Alle info en vragen over de Disney hotels

Alles over De Disney Hotels, De Hotel Restaurants, Partner Hotels, Aanbiedingen, ...
Esther10
Member
Member
BerichtenCOLON 44
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2018, 16:25

olafLover schreefCOLONHeeft iemand toevallig het rekeningnr voor mij om een aanbetaling te doen? Ze heeft me aan de telefoon netjes verteld hoeveel en wat in de omschrijving moet en dat het nr is aangepast (moet nu naar een Franse rekening), maar ik kan het rekeningnr niet vinden. Als ik naar mijn reservering kijk, kan ik alleen het totale bedrag betalen, dat was nou ook weer niet mijn bedoeling (als niemand jet heeft bel ik wel, maar ik zit op mijn werk, dus als het niet hoeft...)
Ik heb toevallig vanmorgen telefonisch een boeking gedaan en het nummer gekregen.

FR7611899001120006307720175 t.n.v. Eurodisney Vacances.
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Esther10 schreefCOLON
olafLover schreefCOLONHeeft iemand toevallig het rekeningnr voor mij om een aanbetaling te doen? Ze heeft me aan de telefoon netjes verteld hoeveel en wat in de omschrijving moet en dat het nr is aangepast (moet nu naar een Franse rekening), maar ik kan het rekeningnr niet vinden. Als ik naar mijn reservering kijk, kan ik alleen het totale bedrag betalen, dat was nou ook weer niet mijn bedoeling (als niemand jet heeft bel ik wel, maar ik zit op mijn werk, dus als het niet hoeft...)
Ik heb toevallig vanmorgen telefonisch een boeking gedaan en het nummer gekregen.

FR7611899001120006307720175 t.n.v. Eurodisney Vacances.
Super! Dank je wel!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

De Disney Hotels worden binnenkort opgesplitst in Les Hotels Disney en Disney Nature Resorts

Afbeelding

bron : #InsidEars
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Vanaf nu vind je deze nieuwe shampoo in de Disney hotels

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

D-Tekenaar schreefCOLONVanaf nu vind je deze nieuwe shampoo in de Disney hotels

Afbeelding

Afbeelding
Mooi zo :thumbs: :thumbs: :sorc:
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

D-Tekenaar schreefCOLONDe Disney Hotels worden binnenkort opgesplitst in Les Hotels Disney en Disney Nature Resorts

Afbeelding

bron : #InsidEars
Als ik mag vragen wat houd dit dan precies in behalve die splitsing :?: :?: :?: :sorc:
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Persoonlijk denk ik dat er niet zoveel verandert.
Het is meer een benaming zeg maar. Beide nature resorts zijn in bungalow vorm.
En staan in het teken van de natuur. En daarnaast kan je bijvoorbeeld ook als gast van Davy Crockett gaan zwemmen bij Villages Nature.
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

D-Tekenaar schreefCOLONPersoonlijk denk ik dat er niet zoveel verandert.
Het is meer een benaming zeg maar. Beide nature resorts zijn in bungalow vorm.
En staan in het teken van de natuur. En daarnaast kan je bijvoorbeeld ook als gast van Davy Crockett gaan zwemmen bij Villages Nature.
Het mogen zwemmen bij Villages Nature voor gasten van Davy Crockett was alleen vanwege de werkzaamheden aan het zwembad bij Davy Crockett, dat geldt nu niet meer
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Disney Golf krijgt een luxe hotel

Afbeelding

Disneyland Paris blijft de meest toeristische plek van Europa. Om meer mensen een slaapmogelijkheid te geven tijdens hun bezoek, gaan Disney en JW Marriott samen werken voor een nieuw luxe hotel.

Het hotel zal gebouwd worden in het hartje van de Disney Golf en wordt hierdoor een oase van rust in het groen. Het hotel krijgt maar liefst 203 kamers en zal uitgerust worden met een bar, restaurant, vergaderruimte en spa.

JW Marriot is een onderdeel van de Marriot International group. De hotels streven naar hoge luxe en zijn overal te wereld te vinden. De JW Marriott van Disneyland Paris wordt de tweede vestiging in Frankrijk. Er zijn ook JW Marriot's te vinden in de buurt van Disneyland en Walt Disney World.

Afbeelding

Afbeelding

bron: ED92
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Live Chat Disneyland Paris

Vanaf nu is er een live chat functie op de website van Disneyland Paris.
De live chat zal verschijnen wanneer je een boeking wil maken bij Disneyland Paris.
En zal ongetwijfeld het verkrijgen van info voor vele makkelijker en aangenamer maken.
Note: De chat is puur voor informatie en is niet bruikbaar bij het boeken van de kamers.

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Cynderella
Member
Member
BerichtenCOLON 326
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2014, 11:35

Ik heb al eens eerder gechat dacht ik, ik had toen vragen over room only en moest toen inderdaad bellen.
Afbeelding T/m 25-8-2018
AfbeeldingVanaf 26-8-2018
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Is inderdaad zeer handig als je nog vragen hebt :thumbs: :thumbs: :sorc:
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Wist je dat Disney's Hotel Santa Fé en Disney's Hotel Cheyenne een Starbucks France hebben. Daarnaast is er ook een vestiging in Disney VillageAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Online inchecken komt naar de Disney Hotels.

De laatste update van de Disneyland Paris app heeft een online incheckservice voor gasten die in de Disney hotels verblijven. Op deze manier kunnen de gasten meer genieten van de magie en door minder lang aan de balie van het hotel te staan. De Disneyland Paris app had eerder al enkele updates waaronder het reserveren van restaurants en de nieuwe Standby Pass service. Met deze service kan je bij bepaalde attracties je plaats in de wachtrij vooraf reserveren. Deze optie is niet altijd beschikbaar en enkel voor bepaalde attracties. De huidige crisis heeft ervoor gezorgd dat Disneyland Paris eindelijk meer gebruik gaat maken van de nieuwste technologieën.

Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Prins Adam schreefCOLONOnline inchecken komt naar de Disney Hotels.

De laatste update van de Disneyland Paris app heeft een online incheckservice voor gasten die in de Disney hotels verblijven. Op deze manier kunnen de gasten meer genieten van de magie en door minder lang aan de balie van het hotel te staan. De Disneyland Paris app had eerder al enkele updates waaronder het reserveren van restaurants en de nieuwe Standby Pass service. Met deze service kan je bij bepaalde attracties je plaats in de wachtrij vooraf reserveren. Deze optie is niet altijd beschikbaar en enkel voor bepaalde attracties. De huidige crisis heeft ervoor gezorgd dat Disneyland Paris eindelijk meer gebruik gaat maken van de nieuwste technologieën.

Afbeelding
Dank je voor deze update.
Maar mijn vraag is ook de volgende ; wat met diegenen die geen gebruik maken of kunnen van die nieuwe technologie(n) ?
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar