror, Phantom Manor, Big Thunder Mountain en It’s a small world mijn favoriete acttracties. Buiten disneyland ben ik vaak te vinden in de Efteling en Slagharen en soms ook in een dierentuin. In de Efteling is Droomvlucht de mooiste en mijn persoonlijke favoriet. Slagharen is alles ook wel leuk en ook om daar op vakantie te gaan is ideaal. Ook dat is een jaarlijks voorkomen.
Met een groot reisgeschelschap ga ik nooit, ik en m’n moeder en zusje (16 maar toch je kleine zusje).
Ook is een ritje in het rondrit treintje of monorail in het pretpark toch ook altijd wel een must :D , maar dat zal door het grote werk komen wat ik doe haha.

Nou, meer heb ik eigenlijk niet. Wil je meer weten let me know.


Groetjes,
Vincent
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Hoi Vincent,

Welkom op het forum.
Wil je met iemand afspreken of je voorstellen? :)
Captain Jack
Member
Member
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 08 Apr 2019, 09:55

Hey,

Sorry was meer een idee om mezelf voor te stellen, misschien niet het juiste topic ervoor :oops:
We zien wel wat er van komt. Ben niet zo bekend op forums.
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Captain Jack schreefCOLONHey,

Sorry was meer een idee om mezelf voor te stellen, misschien niet het juiste topic ervoor :oops:
We zien wel wat er van komt. Ben niet zo bekend op forums.
Geeft niet hoor, ik zal hem naar het juiste onderwerp verplaatsen :)
Als je het eerste bericht leest, weet je vaak wel wat de bedoeling is van een onderwerp
DisneyBoyke
Member
Member
BerichtenCOLON 76
GeregistreerdCOLON 07 Nov 2014, 18:14

Hallo iedereen :)

Bij mij is het nu bijna 4 jaar geleden dat ik nog in Disney geweest ben, en dit jaar zou ik graag terug willen beginnen gaan, te beginnen in september, ik ben lang niet geweest omdat niemand nog mee wou, en alleen gaan vind ik niet zo leuk, wat attracties en shows alleen doen dat gaat wel, maar zo de hele dag alleen, en dan vooral alleen gaan eten enzo, dat vind ik het minst aangename,

daarom hier een oproepje :)
ik zou me wellicht ook opnieuw een jaarpas kopen, zou de eerste keer willen gaan in september, wel ergens voor 22 september, zodat ik lion king festival nog kan zien :)

dit zou een dagje of 3 zijn, in de week wel, weekends lukken hier meestal niet.
Als september niet lukt, oktober met Halloweenseizoen kan ook hoor ;)

Ik ga meestal met de trein, daar ik geen rijbewijs heb :p
dus zijn er mensen die dan ook willen gaan en een reisgenoot zoeken, of zijn er mensen die er dan zijn en eens willen afspreken, want we hoeven daarom de hele reis niet samen te doen, ik zou al blij zijn als ik daar eens met iemand kan afspreken om samen wat tijd door te brengen, of samen een restaurantje te doen, iets te drinken, of samen de avond door te brengen als het park dicht is, want alleen is dat ook niet leuk.
laat gerust iets weten


groetjes,

Kristof
Prinseszilla
Member
Member
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 06 Jan 2016, 23:24

Zijn er mensen dit weekend in Disney met een Infinity reservering voor 29 juni voor het vuurwerk?
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Prinseszilla schreefCOLONZijn er mensen dit weekend in Disney met een Infinity reservering voor 29 juni voor het vuurwerk?
Wij
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
judoka Jol
Member
Member
BerichtenCOLON 147
GeregistreerdCOLON 01 Apr 2013, 15:57

ik zie jouw bericht nu pas ivm lange tijd niet online geweest maar ik zoek ook nog een reismaatje misschien kunnen we samen gaan aangezien dat ik ook de lion king festival wil zien.
DisneyBoyke schreefCOLONHallo iedereen :)

Bij mij is het nu bijna 4 jaar geleden dat ik nog in Disney geweest ben, en dit jaar zou ik graag terug willen beginnen gaan, te beginnen in september, ik ben lang niet geweest omdat niemand nog mee wou, en alleen gaan vind ik niet zo leuk, wat attracties en shows alleen doen dat gaat wel, maar zo de hele dag alleen, en dan vooral alleen gaan eten enzo, dat vind ik het minst aangename,

daarom hier een oproepje :)
ik zou me wellicht ook opnieuw een jaarpas kopen, zou de eerste keer willen gaan in september, wel ergens voor 22 september, zodat ik lion king festival nog kan zien :)

dit zou een dagje of 3 zijn, in de week wel, weekends lukken hier meestal niet.
Als september niet lukt, oktober met Halloweenseizoen kan ook hoor ;)

Ik ga meestal met de trein, daar ik geen rijbewijs heb :p
dus zijn er mensen die dan ook willen gaan en een reisgenoot zoeken, of zijn er mensen die er dan zijn en eens willen afspreken, want we hoeven daarom de hele reis niet samen te doen, ik zou al blij zijn als ik daar eens met iemand kan afspreken om samen wat tijd door te brengen, of samen een restaurantje te doen, iets te drinken, of samen de avond door te brengen als het park dicht is, want alleen is dat ook niet leuk.
laat gerust iets weten


groetjes,

Kristof
Vanaf 1997 minstens 1 keer per jaar naar Disneyland Parijs. In 2000 en 2003 naar Walt Disney World te Orlando. En in 2007 naar Disney Resort te Anahem.
Mariska9525

Hoi heb sinds kort een Magic Plus kaart, en wil daarom regelmatig naar Disneyland gaan. Omdat ik het gewoon niet kan missen. En zou heel graag rond de kerstdagen willen gaan, of wanneer er een leuke festival gaande is. Anders gewoon omdat het leuk is, kan helaas niemand vinden om mee te gaan heb wel een vriendin. Maar die kan niet altijd, en ben daarom opzoek naar iemand die het leuk vind om met mij te gaan. Het liefst iemand in de omgeving van Den Haag of verder weg maak niks uit, en dat we kunnen kijken of we in het begin kunnen afspreken. Om te kijken of het goed klikt en daardoor elkaar goed leren kennen. Groetjes, Mariska
Gebruikers-avatar
denniemaster
Member
Member
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2016, 20:15

Hey peeps ik ben 25 jaar en ik zoek ook nog een leuke reisgenoot(en) & filmgenoot & chill personen. Ik wil dit jaar miss naar Japan of Amerika waarbij ik een aantal dagen in Colorado de pretparken af wil gaan (bucketlist) (daarnaast natuur en cultuur snuiven ;) ) Maar ook dat lijkt mij echt ruk in mijn eentje.

Laat maar horen als jullie eens willen meeten. :) Ik ben een single jongen die net is afgestudeerd van HBO CMD (UX-design), dus ben creatief en houd van dingen als pretparken, enterainment endus Disney <# En schaam mij een beetje gezien ik een zwak heb voor schattige en zachte dingen, waaronder disney plush. Maar goed dat ter zijde, ondanks ik single ben kan ik gewoon chil vrienden zijn met dames. Dus samen rijden of zelfs een kamer delen is voor mij geen issue, ik pit wel op de bank :)

Hopelijk zijn er reisgenoten van rond 18-30, want ik wil veel meer leuke dingen doen en dus ook graag dit jaar nog een park bezoeken :)
judoka Jol schreefCOLONik zie jouw bericht nu pas ivm lange tijd niet online geweest maar ik zoek ook nog een reismaatje misschien kunnen we samen gaan aangezien dat ik ook de lion king festival wil zien.
DisneyBoyke schreefCOLONHallo iedereen :)

Bij mij is het nu bijna 4 jaar geleden dat ik nog in Disney geweest ben, en dit jaar zou ik graag terug willen beginnen gaan, te beginnen in september, ik ben lang niet geweest omdat niemand nog mee wou, en alleen gaan vind ik niet zo leuk, wat attracties en shows alleen doen dat gaat wel, maar zo de hele dag alleen, en dan vooral alleen gaan eten enzo, dat vind ik het minst aangename,

daarom hier een oproepje :)
ik zou me wellicht ook opnieuw een jaarpas kopen, zou de eerste keer willen gaan in september, wel ergens voor 22 september, zodat ik lion king festival nog kan zien :)

dit zou een dagje of 3 zijn, in de week wel, weekends lukken hier meestal niet.
Als september niet lukt, oktober met Halloweenseizoen kan ook hoor ;)

Ik ga meestal met de trein, daar ik geen rijbewijs heb :p
dus zijn er mensen die dan ook willen gaan en een reisgenoot zoeken, of zijn er mensen die er dan zijn en eens willen afspreken, want we hoeven daarom de hele reis niet samen te doen, ik zou al blij zijn als ik daar eens met iemand kan afspreken om samen wat tijd door te brengen, of samen een restaurantje te doen, iets te drinken, of samen de avond door te brengen als het park dicht is, want alleen is dat ook niet leuk.
laat gerust iets weten


groetjes,

Kristof
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar